Hoor overal dat de stock browser veel sneller is maar google heeft die dus vervangen door Chrome. Een Nexus 4 zou met zijn specs makkelijk rondjes moeten draaien om de iPhone 5 qua internetbrowsen maar de iPhone 5 is sneller.. Vind ik wel jammer, browsen op een smartphone doe ik aardig vaak (lekker fokken/tweakeren)quote:Op woensdag 26 december 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht ook; hup bestellen!. Goede keuze geweest
.
Wat vind jij brak aan Chrome? Die gebruik ik nu, en is totaal niet brak. Integendeel zelfs. Heerlijk snel.
Slll exynos was volgens mij slechter in de benchmarks dan de S4 snapdragon Pro.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik denk dat de snelheid een beetje geremd wordt door Android?! Toch iets dat niet alleen op de Nexus 4 afgesteld wordt he, itt iOs
Mwah, veel sneller zou ik het echt niet noemen. Ik heb op CM10.1 juist de Chrome browser weer geïnstalleerd. Ik ken zo niemand met een iPhone 5 dus echt testen kan ik het niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoor overal dat de stock browser veel sneller is maar google heeft die dus vervangen door Chrome. Een Nexus 4 zou met zijn specs makkelijk rondjes moeten draaien om de iPhone 5 qua internetbrowsen maar de iPhone 5 is sneller.. Vind ik wel jammer, browsen op een smartphone doe ik aardig vaak (lekker fokken/tweakeren)
Hier, bewijsquote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef Vanyel het volgende:
ik heb net opera mini gedownload en die is wel stukken sneller. alleen poeplelijk, dus die gaat er meteen uit.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, veel sneller zou ik het echt niet noemen. Ik heb op CM10.1 juist de Chrome browser weer geïnstalleerd. Ik ken zo niemand met een iPhone 5 dus echt testen kan ik het niet.
Browser gaat dikke prima en totaal niet langzaam als je gewoon een snelle verbinding hebt. Chrome vergroot de tekst die je moet lezen dus dat scheelt weer inzoomen. Zal zo als ik op laptop zit wat screens uploaden waar je het verschil kan zien.
Aaiprobleem heb ik ook niet. Ik kan heel lichtjes over het scherm gaan maar de pagina scrollt dan gewoon mee.
Voor het gelig scherm heb ik een vergelijking met mijn SGS. Allebei de helderheid op max gezet en een foto gemaakt. Ze gebruiken allebei CM10.1 zonder overige modificaties aan instellingen.
Wat bedoelen jullie precies met pinchvertraging?
Hmm, tjsah dan is chrome toch de beste optie.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Nou, zo erg als in dat filmpje heb ik het niet.
Als je er op gaat letten en heeeeeeel langzaam gaat inzoomen op bijv een foto in je Galerij dan merk ik het ietsjes, maar ik zoom nooit heeeeeeeeel langzaam in.
Firefox geinstalleerd en die heeft inderdaad geen delay.
Heb hier een willekeurige pagina op Tweakers geopend en verder niet ingezoomd:
[ afbeelding ]
Chrome
[ afbeelding ]
Stock
Dat de tekst iets groter is vind ik wel handig.
Verschil tussen SGS en N4:
[ afbeelding ]
Foto genomen met iPad dus geen hoogstaande kwali.
Ik zie wel verschillen maar het is ook een ander soort scherm natuurlijk.
Echt geel vind ik het niet (wat wel op de foto overkomt trouwens).
Lolquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso vind ik de problemen die aangehaald worden (aaien over het scherm oa) vrij mierenneukerig.
Wiedefuck aait er nou over het scherm? Het is geen hond oid.
Ikquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso vind ik de problemen die aangehaald worden (aaien over het scherm oa) vrij mierenneukerig.
Wiedefuck aait er nou over het scherm? Het is geen hond oid.
Ik was vanmiddag met 5 tabjes open bezig, geen snelheidsverlies gemerkt.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, net twee van de vier tabs dichtgegooid. Maakt Chrome meteen een stuk sneller.
Die slappe telefoons van tegenwoordig
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef Xu het volgende:
De plastic aan de voorkant heb ik er nog steeds op zitten, de perfecte screenprotector. Ben wel een beetje boos dat ze 3 symbolen erop hebben geprint. Nu kan iedereen zien dat ik skeer ben en het plastic er nog niet vanaf heb gehaald
Ik heb de achterkant er wel afgehaald en een screenprotector op geplakt. Ik heb namelijk een set screenprotectors voor voor en achter. Alleen de achterkant voelt niet zo goed aan, het originele plastic is fijner. Beetje raar dat een screenprotector slechter aanvoelt dan een plastic dat ervanaf gehaald hoort te wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookVind het nu eigenlijk al wel een beetje irritant worden. Op de achterkant zit ie er ook nog op.
Wacht eerst even tot mijn pouch binnen is. 25 december besteld en de 26e al verzonden vanuit Duitsland, hoop over een paar dagen binnen.
Zie dat je je pre-order evenals mij op 5 december bij de MM in Nordhorn hebt geplaatst. Ik heb afgelopen maandag van de "Bereichsleiter Dienste" een e-mail gehad waarin staat dat ze een "einer weiteren Teillieferung in der nächsten Woche" verwachten. De rest komt pas midden januari.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |