abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119782121
G-Niles, wat bedoel je precies met:

• Zorg dat je een recoverymod hebt geïnstalleerd waarmee je kunt flashen (zie OP voor linkje)

Moet je het toestel van te voren al rooten? ik heb een eenvoudige tutorial gezien via de pdanet methode mbv command prompt?

Ik krijg mijn telefoon als het goed is binnenkort dus wil me voorbereiden, met de sg2 ging rooten en roms eropzetten erg simpel maar dit is wellicht toch spannender.

Thnx!
pi_119782240
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:26 schreef flbderks het volgende:
G-Niles, wat bedoel je precies met:

• Zorg dat je een recoverymod hebt geïnstalleerd waarmee je kunt flashen (zie OP voor linkje)

Moet je het toestel van te voren al rooten? ik heb een eenvoudige tutorial gezien via de pdanet methode mbv command prompt?

Ik krijg mijn telefoon als het goed is binnenkort dus wil me voorbereiden, met de sg2 ging rooten en roms eropzetten erg simpel maar dit is wellicht toch spannender.

Thnx!
je hoeft niet van te voren te rooten, maar je moet een recoverymod installeren.

https://docs.google.com/d(...)edSfGcQtF3mWsK9pRnXs

hoofdstuk 1 dus alleen
pi_119782327
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

je hoeft niet van te voren te rooten, maar je moet een recoverymod installeren.

https://docs.google.com/d(...)edSfGcQtF3mWsK9pRnXs

hoofdstuk 1 dus alleen
1. Flashen Recovery dus?
pi_119782385
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef flbderks het volgende:

[..]

1. Flashen Recovery dus?
:Y
Alternatief voor niet flashen:

http://chinamobiles.org/s(...)overy-Tools-amp-ROMs
zie Alternative: CWM-Recovery ohne Überschreiben der alten Recovery starten
Daarmee start je de recovery van een SD kaartje :)
pi_119782444
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:34 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

:Y
Great. ben benieuwd of jou rommeke flex werkt. nog enige aanpassingen aan je rom ? dus bv naast playstore erop ook bijna standaard proggies zoals whatsapp / ES File Explorer.

Wat zijn trouwens je algemene ervaringen van de phone. qua degelijkheid. en het bellen zelf bevalt ook prima ;)?
pi_119782519
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef flbderks het volgende:

[..]

Great. ben benieuwd of jou rommeke flex werkt. nog enige aanpassingen aan je rom ? dus bv naast playstore erop ook bijna standaard proggies zoals whatsapp / ES File Explorer.

Wat zijn trouwens je algemene ervaringen van de phone. qua degelijkheid. en het bellen zelf bevalt ook prima ;)?
Wat er standaard opzit heb ik hierboven al genoemd. Als er veel interesse is kan ik ook wel nog wel een vollere rom maken, waar ook whatsapp etc al geinstalleerd zijn. Kun je overigens ook heel makkelijk zelf doen, APK's toevoegen aan de zip :)

Het bellen zelf bevalt eigenlijk het minst van de hele telefoon haha. Nog steeds niet erg duidelijk al heb ik het zojuist even zelf aan mogen horen door telefoon te ruilen en ik vond het meevallen. Weet niet hoe het buitenshuis is.
pi_119782594
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Wat er standaard opzit heb ik hierboven al genoemd. Als er veel interesse is kan ik ook wel nog wel een vollere rom maken, waar ook whatsapp etc al geinstalleerd zijn. Kun je overigens ook heel makkelijk zelf doen, APK's toevoegen aan de zip :)

Het bellen zelf bevalt eigenlijk het minst van de hele telefoon haha. Nog steeds niet erg duidelijk al heb ik het zojuist even zelf aan mogen horen door telefoon te ruilen en ik vond het meevallen. Weet niet hoe het buitenshuis is.
Owkeej, ik wist niet dat de apk zo makkelijk toe te voegen waren, daar kan ik mezelf ook dus in verdiepen.

Maar ik las inderdaad meer mensen met microfoon problemen. Maar wat voor soort problemen ondervind jij dan met het bellen? is het wel nog te doen of is het gewoon slecht? ik wilde eigelijk niet een telefoon waarmee je vooral niet echt mee kan bellen :(
pi_119782819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:41 schreef flbderks het volgende:

[..]

Owkeej, ik wist niet dat de apk zo makkelijk toe te voegen waren, daar kan ik mezelf ook dus in verdiepen.

Maar ik las inderdaad meer mensen met microfoon problemen. Maar wat voor soort problemen ondervind jij dan met het bellen? is het wel nog te doen of is het gewoon slecht? ik wilde eigelijk niet een telefoon waarmee je vooral niet echt mee kan bellen :(
Overigens is het simpelweg in data/app/ de apks toevoegen? dan is het wel erg eenvoudig. Installeert hij deze dan ook meteen of is dit achteraf werk? cool blackmarket erop ;) en swiftkey echt top proggie
pi_119782902
Ik krijg mijn Jiayu G3 binnen 2 weken.

Moet ik een ROM of ... op installeren?

Of ....
pi_119782974
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:48 schreef flbderks het volgende:

[..]

Overigens is het simpelweg in data/app/ de apks toevoegen? dan is het wel erg eenvoudig. Installeert hij deze dan ook meteen of is dit achteraf werk? cool blackmarket erop ;) en swiftkey echt top proggie
ah als ik verder lees op exotische forums kan ik het beter zetten in /system/app maar dan moeten de rechten wel goed staan. in de andere map installeert hij niet automatisch maar moet ik een script aanpassen?!
pi_119782987
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:48 schreef flbderks het volgende:

[..]

Jah, zo simpel is het. Als het system apps zijn(zoals bijv titanium) dan moet je ze in system/app toevoegen. Als het 'legit' apps zijn worden ze zelfs ook gewoon herkend door Google Play Store en kun je ze updaten.
pi_119782992
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:50 schreef xfxxl het volgende:
Ik krijg mijn Jiayu G3 binnen 2 weken.

Moet ik een ROM of ... op installeren?

Of ....
Er zit al een standaard ROM op, maar er zijn custom roms en deze draaien smoother bij mensen, op eigen risico natuurlijk ;)
pi_119783114
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef flbderks het volgende:

[..]

Er zit al een standaard ROM op, maar er zijn custom roms en deze draaien smoother bij mensen, op eigen risico natuurlijk ;)
smoother van sneller of smoother van bepaalde apps :D
pi_119783153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef xfxxl het volgende:

[..]

smoother van sneller of smoother van bepaalde apps :D
ligt eraan welke rom maar als ik G-niles mag geloven bij hem beide:) loopt lekkerder en minder chinese rommel erop
pi_119783283
[quote]0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:55 schreef flbderks het volgende:

Ik heb geen enkele ervaring met ROM en gsm "prutse".

Moet ik dan die ROM ook op zetten of is dat teveel risico?
pi_119783345
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef xfxxl het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 november 2012 15:55 schreef flbderks het volgende:

Ik heb geen enkele ervaring met ROM en gsm "prutse".

Moet ik dan die ROM ook op zetten of is dat teveel risico?
Als je gebruik wil maken van een custom rom ja dan loop je risico, teveel zal ik niet zeggen want ik deed het met mijn sg2 bijna wekelijks. als je er verstandig mee omgaat en de forums leest is er niets aan de hand :)
pi_119783463
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef flbderks het volgende:

[..]

Als je gebruik wil maken van een custom rom ja dan loop je risico, teveel zal ik niet zeggen want ik deed het met mijn sg2 bijna wekelijks. als je er verstandig mee omgaat en de forums leest is er niets aan de hand :)
Hmmm zal wel zien als ik in handen heb :)

ben een snelle tevreden persoon :p

Straks is het weer kapot door mij <.<
pi_119783503
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef xfxxl het volgende:

[..]

Hmmm zal wel zien als ik in handen heb :)

ben een snelle tevreden persoon :p

Straks is het weer kapot door mij <.<
Niet meteen je laten afschrikken, je word gewaarschuwd maar wil niet zeggen dat het altijd problemen geeft.
pi_119783656
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef flbderks het volgende:

[..]

Niet meteen je laten afschrikken, je word gewaarschuwd maar wil niet zeggen dat het altijd problemen geeft.
Ok :) zal wel zien als ik hem in handen heb
pi_119784296
Nov 30, 2012 10:36:00 AM Status:Arrival at inward office of exchange, Location:AMSTERDAM _O_
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:45:27 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119784987
Scherm vastgezet met wat secondelijm. :7
Middagje een stapel boeken erop. Beetje bijpoetsen en klaar. :P As if it never happened.

Mijn LT-G3's, daarvan had ik bijtijds 1 gecanceld en al gerefund gekregen.
Nu ook de 2e refund rond. :) Netjes. Ik wilde eigenlijk nog op een SanDisk Ultra Class 10 UHS-I 32GB geheugenkaartje voordat ik er echt mee ga spelen, maar 't is al weekend en was nog niet bij de post. Misschien dan toch ff m'n Neo links laten liggen, maar ik ben er inmiddels wel een beetje gehecht aan geraakt, lekker ergonomische feel. Al is het IPS-scherm van de G3 vele malen mooier.

Moet nog altijd beslissen welke ik nu weg moet doen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119785070
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
Middagje een stapel boeken erop. Beetje bijpoetsen en klaar. :P As if it never happened.

Nu ook de 2e refund rond. :) Netjes. Ik wilde eigenlijk nog op een SanDisk Ultra Class 10 UHS-I 32GB geheugenkaartje voordat ik er echt mee ga spelen, maar 't is al weekend en was nog niet bij de post. Misschien dan toch ff m'n Neo links laten liggen, maar ik ben er inmiddels wel een beetje gehecht aan geraakt, lekker ergonomische feel. Al is het IPS-scherm van de G3 vele malen mooier.

Wat was er gebeurd dan???:O
pi_119785073
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:

De Neo uiteraard, Jiayu heb je en langer op gewacht en zit er een beter scherm en (IMO) heeft een veel mooier design.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:51:27 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119785177
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:47 schreef flbderks het volgende:

[..]

Wat was er gebeurd dan???:O
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zie:
Aangedrukt:

Na een tijdje sluipt het 'opstaande schermrandje' er weer in:

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119785214
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Maar is dit door je eigen toedoen gebeurd ( val partij ofwat) of had je gewoon pech met dit toestel, heb je het hele bovenscherm eraf gehaald of heb je er gewoon secondelijm tussen gefrot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')