PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt steeds je daily gift opnieuw door op het goede moment te refreshen ofzo?quote:Op maandag 26 november 2012 16:31 schreef Confetti het volgende:
Ik krijg hele tijd mini brons pakketjes![]()
Jullie ook?
Echt 5 in een paar minuten.
Gewoon door te refreshen denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 16:32 schreef Thorb het volgende:
Je krijgt steeds je daily gift opnieuw door op het goede moment te refreshen ofzo?
Heb mijn daily gift vanochtend al gekregen dus zal hier wel niet werkenquote:Op maandag 26 november 2012 16:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gewoon door te refreshen denk ik.
Met die twee sta je defensief ijzersterk.quote:Op maandag 26 november 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ben Arfa en Felipe Santana in 1 pack.Dat kon slechter.
Dat laatste zijn ze nu aan het fixen denk ik. Je kan ze toch niet gebruiken.quote:Op maandag 26 november 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ben Arfa en Felipe Santana in 1 pack.Dat kon slechter.
Ik heb trouwens 260 plekken op mijn TP en 625 consumableplekken.
9.34quote:Op maandag 26 november 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is jullie K/D ratio op BO II?
Die van mij gaat wel minimaal 2 worden als ik 't volgende maand haal, en winratio zal ook wel weer 5+ worden.quote:Op maandag 26 november 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
1.81 ofzo, rond de 1.8 in ieder geval.quote:Op maandag 26 november 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja ja jaquote:Op maandag 26 november 2012 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die van mij gaat wel minimaal 2 worden als ik 't volgende maand haal, en winratio zal ook wel weer 5+ worden.
Elke cod tot nu toe hoorquote:
Een winratio van boven de 5 is wel erg knap hoor. Zeker als je iets anders speelt dan team deathmatch en ook nog een 2.0 k/d wil halen.quote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Elke cod tot nu toe hoorLijkt mij dat het dan met deze ook wel goed moet komen.
Hopelijk is zombies ook wat. Was bij BO altijd wel leuk
Dat is nog altijd boven gemiddeld dus zit je goedquote:Op maandag 26 november 2012 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb maar 1.20
Ik begon fucking slecht maar nu gaat het wel lekker
Search and destroy speelde ik altijd 90% van de tijd, lekker in je eentje het hele team dragen. En soundwhoren ook goed inquote:Op maandag 26 november 2012 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een winratio van boven de 5 is wel erg knap hoor. Zeker als je iets anders speelt dan team deathmatch en ook nog een 2.0 k/d wil halen.
Ah ja dan kan het nog eerder, maar als je spelletjes al domination (doe ik vaak) of dat nieuwe soort king of the hill doet ben je snel afhankelijk van je team en kan je echt niet zon winratio halenquote:Op maandag 26 november 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Search and destroy speelde ik altijd 90% van de tijd, lekker in je eentje het hele team dragen. En soundwhoren ook goed in
Dan moet je zorgen dat je met wat goede mensen speelt, dan is het echt heel makkelijk. In je eentje wordt het wel wat lastiger dan maar als je ook een goede objective speler bent is dat imo ook nog wel te doen alhoewel je idd wel iets meer afhankelijk bent.quote:Op maandag 26 november 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah ja dan kan het nog eerder, maar als je spelletjes al domination (doe ik vaak) of dat nieuwe soort king of the hill doet ben je snel afhankelijk van je team en kan je echt niet zon winratio halen
1.66 ofzo is het nu. Zou hoger zijn, maar speel laatst zo nu en dan met de pro genaamd Rijst en die schiet iedereen voor je neus weg.quote:Op maandag 26 november 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toprak en Felipequote:Op maandag 26 november 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
Welke 2 van deze CB's?
[ afbeelding ]
Lijkt me ook niks samen met Rijst spelen, dan kan je geen kill meer maken.quote:Op maandag 26 november 2012 16:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
1.66 ofzo is het nu. Zou hoger zijn, maar speel laatst zo nu en dan met de pro genaamd Rijst en die schiet iedereen voor je neus weg.
Ömer en een lange gozer ernaastquote:Op maandag 26 november 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
Welke 2 van deze CB's?
[ afbeelding ]
Dit combineren met een 2.0 k/d is vooral lastig.quote:Op maandag 26 november 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je met wat goede mensen speelt, dan is het echt heel makkelijk. In je eentje wordt het wel wat lastiger dan maar als je ook een goede objective speler bent is dat imo ook nog wel te doen alhoewel je idd wel iets meer afhankelijk bent.
Ja maar welkequote:Op maandag 26 november 2012 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ömer en een lange gozer ernaast
Fucking slecht jaquote:Op maandag 26 november 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn specialiteitquote:Op maandag 26 november 2012 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit combineren met een 2.0 k/d is vooral lastig.
wtfquote:
Geen Felipe dus? Dan die gast van 1,88quote:Op maandag 26 november 2012 16:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar welkeEigenlijk alleen de Duitsers zijn mogelijkheden.
Zijn 1m95, 1m88 en 1m86 met oplopende jumping. Kirchhoff 1m95 maar 51 jumping, dat vertrouw ik ook niet zo...
Dit is mn eerste CoD die ik online speel. Geef er geen fuck omquote:Op maandag 26 november 2012 16:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mijn specialiteitHad in BO en Mw3 een kd van +-2.3 omdat ik toen veel alleen speelde en altijd speelde om te winnen. Killwhoren in domi enzo dan was 3 makkelijk te doen maar dan haal je weer geen hoge winratio als je in je eentje speelt. Afwegingen
[..]
wtf
Nee kan niet door chemquote:Op maandag 26 november 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Geen Felipe dus? Dan die gast van 1,88
ahh gewoon oefenen dan ja. of je pvr aan mij geven en gratis les krijgen natuurlijk. Zorg ik ervoor dat je al die xbox fokkers owntquote:Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit is mn eerste CoD die ik online speel. Geef er geen fuck om2 dagen terug stond ik 0,50. Dus er is progressie
Bij een vriend van me ook constantquote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn BO loopt altijd vast op de PS3
Ik own jouquote:Op maandag 26 november 2012 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh gewoon oefenen dan ja. of je pvr aan mij geven en gratis les krijgen natuurlijk. Zorg ik ervoor dat je al die xbox fokkers ownt
Ik vind het wel leuk om te spelen, maar nu loopt dat ding al 2x in het beginscherm achtelkaar vastquote:Op maandag 26 november 2012 17:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij een vriend van me ook constantZei dat hij online alweer gezien had omdat en spawns nog kanslozer zijng eworden en spel ook constant vast loopt.
Echt net zo kut als EA allemaal.
quote:Op maandag 26 november 2012 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Kirchhoff, prima CB.
Welke keeper gooi je er achter ? Heinz Muller was echt een ramp voor mij.
Xboxquote:Op maandag 26 november 2012 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb helemaal geen problemen met vastlopers ofzo, mja xbox
Sio is links hequote:
Skeere niggersquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Skeere niggers
Rijke tattas
Hola! Heb je al met IF Murphy gespeeld?quote:
Weet ikquote:Op maandag 26 november 2012 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sio is links heIk had Akpala naast hem maar Rudnevs en Pukki zijn ook aan te raden
Ik had een 41212 cam voor 140k vanmorgen. Misschien maar omruilen voor een cm.quote:Op maandag 26 november 2012 17:11 schreef Thorb het volgende:
Als iemand nog een IF Cazorla zoekt als CM, er staat er eentje op voor 150k sp zonder bod tot nu toe. Wel een goede prijs maar heb hem al als CAM voor 148k. Anders had ik deze wel gepakt
Geen tijd voor gehadquote:Op maandag 26 november 2012 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hola! Heb je al met IF Murphy gespeeld?
Zou er wat mis zijn met homo's dan?quote:
Ze gebruiken mij altijd als lokaasquote:Op maandag 26 november 2012 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh gewoon oefenen dan ja. of je pvr aan mij geven en gratis les krijgen natuurlijk. Zorg ik ervoor dat je al die xbox fokkers ownt
Ja ze zijn ziek in hun hoofd.quote:Op maandag 26 november 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou er wat mis zijn met homo's dan?
Domination stom vindenquote:Op maandag 26 november 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze gebruiken mij altijd als lokaasMaar moet wel eerlijk zeggen dat als ik alleen speel dan beter presteer. Loop dan vaker 1 op 1 maar als ik in de party zit is mn kd <0,5 vaak. Ik speel het liefst dan ook Team DM. Al die andere BS vind ik maar stom.
TR gemachtquote:
Wat een kut tijd voor schoolquote:Op maandag 26 november 2012 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen tijd voor gehadMoet zo weer naar school
Nergens gedaan. Dan zou je het moeten brengen als 'ik vind dat..'quote:
niemand ?quote:Op maandag 26 november 2012 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Even een vraagje, iemand al hier wel eens met 4321 gespeeld ?, speelt dat een beetje lekker dit jaar net zoals vorig jaar of nu minder?, zie bijna geen teams met deze formatie
Je moet je niet zo slim voordoen op het internet met je bijdehante gedrag, snotaap dat ben je.quote:Op maandag 26 november 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nergens gedaan. Dan zou je het moeten brengen als 'ik vind dat..'
Weet niet, niet populair en ook vaak niet zoveel aan. Maar het verschilt ook per potje. Gister deden we hardpoint (king of the hill) en dat was echt te kut.quote:
wojoooo ben jij dat in je UI? Paas je FB danquote:Op maandag 26 november 2012 17:19 schreef Luukiee09 het volgende:
Is facebook bij jullie ook zo langzaam?
Heb er wel mee gespeeld maar met golds liep het sowieso niet. Aantal mensen hier vonden het een stuk minder, maar probeer het gewoon zelf zou ik zeggenquote:
dat moet helemaal niet. Je moet gewoon kunnen interpreteren.quote:Op maandag 26 november 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nergens gedaan. Dan zou je het moeten brengen als 'ik vind dat..'
Hahah waarom dan. vertelquote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4321 was echt keiharde stront voor mij.
Mijn Nederlands lerares vindt dat als je een column schrijft je moet beginnen met: 'Ik ga een column schrijven over...'quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat moet helemaal niet. Je moet gewoon kunnen interpreteren.
Gelukkig ben jij volwassen toch, al 21 hele jaren op deze aardbodemquote:Op maandag 26 november 2012 17:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet je niet zo slim voordoen op het internet met je bijdehante gedrag, snotaap dat ben je.
Ik zou het alleen spelen als je echt goede wingers hebt zoals CR7, Hazard, Robbery enz.quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4321 was echt keiharde stront voor mij.
En wie ben jij om haar daarom uit te lachen?quote:Op maandag 26 november 2012 17:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn Nederlands lerares vindt dat als je een column schrijft je moet beginnen met: 'Ik ga een column schrijven over...'
Moest ik even aan denken
Beetje de mensen die er niets van snappen uitlachen, je moet iets op school. Helemaal als dan in de kern een opsomming komt van ten eerste tot en met ten zevendequote:Op maandag 26 november 2012 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie ben jij om haar daarom uit te lachen?
Nee dat zeg ik niet maar toen ik jouw leeftijd had deed ik tenminste niet alsof ik overal verstand van had.quote:Op maandag 26 november 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij volwassen toch, al 21 hele jaren op deze aardbodem
Gewoon basiskennis van de middelbare school hoorquote:Op maandag 26 november 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet maar toen ik jouw leeftijd had deed ik tenminste niet alsof ik overal verstand van had.
Op het mbo schreef een docente ik vindt op het bord. Ze hadden een picca daarvan gemaakt. Kort daarna werd ze ontslagen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje de mensen die er niets van snappen uitlachen, je moet iets op school. Helemaal als dan in de kern een opsomming komt van ten eerste tot en met ten zevende
Prima teamquote:Op maandag 26 november 2012 17:27 schreef Cubewood. het volgende:
[ afbeelding ]
Net dit team in elkaar gezet, alleen nog niet mee gespeeld dus geen idee of die opstelling wat is.
Hendriksen is een echte baasquote:Op maandag 26 november 2012 17:27 schreef Cubewood. het volgende:
[ afbeelding ]
Net dit team in elkaar gezet, alleen nog niet mee gespeeld dus geen idee of die opstelling wat is.
Depay op LFquote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima teamZou Jorgenssen op RCB zetten voor Viergever en Wildschut op LF nog.
Ik wil wel coins kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal Jørgensen nog even halen dan, is Reis nog wat voor LF?quote:Op maandag 26 november 2012 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima teamZou Jorgenssen op RCB zetten voor Viergever en Wildschut op LF nog.
Aha, ik zal er volgende keer op lettenquote:Op maandag 26 november 2012 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spel zijn naam dan goed ouwe baas
Depay, vergeet de rest. Hij is de Nederlandse zilveren Ronaldoquote:Op maandag 26 november 2012 17:32 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Zal Jørgensen nog even halen dan, is Reis nog wat voor LF?
Depay scoorde per ongeluk een hattrick in zijn eerste wedstrijd voor mijquote:Op maandag 26 november 2012 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Depay, vergeet de rest. Hij is de Nederlandse zilveren Ronaldo
Bij mij liep hij 1,5 op 1 ongeveer. Echt vreselijk goed. En als ik me goed herinner (kan nu niet nakijken op udb) 4 weak foot. Je kunt dus afwisselen met naar binnen trekken en uithalen, en naar buiten en de assist geven.quote:Op maandag 26 november 2012 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Depay scoorde per ongeluk een hattrick in zijn eerste wedstrijd voor mij
correct, en hij is ook nog eens fokking sterkquote:Op maandag 26 november 2012 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij liep hij 1,5 op 1 ongeveer. Echt vreselijk goed. En als ik me goed herinner (kan nu niet nakijken op udb) 4 weak foot. Je kunt dus afwisselen met naar binnen trekken en uithalen, en naar buiten en de assist geven.
In theater kan je het hele potje terugkijken/bewaren als het goed is.quote:Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef Rijst het volgende:
Kijk dit bedoel ik. Dit haal ik echt nooit als ik met andere mensen speel. Potje wel verloren maar nam het team wel op sleeptouw. Kan ik dit nog ergens terugkijken?
[ afbeelding ]
Ik wil ook BLOPS 2quote:Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef Rijst het volgende:
Kijk dit bedoel ik. Dit haal ik echt nooit als ik met andere mensen speel. Potje wel verloren maar nam het team wel op sleeptouw. Kan ik dit nog ergens terugkijken?
[ afbeelding ]
Thanks, handig zegquote:Op maandag 26 november 2012 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In theater kan je het hele potje terugkijken/bewaren als het goed is.
Goede score overigens
japquote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks, handig zegKan ik het ook gelijk uploaden op YT? Zag wel dat je je acc kon linken
quote:Op maandag 26 november 2012 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bouw ik dit af?
Voor boussoufa kan ook carlos eduardo.
mijn hele webapp doet het niet.quote:Op maandag 26 november 2012 17:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hebben andere mensen ook problemen met hun Trade Pile? Zowel op console (PS3) als webapp....
Ik heb voor het eerst vandaag geen problemen met de web app, en dat komt omdat ik er nu niet op zitquote:Op maandag 26 november 2012 17:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hebben andere mensen ook problemen met hun Trade Pile? Zowel op console (PS3) als webapp....
An uknown error has occurred. If the problem persists, please refresh this page.quote:
Waar kan ik nog verbeteringen aanbrengen?, kom alsjeblieft met goede tipsquote:Op maandag 26 november 2012 17:33 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit kunnen werken?, Hulk vind ik echt een held
Me 2.quote:Op maandag 26 november 2012 17:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
An uknown error has occurred. If the problem persists, please refresh this page.
Volgens mij heb ik al 10x gezegd dat ik Hulk geen held vindt. Als jij mijn raad in de wind slaat, weiger ik er nog langer energie in te stekenquote:Op maandag 26 november 2012 17:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar kan ik nog verbeteringen aanbrengen?, kom alsjeblieft met goede tips
quote:Op maandag 26 november 2012 17:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al 10x gezegd dat ik Hulk geen held vindt. Als jij mijn raad in de wind slaat, weiger ik er nog langer energie in te steken
Just kiddingquote:
Ik zou ramires voor Toure vervangen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar kan ik nog verbeteringen aanbrengen?, kom alsjeblieft met goede tips
Dat zou idd heel goed kunnen, vorig jaar speelde is echt veel 4321 en vond dat echt geniaal maar dit jaar nog niet geprobeerdquote:Op maandag 26 november 2012 17:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Just kidding
Maar blijkbaar hebben we niet dezelfde speelstijl, dus kan ik er wel wat over zeggen, maar waarschijnlijk help ik je niet met mijn adviezen.
Zieke edit. Beetje dubstep eronder en klaar.quote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
Ik kan niet eens fatsoenlijk editten. Vegas heeft blijkbaar moeite met m4ts bestanden![]()
![]()
![]()
Das kutquote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
Ik kan niet eens fatsoenlijk editten. Vegas heeft blijkbaar moeite met m4ts bestanden![]()
![]()
![]()
waaromquote:Op maandag 26 november 2012 18:07 schreef futole het volgende:
Ben vrij tevreden over mijn team op het moment , heeft iemand nog tips ? [ afbeelding ]
Vooral voor nog een beetje snelheid centraal achterin ? In divisie 1 word ik er daar nog te vaak uitgelopen.
quote:Op maandag 26 november 2012 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zieke edit. Beetje dubstep eronder en klaar.
Jammer. Maar met een 0.59 K/D valt er ook niet zoveel leuks te edittenquote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben zo blank als je handpalm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Juist wel grappig als Iwan, Smookz en ik meedoenquote:Op maandag 26 november 2012 18:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jammer. Maar met een 0.59 K/D valt er ook niet zoveel leuks te editten.
Hij heeft 600 score per minutequote:Op maandag 26 november 2012 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
Gameplay op YT zetten met een 0.59 k/d
Ik zie hier 155 staan.quote:Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij heeft 600 score per minute
Mijn complete TPs laden nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trouwens ineens een stuk of 10 spelers kwijt.EA.
Ik was toch niet van plan om mijn deaths te verbergen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef Zhano het volgende:
Ach ja, als 1 van je 100 kills een zieke noscope is kun je alsnog leuke filmpjes maken. Ook al ga je in die tijd 1000x dood.
quote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Lindgren, op op opa gangnamstyl?
Joh, ik bedoel niet specifiek jou ofzo. Maar in het algemeen zijn er wel leuke filmpjes gemaakt door mensen die gewoon wat lucky shots samen plakken. Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 november 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik was toch niet van plan om mijn deaths te verbergen.
Skillz!quote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga meerdere doen met jou poppetjequote:
Tot de webapp gemaakt is, dus zeker tot het eind van fifa 13quote:Op maandag 26 november 2012 18:45 schreef Baje het volgende:
hoelang krijg je die daily gifts nog op de webapp?
Hoe? Ik heb meer potjes gespeeld maar ben nog steeds een faalhaas.quote:
Invalwedstrijdenquote:Op maandag 26 november 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe? Ik heb meer potjes gespeeld maar ben nog steeds een faalhaas.
mini bronzequote:Op maandag 26 november 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tot de webapp gemaakt is, dus zeker tot het eind van fifa 13
Ach divisie 2 kan je je vorm weer terugvindenquote:Op maandag 26 november 2012 18:48 schreef Thorb het volgende:
91 CAM en 89 ST.
Helaas speel ik de laatste tijd beetje pauper
Ajaxquote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
FUT doet kut. Iemand een leuk team voor h2h?
Benficaquote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
Uruguay. Je komt dan wel 9 van de 10 keer Brazilie tegen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
Brazilie en dan 3-5-2 met Silva, Dede en Alves achterin.quote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, leuk zo'n rechtsbuiten van 173cmquote:Op maandag 26 november 2012 18:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Brazilie en dan 3-5-2 met Silva, Dede en Alves achterin.
Als je dat te aanvallend vind heb je nog Maicon en David Luiz voor in de verdediging met genoeg pace.quote:Op maandag 26 november 2012 18:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n rechtsbuiten van 173cm
Hahaquote:Op maandag 26 november 2012 19:01 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moest ik gister hebben pack ervoor zaten er ook 2 in + squadfitness
Fuck ik deed perongeluk store in club en nu zijn ze weg
Zit Luiz Gustavo niet er bij? Dat lijkt mij een betere CB dan al die backs.quote:Op maandag 26 november 2012 18:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je dat te aanvallend vind heb je nog Maicon en David Luiz voor in de verdediging met genoeg pace.
Volgens mij nietquote:
Volgens mij niet, tenminste ik ging laatst met iemand 2v2. Toen heb ik maar Dani Alves op CDM gezetquote:
Neymar- Patoquote:Op maandag 26 november 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij niet, tenminste ik ging laatst met iemand 2v2. Toen heb ik maar Dani Alves op CDM gezet
Sinds wanneer heb je een xbox? Maar Lucas eruit voor Alves voor de paaaaaacequote:Op maandag 26 november 2012 19:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Neymar- Pato
Oscar - Lucas - Hulk
Ramires - Lucas
Silva - Dede - Luiz
come at meee
Beter ga je helpen met vlaggen cappen godver. Dan komen de goede scores vanzelf. Winnen is het belangrijkste.quote:Op maandag 26 november 2012 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
Net toen ik met VDM speelde ging het echt slecht
Ruilde de hele tijd gewoon kills uit, had ik er een werd ik weer neergeschoten en zo ging het maar door
No shit sherlock.quote:Op maandag 26 november 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter ga je helpen met vlaggen cappen godver. Dan komen de goede scores vanzelf. Winnen is het belangrijkste.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Maar ik speel voor eigen succes
k/d van 1.85![]()
Is die er ja?quote:Op maandag 26 november 2012 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
GTA Radio appoude tijden herleven
HEEE GJE!quote:Op maandag 26 november 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is die er ja?
Nice, alleen android
alles flex homiequote:
Ja ik ga niet als een achterlijke 10x proberen punt B te pakken en dan 9x dood geschoten worden en dan de 10 de keer dat eindelijk luktquote:
Nee oke, daarom moet je samen een vlag pakken, dan heb je hem voordat de tegenstander iedereen neer heeft. Zeker met flak jacket.quote:Op maandag 26 november 2012 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ga niet als een achterlijke 10x proberen punt B te pakken en dan 9x dood geschoten worden en dan de 10 de keer dat eindelijk lukt
HAHAHAquote:Op maandag 26 november 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is die er ja?
Nice, alleen android
Als een teamgenoot hem pakt doe ik ook altijd mee, puur omdat die 200 punten het zeker de moeite waard maken + je doet iets voor het team.quote:Op maandag 26 november 2012 19:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee oke, daarom moet je samen een vlag pakken, dan heb je hem voordat de tegenstander iedereen neer heeft. Zeker met flak jacket.
Die was er nooit bij BOquote:Op maandag 26 november 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is er ook weer Commando?
Mensen neersteken across the map
Je hebt niet eens een lage SPM maar ook niet hoogquote:Op maandag 26 november 2012 19:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als een teamgenoot hem pakt doe ik ook altijd mee, puur omdat die 200 punten het zeker de moeite waard maken + je doet iets voor het team.
Toch een normale vraag?quote:
Hoe bedoel je nog erger?quote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat silver toernooi is gewoon nog erger dan het bronze toernooi, ik houd het voorlopig gewoon bij bronze totdat ik een heel goed silver team heb.
SPM? Waar heb je het over?quote:Op maandag 26 november 2012 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een lage SPM maar ook niet hoogDie van mij is wel wat hoger, maar mijn win ratio is te laag
VDM zijn win ratio is nog later maar SPM wel weer hoger.. kwestie van slechte teamgenoten?
Score per minute, gokje?quote:
score per minuut, niet echt boeiendquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren de finale van die 10k cup..tegenstander speelt het eerste kwartier achterin rond met zijn 5atb Brazil team
Toen pakte ik de bal af en scoorde ik meteen![]()
En nee, niet daarna de hele wedstrijd rondgespeeld
Score Per Minutequote:
Totaal geen last van..niet meer dan andere toernooien en sowieso niet meer dan in fut seasons (veel minder). Heb dat toernooi echt al heeeeeeeel vaak gespeeld..denk dat je gewoon pech had.quote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon irritante tegenstanders, pace abuse en tramp goals
Bij brons juist het ergste... Want daar hebben ze net zo veel pace maar kunnen de spelers verder weinigquote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, nog even een 5atb team met Welliton en Emenike makenquote:Op maandag 26 november 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren de finale van die 10k cup..tegenstander speelt het eerste kwartier achterin rond met zijn 5atb Brazil team
Toen pakte ik de bal af en scoorde ik meteen![]()
En nee, niet daarna de hele wedstrijd rondgespeeld
Geen last van, en speel een hoop zilveren toernooien. Maar lastig om pace abuse te gebruiken tegen Donk, Almeback en Kayoutequote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haha ze ontvluchten jequote:
Kouyatequote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen last van, en speel een hoop zilveren toernooien. Maar lastig om pace abuse te gebruiken tegen Donk, Almeback en Kayoute
Ohja, daar ga ik weer de fout in. Zit op het werk, normaal als ik een beetje twijfel zoek ik het even op, maar hier de gelegenheid niet echt. Maar het principe is wel duidelijk toch?quote:
Timquote:Op maandag 26 november 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal geen last van..niet meer dan andere toernooien en sowieso niet meer dan in fut seasons (veel minder). Heb dat toernooi echt al heeeeeeeel vaak gespeeld..denk dat je gewoon pech had.
Heb zelf ook wel echt goede silverteams, maar dat staat los van de mentaliteit van je tegenstander..
Het is heel duidelijk, jaquote:Op maandag 26 november 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, daar ga ik weer de fout in. Zit op het werk, normaal als ik een beetje twijfel zoek ik het even op, maar hier de gelegenheid niet echt. Maar het principe is wel duidelijk toch?![]()
Verder schrikken mijn voorhoedes denk ik af om te trampen, want ze weten dat ze het dan 10 keer erger terug gaan krijgen
Het GJE Coins and Loans .incquote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef Introvert het volgende:
Weet iemand nog een ander betrouwbaar platform om coins te verkopen?
Dat ziet er best leuk uit. Prijs?quote:Op maandag 26 november 2012 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TimMet je 100 silver teams.
Vanmiddag dit in elkaar geflanst.
[ afbeelding ]
Nog tips? Ik ken de silver markt nog niet zo goed
Ehm niet geteldquote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het GJE Coins and Loans .inc
[..]
Dat ziet er best leuk uit. Prijs?
Lijkt me een heel goed team. De Franse spelers zijn sowieso allemaal heel goed en Sio ook. Mlapa ook veel goede dingen over gehoord. Alleen heb ik zelf mijn flanken liever iets sneller (dan de LM). Tof teamquote:Op maandag 26 november 2012 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TimMet je 100 silver teams.
Vanmiddag dit in elkaar geflanst.
[ afbeelding ]
Nog tips? Ik ken de silver markt nog niet zo goed
Xbox was het toch? Poker wil dat wel kopen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef Introvert het volgende:
Dat denk ik ook of het lag aan het feit dat ik 2 CBs met 72 en 73 pace had. Maar in de 1e wedstrijd liep de tegenstander er ook zo doorheen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal geen last van..niet meer dan andere toernooien en sowieso niet meer dan in fut seasons (veel minder). Heb dat toernooi echt al heeeeeeeel vaak gespeeld..denk dat je gewoon pech had.
Heb zelf ook wel echt goede silverteams, maar dat staat los van de mentaliteit van je tegenstander..
Met silver heb je meer spelers met hoge pace dan met bronze en ik heb in mijn bronze team snellere CBs.quote:Op maandag 26 november 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij brons juist het ergste... Want daar hebben ze net zo veel pace maar kunnen de spelers verder weinig
Mooiquote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed team. De Franse spelers zijn sowieso allemaal heel goed en Sio ook. Mlapa ook veel goede dingen over gehoord. Alleen heb ik zelf mijn flanken liever iets sneller (dan de LM). Tof team
Mwoah, dat kan toch prima meestal. 73 pace is echt niet te weinig voor een CB. Misschien was hij wel gewoon goed of gewoon goed in het gebruiken/misbruiken van zijn pace. Dat is zeker niet de standaard in die silver tournaments. Dingsdag kan het prima belopen bij mij. Mijn beste team is ook niet eens zo heel snel (ook zeker niet langzaam thougHh), al heb ik wel Donk en Kouyate. 82 en 84 pace flanken..zo weinig heb ik nog nooit gehad in een 3-5-2quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien lag het ook aan 4-3-2-1 en het feit dat ik niet geconcentreerd was maar als de tegenstander Phillips-Beckford-Zaha als voorhoede heeft kan ik daar niet tegenop met mijn 72 en 73 pace CBs.
Mijn docent kijkt het ook, zit 'ie gewoon de hele les die shit te kijkenquote:
Donk is 79 en Kouyate 83...quote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, dat kan toch prima meestal. 73 pace is echt niet te weinig voor een CB. Misschien was hij wel gewoon goed of gewoon goed in het gebruiken/misbruiken van zijn pace. Dat is zeker niet de standaard in die silver tournaments. Dingsdag kan het prima belopen bij mij. Mijn beste team is ook niet eens zo heel snel (ook zeker niet langzaam thougHh), al heb ik wel Donk en Kouyate. 82 en 84 pace flanken..zo weinig heb ik nog nooit gehad in een 3-5-2
Hij was zeker niet goed, gewoon heel irritant. Ik had nog genoeg kansen om te scoren (zoals bijna elke wedstrijd met silvers) Mijn CBs voelden aan als 65 pace in die wedstrijd. Ik heb de duurste spelers meteen weer verkocht, ik was alleen onder de indruk van Iago Aspas maar de rest viel behoorlijk tegen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, dat kan toch prima meestal. 73 pace is echt niet te weinig voor een CB. Misschien was hij wel gewoon goed of gewoon goed in het gebruiken/misbruiken van zijn pace. Dat is zeker niet de standaard in die silver tournaments. Dingsdag kan het prima belopen bij mij. Mijn beste team is ook niet eens zo heel snel (ook zeker niet langzaam thougHh), al heb ik wel Donk en Kouyate. 82 en 84 pace flanken..zo weinig heb ik nog nooit gehad in een 3-5-2
Er stond een punt tussen, maar het was een beetje krom geschreven. Doelde dus op mijn wingers.quote:
Prijzig voor een stel silversquote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ehm niet geteldZal even kijken.
edit; 70k denk ik
Bedankt![]()
Je had ze aan mij kunnen verkopen als je niet zo veel ervoor wouquote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef Introvert het volgende:
Zonde om dat op basis van 1 potje te doen..soms zitten dat soort wedstrijden er gewoon tussen..onverklaarbaar. Maar dat weet je onderhand toch ook welquote:Op maandag 26 november 2012 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was zeker niet goed, gewoon heel irritant. Ik had nog genoeg kansen om te scoren (zoals bijna elke wedstrijd met silvers) Mijn CBs voelden aan als 65 pace in die wedstrijd. Ik heb de duurste spelers meteen weer verkocht, ik was alleen onder de indruk van Iago Aspas maar de rest viel behoorlijk tegen.
Want silvers zijn altijd goedkoop omdat ze lagere rating hebben dan gold? Negro pleasequote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Prijzig voor een stel silvers
Ahquote:Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er stond een punt tussen, maar het was een beetje krom geschreven. Doelde dus op mijn wingers.
Vind het wel meevallenquote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het was niet alleen dat potje hoor, in het 1e potje kwam ik 2-5 achter om vervolgens terug te komen tot 5-5, daarna kwam ik 7-5 voor, toen werd het nog 7-6 en uiteindelijk maakte ik nog de 8-6quote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonde om dat op basis van 1 potje te doen..soms zitten dat soort wedstrijden er gewoon tussen..onverklaarbaar. Maar dat weet je onderhand toch ook wel
Tja, eind fifa 12 nog coins kunnen verkopen voor 12.50, twee dagen geleden voor 15. Zijn vrij gemiddelde prijzen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je had ze aan mij kunnen verkopen als je niet zo veel ervoor wouJammerrr
Mensen met Emnesquote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was niet alleen dat potje hoor, in het 1e potje kwam ik 2-5 achter om vervolgens terug te komen tot 5-5, daarna kwam ik 7-5 voor, toen werd het nog 7-6 en uiteindelijk maakte ik nog de 8-6Die tegenstander was ook al zo irritant met Emnes die 5x scoorde ofzo.
Waar de fuck zeg ik dit?quote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want silvers zijn altijd goedkoop omdat ze lagere rating hebben dan gold? Negro please
Wat insinueer je hier dan mee?quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat die kaartjes lelijker zijn en goedkoper zouden moeten zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom in divisie 3 ook amper meer vooruitquote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik speel met H2h alleen maar gelijk.Begon zo goed, nu alleen nog maar tegenstanders die net zo kut als ik spelen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
"If you don't shoot you don't score. You have to score to win matches."quote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik speel met H2h alleen maar gelijk.
Spits lijkt me niet echt geschikt voor deze formatie eigenlijk..Verder wel een leuk teamquote:Op maandag 26 november 2012 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn backs hadden wel high-mediumMaar dit team had ik dus: http://www.futhead.com/fifa/squads/1574347/
Dat het dure spelers zijn misschienquote:
Keek laatst eens bij je record van h2h voor de grap, nog maar 6 potjes gedaan oid?quote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik speel met H2h alleen maar gelijk.
70k voor een FUT team is toch niet veel..dat zou je bij een gold team ook niet zeggen. Nee GJE'tje, hier lul je je niet uit. Tijger. xquote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat het dure spelers zijn misschien
Ik vind ze gezien de rating duur ja, maar goed, jij hebt gewonnen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
70k voor een FUT team is toch niet veel..dat zou je bij een gold team ook niet zeggen. Nee GJE'tje, hier lul je je niet uit. Tijger. x
Hij viel toch behoorlijk opquote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spits lijkt me niet echt geschikt voor deze formatie eigenlijk..Verder wel een leuk team
Tim trekt nu zijn shirt uit een rent een rondje door de wijk.quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind ze gezien de rating duur ja, maar goed, jij hebt gewonnen.
Helemaal blij nu
Ja, je bent gewoon wreed gedist. Stil nu.quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal blij nu
alsof die rating iets zegt.quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal blij nu
Dissen op het internet. E-penis met 2cm vergrootquote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, je bent gewoon wreed gedist. Stil nu.
Ik kreeg elke keer updates over twitter, dan Feyenoord weer voor, dan PSV weer. Lijkt me een mooie wedstrijd geweest.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 26-11-2012 om 20:22:19Jong #PSV wint spektakelstuk bij #Feyenoord: 4-5! Goals PSV: Locadia (2), Bentancourt, Depay, Maria. Rood #Maria in slotminuut. reageer retweet
Inderdaad, misschien kan ik wel een goed non-shiny team makenquote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind het gek dat sommige goede silvers non-shiny zijnOok gewoon 74 rated spelers met goede stats op elk vlak.
lolquote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
Ik kreeg elke keer updates over twitter, dan Feyenoord weer voor, dan PSV weer. Lijkt me een mooie wedstrijd geweest.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 26-11-2012 om 20:22:19Jong #PSV wint spektakelstuk bij #Feyenoord: 4-5! Goals PSV: Locadia (2), Bentancourt, Depay, Maria. Rood #Maria in slotminuut. reageer retweet
Ik speel het eigenlijk nooit. Het gaat mij net ff te traag. Ik scoor alleen maar uit rare klutsballen in de 16.quote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keek laatst eens bij je record van h2h voor de grap, nog maar 6 potjes gedaan oid?
Net van terug, zaadpot in een bizar laag tempo en veel fouten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
En nog verloren ook.quote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Net van terug, zaadpot in een bizar laag tempo en veel fouten.
Fanatiek dat je zulke potjes ook gaat kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Net van terug, zaadpot in een bizar laag tempo en veel fouten.
Ach de gretige jonge gasten uit Eindhoven tegen de ongemotiveerde tribuneklanten van het eerste en jongens die terugkeren van blessures.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En nog verloren ook.
Wel veel doelpunten gezien.
Dat zijn die eckte eckte.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fanatiek dat je zulke potjes ook gaat kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |