abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119673740

quote:
Boilesen verlengt contract

Ajax en Nicolai Boilesen hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2013. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat in op 1 juli 2012 en loopt tot en met 30 juni 2016.

Nicolai Boilesen tekende, uitgerekend op dé ongeluksdag van jaar, zijn verbeterde contract dat hem tot medio 2016 aan Ajax bindt. De Deense verdediger is natuurlijk meer dan blij met de verlenging. ,,Het heeft een tijdje geduurd, maar het is fantastisch’’, zei hij na de ondertekening op vrijdag de 13de. Boilesen kende door meerdere hamstringblessures een zwaar jaar. ,,Dit contract is een lichtpunt in mijn revalidatie. Het gaat gelukkig de goede kant op. Ik train twee keer per dag, heel hard. Ik denk nu alleen maar positief. Ik kan nu lekker rustig mijn ding doen.’’

In de veertien wedstrijden die hij heeft gespeeld in het eerste elftal, heeft de Deense international een goede indruk achtergelaten, zo vertelde Frank de Boer, die ook aanwezig was bij de ondertekening. ,,Nicolai heeft in de paar wedstrijden en de vele trainingen een topindruk op ons achtergelaten en dat doet hij nog steeds. Fit worden heeft geen haast, hij kan in alle rust revalideren.’’ Bij de overhandiging van het shirt zei Frank de Boer te hopen dat Boilesen nog lang bij ‘de mooiste club van de wereld’ zou blijven. De verdediger grijnste van oor tot oor. ,,Zeker weten.’’

De linksbenige verdediger werd op 16 februari 1992 geboren in Ballerup, Denemarken. Boilesen speelt vanaf januari 2010 in de jeugdopleiding van Ajax, daarvoor speelde hij voor Brøndby IF. Op 3 april 2011 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal in de competitiewedstrijd Ajax - Heracles Almelo (3-0).
quote:
Boilesen: 'Pas in 2013 terug, 2012 was nachtmerrie'

Verdediger Nicolai Boilesen van Ajax verwacht pas volgend jaar zijn rentree te kunnen maken. De Deen kwam dit kalenderjaar vanwege verschillende hamstringblessures amper in actie voor de landskampioen. '2012 is een nachtmerrie, 2013 wordt mijn jaar', aldus de Deen.

Boilesen heeft inmiddels weer met de A-selectie meegetraind, maar zegt het rustig aan te doen. 'Ik ben er zo lang uit geweest dat een maand of 3 niet meer zo belangrijk is. Wat telt is dat de testen die ik doe positief uitvallen. En dat doen ze nu', zegt hij vandaag tegen de Deense sportsite Sporten.

De Deen zegt mentaal sterker te zijn geworden van het blessureleed. 'Dit alles heeft me geleerd om goed naar mijn lichaam te luisteren. Dat ik de signalen die ik krijg serieus neem. Ik geniet nu ook meer van de oefenstof. Ik zie het niet meer als werk, maar als meer dan dat.'
quote:
Overmars: 'Ajax maakt zich zorgen om Boilesen'

Wie vraagt hoe het met Nicolai Boilesen is, krijgt meestal te horen dat het goed gaat. Niet alles gaat goed, maar hij werkt hard aan zijn herstel en is op de weg terug. Marc Overmars laat nu een ander geluid horen. Ajax maakt zich zorgen om Boilesen.

Linkerflank

Overmars heeft aan Sporten.dk een uitgebreid interview gegeven, waarin natuurlijk veel aandacht is voor de Deense Ajacieden. Met de ene Deen gaat het beter dan met de andere. Boilesen valt in die laatste categorie.

"Natuurlijk maken we ons zorgen om Nicolai," aldus Overmars. "Hij is nu bijna veertien maanden geblesseerd en dat is verschrikkelijk. Verschrikkelijk voor hem, verschrikkelijk voor Ajax. Op dit moment weten we niet wanneer hij er klaar voor is zijn rentree te maken."

"Zelfs de dokteren weten dat nu niet," vervolgt de voetbaldirecteur. "We hopen op het beste en blijven in Nicolai geloven. Anders hadden we zijn contract ook niet verlengd juist op een moment dat hij worstelt met een flinke hamstringblessure."

Boilesen verlengde zijn contract bij Ajax in juli, nota bene op vrijdag de dertiende, tot medio 2016. Op de laatste openbare training, afgelopen vrijdag, was Boilesen niet van de partij. "Nicolai heeft een zware training achter de rug met Jong Ajax en deed rustig aan," verklaarde Frank de Boer naderhand.

De Ajaxspeler liep zijn blessure op in september 2011, tijdens een sprintduel in de uitwedstrijd tegen PSV. Boilesen maakte in februari 2012 zijn rentree en mocht direct in actie komen tegen Manchester United, maar kreeg daarna nieuwe terugslagen.

Sindsdien neemt hij uitgebreid de tijd voor zijn herstel. Verschillende keren verschenen al berichten dat Boilesen binnen twee of drie weken weer volop zou meetrainen of zelfs terugkeren, maar daar is het tot nu toe niet van gekomen. "2013 moet mijn jaar worden," luidt de laatste uitspraak van Boilesen zelf.

Ondanks alles houdt Overmars hoop op een rentree. "Het zou geweldig zijn als de linkerflank bij Ajax de komende jaren bestaat uit drie Denen; Boilesen, Lucas Andersen en Viktor Fischer."
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:07:54 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119678538
Ik denk dat hij nooit meer fit wordt.

Net als Boerrigter en Sigthorsson.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119678741
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat hij nooit meer fit wordt.

Net als Boerrigter en Sigthorsson.
Boerrigter is gewoon fit.
pi_119678797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De vraag is voor hoelang.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:14:55 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119678804
quote:

[..]

niet 100%. En mentaal zeker niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119678806
Een :') voor dit topic
* Verwijderd *
pi_119678854
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Een :') voor dit topic
het gaat zeker niet over Feyenoord? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_119678861
quote:

[..]

Ja die heeft nu gewoon zijn normale niveau. :Y

Boilesen wordt gewoon weer fit en die is van een veel hoger niveau dan Boerrigter.
pi_119678905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Abed het volgende:

[..]

het gaat zeker niet over Feyenoord? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een speler die constant geblesseerd is en nu enorm gehyped word en waarschijnlijk nooit een vol seizoen zou kunnen spelen
* Verwijderd *
pi_119678956
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:17 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nee een speler die constant geblesseerd is en nu enorm gehyped word en waarschijnlijk nooit een vol seizoen zou kunnen spelen
Gehyped? Waar dat dan?

Knap dat je nu al weet dat hij nooit een seizoen vol gaat spelen. Dat dacht je bij Ron Vlaar ook zeker?
pi_119678960
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

niet 100%. En mentaal zeker niet.
Wel 100% en mentaal is hij nog steeds het zelfde, zoals j0rdiiii het zegt. Normale niveau.
pi_119680020
Deze man verdient gewoon geld met niks doen. _O_
  Forum Admin dinsdag 27 november 2012 @ 18:01:39 #13
35723 crew  GGMM
pi_119680437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:50 schreef hafcfan het volgende:
Deze man verdient gewoon geld met niks doen. _O_
Beetje overdreven om hem nu al met Sneijder te vergelijken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:07:54 #14
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_119680629
Sigthorsson _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_119680963
Als hij maar niet achter Lens aangaat
pi_120234250

Nicolai Boilesen trainde met de groep mee.

Deze held komt eraan. _O_
pi_120234726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:17 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dat kunnen Litmanen en Robben (om maar eens wat te noemen) ook niet.
  woensdag 12 december 2012 @ 17:09:44 #18
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120235189
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Nicolai Boilesen trainde met de groep mee.

Deze held komt eraan. _O_
Siggy trainde ook op het veld _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_120640501
Boilesen gaat de goeie kant op aldus de Boer in een interview met AT5. Hij mag inmiddels weer met partijvormen meedoen.

Gaat in de winterstop met Jong Ajax mee, dus niet naar Brazilië.
pi_120782250
quote:
Spring Fresh Boilesen close to comeback

For more than a year, Nicolai Boilesen had to start over again and again. Every time he thought he was ready, jumped a fiber in the back of the leg up again, and then it was back on the couch in the gym and into the pool. But now lightens it.

The 20-year-old Ajax player has learned from its early attempts to return and has started a special program that has made him so well that he is now with when teammates trainer with the ball, and that he During the early spring hope and expect again to get into battle.

- Yes, he certainly. He is back in full training, and it looks promising. He is going through a crucial phase now, and he has started to train with the others, and he trains with both ball and also embarked on some interval exercises, says his father and manager Kenny Boilesen, while Christmas dinner sizzling in the background.

Nicolai Boilesens first fiber sprang up in September 2011 and returned in October, and in February 2012 he was given half an hour in the Champions League against Manchester United, before it again went wrong.

- The damage he has had, is probably come because he has been a little too eager to get back quickly, but this time there forhastes something, so he does not take the rest of the squad at training camp. He follows a special program to be fully aware of his thighs, and there is no reason to go on a training camp to follow the program, says Kenny Boilesen.

Instead trainer Nicolai Boilesen home in Amsterdam with Jong Ajax until the first team returns from training camp in mid-January. The Dutch tournament with winter until the end of January, and when Ajax is about to start again on 20 January, there is glimmer of hope that it can be with Nicolai Boilesen at left-back.

So far he dare not think yet, and therefore the national team two very important matches against Czech Republic and Bulgaria, 22 and 26 March also not definite goals for the young Dane.

- No, we must wait and see. I dare not say anything about the national team, and it's not there, mind yet. It now fully focus on recovering from injuries, and it must not go too fast this time, says Kenny Boilesen.
pi_121135691
quote:
Boilesen probeert spier weer 'wakker te schudden'

Nicolai Boilesen voetbalde in 2012 welgeteld 27 minuten in het eerste elftal van Ajax. De Deen is nog altijd op de weg terug van een slepende hamstringblessure. Boilesen heeft eind november een trainingsprogramma gehad van een Zweedse professor.

Goede hoop

De linksback traint al een tijdje met de groep mee, maar slaat de partijen over. Hij traint wel op explosiviteit, maar gecontroleerd. "Ineens achter iemand aan sprinten is toch wat anders. Ik hoop dat na de winterstop wel te kunnen," vertelt Boilesen in een monoloog in de nieuwste papieren versie van Ajax Life.

Boilesen heeft in totaal vijf terugslagen gehad. De laatste keer, eind oktober, werd duidelijk dat er iets moest veranderen, want het ging telkens mis als hij weer wilde gaan meedoen aan partijvormen. Toen kwam de professor in beeld.

"Die professor heeft hele goede hoop, hij zegt dat het goed komt. Het probleem is dat een van mijn spieren in mijn hamstring niet goed werkt, waardoor de andere spieren dat moeten compenseren," legt Boilesen uit.

"Dat lukt niet op de zwakke plekken, vlak bij de pezen. Die ene spier moet wakker worden. Het is gelukkig geen zenuwprobleem. Ik heb nu een programma met twintig oefeningen, waardoor die spier weer moet gaan meewerken."

Het plan was dat Boilesen met Jong Ajax op trainingskamp zou gaan, maar de trip naar Griekenland gaat niet door vanwege organisatorische problemen. Omdat het weer in Nederland goed is, traint Jong Ajax in aanloop naar de tweede seizoenshelft gewoon op De Toekomst, bevestigt de persafdeling tegenover Ajax Life.

Het is de bedoeling verschillende oefenwedstrijden te spelen. Voor maandag 14 januari staat Jong Ajax - Telstar op het programma.
pi_121139127
Dit is toch de man die zijn spier compleet afscheurde om Lens bij te houden? _O_
pi_121143212
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:37 schreef Doublepain het volgende:
Dit is toch de man die zijn spier compleet afscheurde om Lens bij te houden? _O_
Dat was toch die wedstrijd toen die keeper een slaapje ging doen? _O_
pi_121143264
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:41 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat was toch die wedstrijd toen die keeper een slaapje ging doen? _O_
nou nou nouq
pi_121211778
quote:
Professor helped Boilesen back

Nicolai Boilesen brands definitive progress and hope for a comeback in February

28-minute football in 2012!

Sad facts of talented Nicolai Boilesen, who have been through a real injury nightmare.

Five strains and three strains have been the result of a year of hell.

But now lightens the last of the 20-year-old Nicolai Boilesen, although he may have Professor help from Sweden to restore optimism and belief in brighter times.

- When I received yet another setback in the autumn, I sat down with the club coordinator, so we to move forward. We found a Swedish professor who is an expert in damage in the rear of thigh. He is perhaps one of the best in the area.

Strengthens thigh

- Professor've been to Amsterdam three times and given me a special program that I follow for a period of six weeks. The term expires at the end of January. By then, it meant that I can start playing matches, says Nicolai Boilesen to Ekstra Bladet.

Former national team back playing the only game in 2012 16 February - on his 20th birthday, when he was on as a substitute against Manchester United in the Champions League, but the day after was the gal with the rear of thigh.

And it has been several times since.

In April jumped damage up again, which meant that he finally had to say goodbye to the European Championship finals last summer. Since there were three more fiber explosions in the fall.

- I have the last few days trained with the reserves and trained with the first team squad actually before Christmas. So right now it looks actually very positive, says Nicolai Boilesen who spend many hours each day in the gym to strengthen the right thighs.

Misses Brazil

- The professor found out that one of my muscles in the back of the leg not functioning optimally. Therefore, I use a special program where I run 20-40-60 meters, doing special exercises on a couch and trainer in the pool to help muscle in time, explains Nicolai Boilesen.

Ajax squad traveling Sunday on a week-long training camp in Brazil, but it will be without Nicolai Boilesen who stay at home in Amsterdam to retrain.

- I already started training first January and I'm happy that there is progress. I hope I'm back in the game in February, he said.

Good news for coach Morten Olsen, if that is the case. So he will definitely be a candidate for the squad for the match against the Czech Republic July 22 March.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')