waar moet het opgehaald worden kan wel twee van die kasten gebruiken voor de zolder als ik iets met vervoer kan regelen dan wil ik ze dolgraagquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik geef het nog t/m vrijdag want zaterdag maak ik een tochtje richting stort met een kofferbak vol rommel en dan gaan ze maar gezellig mee
ik ga even uitvogelen hoe dat vervoerstopic werkt ben nog niet helemaal handig met fok maar vast dat ireth me wel helptquote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze "wonen" in Rhoon (net onder Rotterdam). Helaas hebben we het voorlopig razend druk en zijn zelf niet in de gelegenheid ze zelf te komen brengen (anders zette ik ze ook nog in elkaar voor je) dus wellicht kun je het vervoerstopic even teckelen?
Utrecht toch?
ps, hadden we dat maar al geweten ( en ik ze niet vergéten) toen we de tv naar Ireth brachten, hadden we ze meteen meegesleurd, jij woont toch vlak bij Ireth?
Ik hou ze iig voor je vast![]()
We hebben het over Petra hequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze staan me niet (echt) in de weg hoor dus het heeft geen haast (maar de stokkenhandleiding is foetsie dus hoewel de stokkenheisa behoorlijk logisch is moet je wel van heel even een beetje puzzelen houden, hetgeen mét handleiding nog veel lastiger was dan zonder overigens, buizen zijn genummerd dus hé, een kind en de was en zo_)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |