abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119675029



quote:
Ajax contracteert Lasse Schöne

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Lasse Schöne. De transfervrije speler tekent in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2012 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2015. De aanvallende middenvelder is afkomstig van NEC Nijmegen.

Schöne werd geboren op 27 mei 1986 in Glostrup, Denemarken. In Denemarken speelde Schöne in de jeugd van Lyngby IF. Op 16-jarige leeftijd verhuisde hij naar Nederland om bij sc Heerenveen te gaan spelen. Daarna was hij actief voor De Graafschap en NEC Nijmegen. Schöne kwam tot nu toe achtmaal uit voor de Deense nationale ploeg.
quote:
Schöne 21ste Deen bij Ajax

Exact een week nadat het Ajax iMagazine over Ajax & Denemarken uitkwam, zette Lasse Schöne zijn handtekening onder een driejarig contract bij Ajax. De 25-jarige middenvelder van NEC is de 21ste Deen in Amsterdamse dienst. ,,Michael Laudrup is mijn grote voorbeeld.”

De rij van 20 Denen die een heden of verleden bij Ajax hebben liep tot woensdag van Tom Søndergaard tot Viktor Fischer. In de persoon van Lasse Schöne is er nu ook een Deen met een toekomst bij Ajax. De middenvelder van NEC komt deze zomer transfervrij over van NEC en zal zich aan het begin van het nieuwe seizoen in Amsterdam melden.

Woensdagmiddag zette hij in de Amsterdam ArenA zijn handtekening onder een driejarig contract. Samen met Nicolai Boilesen, Christian Eriksen en Viktor Fischer heeft Ajax daardoor een kwartet Denen onder contract staan. ,,Ik kom in een mooi rijtje,'' zo zei Schöne voordat hij een rondleiding door het stadion van Ajax kreeg. ,,Als je terugdenkt welke grote Denen hier allemaal hebben gespeeld. Prachtig dat ik nu bij dezelfde club als Michael Laudrup kom te spelen. Hij is mijn grote voorbeeld.”

Onlangs sprak Schöne met Christian Eriksen over een mogelijke overgang naar Ajax. Na enkele positieve woorden van Ajax’ nummer 8 wist de Deens international het zeker: ook zijn toekomst ligt in Amsterdam. ,,Nicolai Boilesen en Eriksen ken ik allebei van het Deens elftal. Viktor Fischer ken ik alleen van naam, maar hem zal ik vanaf komende zomer ongetwijfeld ook beter leren kennen.”

De keuze voor Ajax is ook een gevoelskwestie, zo liet de transfervrije middenvelder weten. ,,Een goed gevoel is voor mij altijd het belangrijkste. Natuurlijk speelt het mee dat Ajax ieder jaar Europees voetbal speelt, maar al direct na het eerste contact was mijn gevoel bij deze club goed. Dat telt voor mij.” De Deen weet dat hij bij Ajax zware concurrentie op het middenveld gaat krijgen. Desondanks is hij ambitieus. ,,Mijn eerste doel is een basisplaats veroveren. Het zal niet gemakkelijk worden, maar ik ga mijn best doen.”

Ook Frank De Boer is uiteraard blij met de komst van Schöne. ,,Lasse past perfect in onze filosofie. Hij is een creatieve speler die zowel kan scoren als assists kan geven. Van dat soort spelers houden we bij Ajax. Hij zal de concurrentie met de andere middenvelders moeten aangaan. Maar dit seizoen heeft bewezen dat we iedereen keihard nodig hebben. We hebben een goede en brede selectie nodig. Eerder dit seizoen hebben we een aantal keren een beroep op A-junioren moeten doen. Met een goede speler als Lasse erbij wordt de keuze volgend seizoen groter.”
quote:
Schöne: "Ik hou er van om landgenoten om mij heen te hebben"

Lasse Schöne is blij dat Ajax zich nadrukkelijk roert in de Deense voetbalvijver. De Amsterdammers hebben momenteel zes Deense voetballers onder contract staan, tot grote vreugde bij de middenvelder.

Naast Schöne horen ook Christian Eriksen, Christian Poulsen, Viktor Fischer, Lucas Andersen en Nicolai Boilesen bij het groepje Denen. "Je kan nooit genoeg Denen hebben. Het kan zijn dat de andere spelers daar anders over denken, maar ik niet. Ik hou er van om landgenoten om mij heen te hebben", laat Schöne weten aan het Deense medium Sporten.dk.

Volgens de oud-NEC'er is op de training geen woord Deens te horen. "Op de training praten we nauwelijks Deens, maar daar buiten wel. Het is super gezellig. Er zijn altijd Denen bij Ajax geweest. Ze zijn goed voor het voetbal en de mentaliteit en leren de taal erg snel."


[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 31-03-2013 01:27:57 ]
pi_119675126
quote:
Schöne: "Het was niet moeders mooiste"

Lasse Schöne was met zijn doelpunt tegen Roda JC erg belangrijk voor Ajax. De invaller maakte vlak voor tijd de winnende treffer.

"Het is erg lekker dat we nu de punten mee kunnen nemen", zei Schöne na afloop tegenover Eredivisie Live. "We hadden de hele wedstrijd de controle, maar de bal wilde er maar niet in. Gelukkig scoorden we in de laatste minuten nog twee keer. Ze hielden het heel dicht achterin. Dat werkte wel frustrerend. We creëerden wel veel kansen, maar gingen er niet goed mee om."

Schöne scoorde uiteindelijk in de 88ste minuut. Zijn inzet werd van richting veranderd door een verdediger van Roda JC, waardoor doelman Matheusz Prus kansloos was. "Het was niet moeders mooiste. Maar dat maakt me even niet uit. Het was een belangrijk doelpunt. We waren erg opgelucht. De goal hoef ik niet terug te zien, maar belangrijk was hij wel."

Volgende week zaterdag staat de wedstrijd tegen PSV op het programma. "Als we die winnen doen we weer helemaal mee. We gaan proberen de drie punten in de ArenA te houden."
EL - 88' Doelpunt Lasse Schöne, Roda JC Kerkrade - Ajax, 1-2

EL - Schöne: 'Het was niet moeders mooiste'
pi_122082277
quote:
Schöne leert veel van Bergkamp

Lasse Schöne kijkt in het Algemeen Dagblad terug op hoe het bij Ajax gaat met hem dit seizoen. De Deen speelt meer dan de meeste mensen hadden verwacht. Hij deed in 18 van 19 duels mee en startte 14 keer in de basis.

'Eén wedstrijd gemist, best aardig, toch?', zegt hij in het Algemeen Dagblad. 'Natuurlijk wil je elke week spelen, maar ik denk dat ik tevreden kan zijn over het eerste halfjaar.'

Onder andere dankzij Dennis Bergkamp is hij dit seizoen gegroeid. 'Het was de eerste week best bijzonder om met hem op één veld te staan. Dennis Bergkamp is toch een heel grote voetballer geweest, naar wie ik graag keek, ook omdat ik op dezelfde positie speel. Na die eerste week staat hij ook gewoon grapjes te maken en met je te ouwehoeren.'

'Ik leer veel van hem. De timing, de manier waarop je moet lopen, wanneer je ergens moet staan en ook waar je moet schieten. Als Bergkamp iets zegt komt het wel sneller binnen dan van een ander. Hij heeft er in zijn tijd aardig wat ingeschoten. Het is alleen jammer dat hij niet wat vaker meedoet op de trainingen.'
Prima speler voor Ajax, altijd ruim voldoende. _O_
pi_124707741
quote:
Schöne brengt Ajax in balans

Voor Lasse Schöne komen zondag meerdere voetbalsporen bijeen. Met tegenstander NEC wacht de 26-jarige Deen het weerzien met een oude liefde. Als Ajacied vervolgt Schöne de route die het landskampioenschap moet opleveren. De Deens international toonde zich bovendien de voorbije weken een belangrijke schakel in het elftal van Frank de Boer.

Het is een mooi tafereel, verpakt in het staartje van de vrijdagse Ajax-training. Derk Boerrigter, Siem de Jong en Ricardo van Rhijn nemen het in een wedstrijdje vrije trappen nemen op tegen het Deense kwartet Schöne, Christian Eriksen, Lucas Andersen en Viktor Fischer. Als De Jong twee vrije trappen onberispelijk voorbij keeper Jasper Cillessen krult, trekt Schöne – nestor van de Denen – de trukendoos open. Staat het muurtje wel echt op 9 meter 15 opgesteld? Met driftige stappen meet Schöne de afstand tot het mobiele muurtje. In een poging de tussenstand te beïnvloeden wordt evenmin nagelaten scheidsrechter Carlo l’Ami psychologisch te bewerken. Het haalt weinig uit. ‘Team Nederland’ wint de mini-wedstrijd om de eer. De ervaren Schöne heeft zijn arsenaal sluwe trucs in de strijd gegooid. Als ware het een echte wedstrijd. Maar tegen de fluwelen traptechniek van Ajax’ captain De Jong kan ook hij weinig beginnen.

Samen met Christian Poulsen vertolkt Schöne dit seizoen een mentorrol voor de aanstormende landgenoten in de Ajax-selectie. Niet alleen de Deense jonkies Eriksen, Fischer en Andersen profiteren overigens van de routine van de twee ‘oudjes’. Ook het overige talent wordt met raad en daad bijgestaan, maar de band met jonge landgenoten is extra hecht. ,,Het is natuurlijk uniek dat je met zes Denen in een selectie zit’’, vertelt Schöne als hij het trainingsveld heeft verlaten. Nicolai Boilesen en Poulsen keerden eerder al terug richting kleedkamer. ,,Zoiets komt niet vaak voor bij een club. We hebben veel plezier met elkaar.’’ Met een lach plus knipoog: ,,Al zal er voor sommigen misschien net iets te veel Deens worden gepraat.’’

De Denen spelen vrijwel zonder uitzonderingen belangrijke, in elk geval opvallende rollen in de selectie van De Boer. Eriksen is ondanks zijn jonge leeftijd nu al steunpilaar. Fischer en Andersen zijn onbevangen toptalenten, terwijl ook Boilesen al bewees van meerwaarde te kunnen zijn. De ervaring van Poulsen en Schöne maakt de mix compleet. Schöne had over de speeltijd plus kansen die hij kreeg al geen klagen; sinds hij als rechterspits wordt opgesteld draait de ploeg als een zonnetje. De regerend landskampioen lijkt veelzijdiger en beter in balans. ,,We hebben een goede serie van drie wedstrijden neergezet’’, haalt Schöne de gewonnen duels met FC Twente, PEC Zwolle en AZ in herinnering. ,,Laten we dit lijntje doortrekken.’’

,,Ik ben geen klassieke rechtsbuiten. Meer een nummer tien, een aanvallende middenvelder. Maar sinds ik op rechts speel, loopt het goed. Ook de wisselwerking met De Jong loopt soepel. Ons eerste doelpunt tegen AZ was daar een mooi voorbeeld van. Ik ben in elk geval geen speler die heel strak tegen de zijlijn aan blijft staan. Hopelijk blijft het zo lekker lopen.’’ Is Schöne als zwervende rechtsbuiten de missing link, oftewel de (tot voorheen) ontbrekende schakel in het Ajax-elftal? Net zoals controleur Vurnon Anita dat afgelopen seizoen was? Met de geboren Curaçaoënaar als verdedigende middenvelder waren de Amsterdammers niet meer te verslaan. ,,Missing link vind ik een te groot woord. Maar sinds ik vanaf rechts speel, loopt het goed. Hopelijk gaat het zo nog zeven wedstrijden door.’’

NEC is de eerstvolgende opponent op weg naar de vurig gewenste titelprolongatie. ,,Spelen tegen je oude club blijft iets bijzonders’’, vervolgt Schöne als ex-speler van de Nijmegenaren. Aan drie van zijn vier Gelderse seizoenen bewaart de international warme herinneringen. Het overgebleven voetbaljaar werd overschaduwd door een kruisbandblessure. ,,Dat het je oude club is, is een extraatje. Meer niet. Het is gewoon leuk, omdat je veel mensen bij de tegenstander kent. Maar het kan allemaal leuk zijn; ook dit duel wil je gewoon winnen.’’

De Deen is erop gebrand zijn eerste seizoen als Ajacied met het kampioenschap af te sluiten. De Jupiler League-titel die hij ooit veroverde met De Graafschap moet overtroffen worden. ,,Ik kan tot nu toe tevreden zijn over mijn eerste seizoen bij Ajax’’, blikt de multifunctionele, maar altijd aanvallend ingestelde speler, terug op zijn seizoen tot nu toe. Schöne zegt de scepsis te hebben overwonnen. ,,Ik kwam transfervrij van NEC. Sommige mensen hadden daarbij hun bedenkingen. Maar ik heb me daar weinig van aangetrokken, kan daar ook weinig mee. De trainer is vanaf het begin duidelijk geweest. De beste speelt. Mijn doel was een basisplaats veroveren. Tot nu toe heb ik bijna alles gespeeld.’’

Zeven ‘finales’ scheiden Ajax van de finish van de Eredivisie. Wellicht is daarmee ook Schöne zeven wedstrijden verwijderd van zijn eerste echte hoofdprijs.


Mijn Lasse Schone topic wordt niet echt gewaardeerd maar ik wou dit toch even kwijt. :{
  zondag 31 maart 2013 @ 01:06:05 #5
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124707872
Prima speler ^O^
Oh.
pi_124707979
Prima speler inderdaad, maar ik vind hem toch net iets tekort komen. Ideale breedtespeler.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  zondag 31 maart 2013 @ 01:27:55 #7
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124708486
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:09 schreef ValHallen het volgende:
Prima speler inderdaad, maar ik vind hem toch net iets tekort komen. Ideale breedtespeler.
Ach hij heeft genoeg wedstrijdjes meegedaan. En ook vaak goed gespeeld. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_124708811
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:09 schreef ValHallen het volgende:
Prima speler inderdaad, maar ik vind hem toch net iets tekort komen. Ideale breedtespeler.
we mogen blij zijn dat we hem hebben
pi_125050882
quote:
Lasse Schöne: veelzijdige Deen buffelt, passt en scoort

Het valt niet mee de mooiste actie van Lasse Schöne (26) tijdens Ajax-Heracles Almelo te benoemen. Was het dat strakke een-tweetje met Kolbeinn Sigthórsson, gevolgd door een koelbloedige afronding? Of het frivole hakballetje op Daley Blind, waarmee Schöne zijn ploeggenoot vogelvrij voor doelman Remko Pasveer zette? Of toch die rush over de rechterflank,
eindigend in een assist op Ryan Babel?

De verscheidenheid in zijn acties was hoe dan ook typerend voor het seizoen van Schöne. Hij buffelt als het moet, passt als het kan en scoort op gezette tijden. Het gebeurde bijna tussen neus en lippen door, zijn overgang naar Ajax afgelopen zomer. Het contract van de vormgever van NEC liep af, de landskampioen zocht een ervaren en veelzijdige middenvelder en Schöne wilde zichzelf bij een topclub bewijzen. Een ideale twaalfde man, dachten velen.

Maar de Deense international kwam met heel andere ambities naar Amsterdam. 'Toen ik hier tekende, wist ik dat me een zware concurrentiestrijd te wachten staat', zei Schöne tijdens de seizoensvoorbereiding in Voetbal International. 'Daar loop ik niet voor weg. Ik heb een goed gesprek gehad met de trainer en hij was heel eerlijk. De beste zal spelen, zo simpel is het. Dus moet ik zorgen dat ik de beste op mijn positie ben. (…) Je zult het zelf moeten afdwingen en dat is precies wat ik van plan ben. Ik heb het zelf in de hand. Als je zenuwachtig wordt van concurrentie, moet je niet naar Ajax komen.'

Het bleken geen loze woorden. De inzetbaarheid van Schöne bij Ajax is zelfs nog ruimer dan hij een jaar geleden omschreef. Regelmatig posteert trainer Frank de Boer hem op de positie van verdedigende middenvelder, vooral tegen opponenten die zich terugtrekken op eigen helft. Daarmee voegt De Boer extra beweging en voetballend vermogen aan zijn middenlinie toe.

Ook in de voorhoede heeft Schöne dit seizoen zijn waarde bewezen. Op de rechterflank is De Boer lang zoekende geweest naar de juiste bezetting. Miralem Sulejmani is bij Jong Ajax geparkeerd vanwege zijn aflopende contract, de ontwikkeling van Jody Lukoki stagneert en de probeersels met linksbuiten Derk Boerrigter aan de rechterkant hebben ook nog niet tot het gewenste resultaat geleid.

Vandaar dat De Boer al meerdere keren een beroep deed op Schöne als hangende rechtsbuiten. Voor hemzelf kwam het niet eens als een verrassing. 'Ik zou ook nog op de voorste posities kunnen spelen', vertelde Schöne vorig jaar. 'Bij NEC heb ik een tijdje in de spits gestaan, dus met mij kun je alle kanten op.'

Zijn veelzijdigheid maakt hem tot een van de Ajax-spelers met de meeste wedstrijden achter zijn naam dit seizoen. Na afgelopen zondag staat de teller op 28 competitieduels, evenveel als doelman Kenneth Vermeer, Christian Eriksen en Toby Alderweireld. Alleen aanvoerder Siem de Jong en Daley Blind staan boven Schöne in de rangschikking, zij kwamen alle 29 competitiewedstrijden in actie.

Van hen is Schöne de enige die nog nooit een hoofdprijs won. Zijn erelijst vermeldt tot dusverre twee uitverkiezingen tot Gelders Voetballer van het Jaar en een kampioenschap in de Eerste Divisie met De Graafschap. De komende weken hoopt Schöne dat lijstje van meer glans te voorzien. Op welke positie dan ook.
pi_143508011
goeie speler
pi_143514554
schonegod
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_143515196
Schönegod is lief
pi_143515330
quote:
Schöne blijft gewoon bij Ajax

Supporters van Ajax hoeven voorlopig niet te vrezen dat Lasse Schöne de club uit Amsterdam voor het einde van de maand nog gaat verlaten. "Je weet natuurlijk nooit, maar er speelt niets. Er is geen belangstelling”, zei hij na de zege van de kampioen op AZ (1-3). "Dus ga er maar van uit dat ik gewoon blijf.”

Schöne was met een doelpunt en een assist opnieuw belangrijk voor Ajax. Net als vorige week tegen Vitesse toen hij tweemaal scoorde en een beslissende voorzet leverde. "Drie doelpunten in twee wedstrijden. Ik was geloof ik D-junior toen me dat voor de laatste keer lukte. We hebben een moeilijk programma maar dat is niet erg. Van mij mag PSV komen volgende week. We worden steeds beter en er komen nog jongens terug. We hebben een brede selectie."
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:19:35 #14
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143515523
Schöne O+
Oh.
pi_143520733
Zoals HMF ons al vertelde, een prima speler.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
En NU weer verder naar Ajax: Schöne, daar gaan jullie nog een hoop plezier aan hebben.
  Forum Admin zondag 10 maart 2019 @ 18:48:37 #16
35723 crew  GGMM
pi_185524056
Dit topic verdient een kick.



(Was voor Feyenoord in de beker (0-3))

En natuurlijk even:
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:05:48 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185524540
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals HMF ons al vertelde, een prima speler.[..]

Visionair.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185524807
als NEC fan hoop ik dat hij nog een jaartje komt spelen in Nijmegen _O_
  Forum Admin zondag 10 maart 2019 @ 19:29:21 #20
35723 crew  GGMM
pi_185525115
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]

Visionair.
Leuk om dat topic te lezen. :)

quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]

Lodeiro is beter dan Schone, Aissati, Eriksen etc etc
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef tja77 het volgende:
Iemand die al jarenlang 1 van de grijze muizen is van een middelmatige ploeg als NEC. Ik noem het geen versterking. Gast is 25 ofzo, en zit vrijwel geen rek meer in.

Maar zoals ik al zei, gefeliciteerd ermee
lol
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:51:06 #21
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_185525670
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]

Leuk om dat topic te lezen. :)[..]

[..]

lol
Lodeiro _O_
Snelle Egel
  zondag 10 maart 2019 @ 20:01:33 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185525926
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef S0nic het volgende:
[..]

Lodeiro _O_
Was een uitstekend spelertje.
Oh.
  zondag 10 maart 2019 @ 20:01:46 #23
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185525932
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schöne O+
Goede post.
Oh.
  Forum Admin zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:39:53 #24
35723 crew  GGMM
pi_188270410
quote:
Schöne naar Genoa onder voorbehoud medische keuring
Lasse Schöne staat op het punt naar Genoa te vertrekken. De 33-jarige Deense middenvelder van Ajax tekent onder voorbehoud van de medische keuring tot 2021 bij de Italianen met een optie voor nog een seizoen.

Genoa, de oudste voetbalclub van Italië, eindigde afgelopen seizoen als zeventiende in de Serie A.

Schöne staat sinds 2012 op de loonlijst van de Amsterdammers. Toenmalig Ajax-coach Frank de Boer wist de Deen in te lijven. De Amsterdammers namen hem transfervrij over van NEC.

Schöne heeft 287 duels gespeeld in het shirt van Ajax. Daarin scoorde hij 64 keer.

Overigens zit Schöne zaterdag nog wel op de bank bij de Amsterdamse landskampioen in de uitwedstrijd tegen Vitesse.
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)oud-medische-keuring
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_188270437
Boeiend topic geweest zo in 7 jaar.
  Forum Admin zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:45:56 #26
35723 crew  GGMM
pi_188270580
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:41 schreef TheJanitor het volgende:
Boeiend topic geweest zo in 7 jaar.
Ja, fijn om zo eens terug te lezen al die mooie herinneringen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 07-01-2021 12:06:44 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_188270647
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, fijn om zo eens terug te lezen al die mooie herinneren. :)
Met highlights als:

schonegod
Schönegod is lief
Schöne O+

en
Goede post.
  Forum Admin donderdag 7 januari 2021 @ 11:02:45 #28
35723 crew  GGMM
pi_197262959
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 15 januari 2021 @ 00:28:12 #29
35723 crew  GGMM
pi_197418314
twitter


POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197420775
Ja gestemd. Alleen al om Ekkelenkamp niet meer bij de selectie te zien zitten.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 10:56:39 #31
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_197421518
Jaaaa! gestemd gr gr
  Forum Admin dinsdag 19 januari 2021 @ 11:53:11 #32
35723 crew  GGMM
pi_197502736
twitter


Het bericht dat je wist dat zou komen *O*
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:59:01 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197951912
twitter
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:59:19 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197951921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 00:28 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]

[poll=1393]
_O_ _O_
  Forum Admin donderdag 11 februari 2021 @ 20:00:29 #35
35723 crew  GGMM
pi_197951959
Ik ben écht extreem goed in het voorspellen van dingen!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197952258
quote:
Erg teleurstellend. Had hem ook wel graag bij Willem II gezien.
pi_197952291
Leuk :)

Hopelijk gaat hij weer wat voorspellingen doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197952672
Halilovic-Veerman-Schöne-De Jong

WAT EEN MIDDENVELD.
  Forum Admin vrijdag 12 februari 2021 @ 16:37:29 #39
35723 crew  GGMM
  Forum Admin maandag 7 juni 2021 @ 15:11:11 #40
35723 crew  GGMM
pi_199783746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

_O_ _O_
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 10:25:54 #41
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199792574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 00:28 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]

[poll=1393]
Dit is aardig uitgekomen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')