abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119648346
Ooit hier aangeboden, zouden worden opgehaald maar nooit meer wat gehoord en ik was ze al haast vergeten, daarom nog maar eens aangeboden, voor het geval er nog een liefhebber is:

2 campingkasten (van die dingen van tentstok met een canvas hoes erover, zijn best goed stevig overigens)
1,5 maand gebruikt tijdens een renovatie
ca. 90X170 (schat ik, kan ook 80x160 zijn) enkel geschikt voor hangspul.
Handig op je zolder voor seizoenskleding of als tijdelijke kast tijdens een verbouwing.
Kleur: bruin met een wit streepje.
Waar het stinkt is het warm.
  maandag 26 november 2012 @ 19:33:50 #2
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_119648555
Ik dacht al dat ik een deja-vu had :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_119648703
Klopt, ik kijk vandaag op de verder lege zolder en vroeg me ineens af wat er in die blauwe zakken zat en tadáááá, daar waren ze weer nog ;)

Edit, ik hoor net van een buurtgenoot dat hij zijn motorkleding er in de schuur in heeft hangen dus nog een ideetje ^O^
pi_119674946
Ik geef het nog t/m vrijdag want zaterdag maak ik een tochtje richting stort met een kofferbak vol rommel en dan gaan ze maar gezellig mee :'(
pi_119694870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik geef het nog t/m vrijdag want zaterdag maak ik een tochtje richting stort met een kofferbak vol rommel en dan gaan ze maar gezellig mee :'(
waar moet het opgehaald worden kan wel twee van die kasten gebruiken voor de zolder als ik iets met vervoer kan regelen dan wil ik ze dolgraag :D
pi_119717861
Ze "wonen" in Rhoon (net onder Rotterdam). Helaas hebben we het voorlopig razend druk en zijn zelf niet in de gelegenheid ze zelf te komen brengen (anders zette ik ze ook nog in elkaar voor je) dus wellicht kun je het vervoerstopic even teckelen?
Utrecht toch?

ps, hadden we dat maar al geweten ( en ik ze niet vergéten) toen we de tv naar Ireth brachten, hadden we ze meteen meegesleurd, jij woont toch vlak bij Ireth?

Ik hou ze iig voor je vast :Y

[ Bericht 13% gewijzigd door knoblaucha6 op 28-11-2012 18:04:08 ]
pi_119796405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze "wonen" in Rhoon (net onder Rotterdam). Helaas hebben we het voorlopig razend druk en zijn zelf niet in de gelegenheid ze zelf te komen brengen (anders zette ik ze ook nog in elkaar voor je) dus wellicht kun je het vervoerstopic even teckelen?
Utrecht toch?

ps, hadden we dat maar al geweten ( en ik ze niet vergéten) toen we de tv naar Ireth brachten, hadden we ze meteen meegesleurd, jij woont toch vlak bij Ireth?

Ik hou ze iig voor je vast :Y
ik ga even uitvogelen hoe dat vervoerstopic werkt ben nog niet helemaal handig met fok maar vast dat ireth me wel helpt :P

en ja idd vanuit onze slaapkamer raam zwaaien we elke dag even naar elkaar *O* ik ga even kijken wat ik kan doen je hoort nog even van mij alvast heel erg bedankt
pi_119825217
Ze staan me niet (echt) in de weg hoor dus het heeft geen haast (maar de stokkenhandleiding is foetsie dus hoewel de stokkenheisa behoorlijk logisch is moet je wel van heel even een beetje puzzelen houden, hetgeen mét handleiding nog veel lastiger was dan zonder overigens, buizen zijn genummerd dus hé, een kind en de was en zo ^O^ _)
  zondag 2 december 2012 @ 11:08:56 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_119836533
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze staan me niet (echt) in de weg hoor dus het heeft geen haast (maar de stokkenhandleiding is foetsie dus hoewel de stokkenheisa behoorlijk logisch is moet je wel van heel even een beetje puzzelen houden, hetgeen mét handleiding nog veel lastiger was dan zonder overigens, buizen zijn genummerd dus hé, een kind en de was en zo ^O^ _)
We hebben het over Petra he :D :D _O-
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_119840129
Dan ga jij er bijzitten en genieten, net als mensen op de camping welke nieuwkomers die een tent gaan opzetten gaan zitten bekijken, uiterst vermakelijk. Maar wél pics hoor, van de stokkenstrijd O-)
Het wijst zich redelijk vanzelf, 4 stokken met een nummer 1, 4 met nr 2 en zo dus het valt erg mee (zelfs voor Petra dus ;) ), het enige lastige is de hoes erover maar als dat niet lukt bel je maar, geef ik instructies :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')