Je hebt niet gelezen over dat nieuwe 3D scherm in de G3's?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef shiznuts het volgende:
En lol, een 3D bril!?Ik ga ook nooit van huis zonder telefoon en 3D-bril. De ultieme combo.
http://chinamobiles.org/s(...)overy-Tools-amp-ROMsquote:Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Creqaw het volgende:
Heeft iemand trouwens de link voor een plek die updates host? Jiayu site is een beetje... vervelend. Ik had hem al een keer gevonden maar toen niet gedownload en nu ben ik hem kwijt =/
Was dacht ik een Russian site.
Hoe kan het eigenlijk dat ik deze site niet kan bezoeken, ik krijg de melding:quote:Op woensdag 28 november 2012 12:44 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://chinamobiles.org/s(...)overy-Tools-amp-ROMs
hier staat het meeste.
Vergeet het zakje met konijn erop niet hequote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef shiznuts het volgende:
Lucky ducky. Ook nog de zwarte.
En lol, een 3D bril!?Ik ga ook nooit van huis zonder telefoon en 3D-bril. De ultieme combo.
Dus je koopt dingen terwijl je niet weet wat het is...? Klinkt een beetje als geld verspilling.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Silicone hoesjes ook onderweg. Zal binnenkort wel een lijstje posten met dubbele dingen die ik heb . Heb ook nog een aantal pakketjes onderweg waarvan het niet heel duidelijk is wat er precies aan in zit voor de Jiayu.
Ik heb:quote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Dus je koopt dingen terwijl je niet weet wat het is...? Klinkt een beetje als geld verspilling.
is die besteld op Mistertao?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Silicone hoesjes ook onderweg. Zal binnenkort wel een lijstje posten met dubbele dingen die ik heb . Heb ook nog een aantal pakketjes onderweg waarvan het niet heel duidelijk is wat er precies aan in zit voor de Jiayu.
U vraagt, ik draai:quote:Op woensdag 28 november 2012 14:53 schreef xfxxl het volgende:
[..]
is die besteld op Mistertao?
Kun je de link geven aub?
Lewa is een soort MIUI toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
ben weer twee nieuwe roms aan het downloaden. Zoals je ziet met topsnelheden.
Ik heb een account gemaakt op ejiayu forum en Baidu Drive, daar is deze client ook van.
Zo blijftie in ieder geval een beetje stabiel lopen ipv standaard met de browser.
werkpc blijft vannacht aan, we zien het morgen wel
Zijn die snelheden met Wi-Fi?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
ben weer twee nieuwe roms aan het downloaden. Zoals je ziet met topsnelheden.
Ik heb een account gemaakt op ejiayu forum en Baidu Drive, daar is deze client ook van.
Zo blijftie in ieder geval een beetje stabiel lopen ipv standaard met de browser.
werkpc blijft vannacht aan, we zien het morgen wel
LEWA OS idd ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:31 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Lewa is een soort MIUI toch?Nice
Ja, superkansloos chinese lijntjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zijn die snelheden met Wi-Fi?
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ja, superkansloos chinese lijntjes.
Ik heb nu even op een server aangezet die 'dichter bij het vuur' zit, gaat nu 200kb/s.
Ergens is idd te weinig capaciteit :/quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ja, superkansloos chinese lijntjes.
Ik heb nu even op een server aangezet die 'dichter bij het vuur' zit, gaat nu 200kb/s.
zie ook mijn edit, voor welke roms het zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ergens is idd te weinig capaciteit :/
Dit heb ik heel vaak met Chinese en Russische sites
Godverdekke heb ik juist met mijn laatste 5 dollar iets gekocht <.<quote:Op woensdag 28 november 2012 15:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
U vraagt, ik draai:
http://www.mistertao.com/(...)tem-17342311104.html
''Black Silicone whole package to send high-definition film''
Die heb ik
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:52 schreef xfxxl het volgende:
[..]
Godverdekke heb ik juist met mijn laatste 5 dollar iets gekocht <.<
Hoeveel kost het dan in totaal met verzending en commisie?
2.24$ + ... ?
1 2 3 4 5 6 | product Price: $4.66 (2x $2.33) Domestic Shipping: $1.60 International Shipping #regairmail (80gr): $2.25 Commission: $0.00 _______ + Total: $8.51 |
Je hebt dus de juiste APN van telfort toe gevoegd?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:07 schreef chinagirl75 het volgende:
Hoi,
Heb sinds een paar weken de JiaYu g3. Alles doet het, behalve 3g.......Heb Telfort gebeld, die kunnen me niet verder helpen, alles zou het moeten doen. Iemand nog een tip? Instellingen staan goed. Wifi doet het verder prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |