PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt steeds je daily gift opnieuw door op het goede moment te refreshen ofzo?quote:Op maandag 26 november 2012 16:31 schreef Confetti het volgende:
Ik krijg hele tijd mini brons pakketjes![]()
Jullie ook?
Echt 5 in een paar minuten.
Gewoon door te refreshen denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 16:32 schreef Thorb het volgende:
Je krijgt steeds je daily gift opnieuw door op het goede moment te refreshen ofzo?
Heb mijn daily gift vanochtend al gekregen dus zal hier wel niet werkenquote:Op maandag 26 november 2012 16:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gewoon door te refreshen denk ik.
Met die twee sta je defensief ijzersterk.quote:Op maandag 26 november 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ben Arfa en Felipe Santana in 1 pack.Dat kon slechter.
Dat laatste zijn ze nu aan het fixen denk ik. Je kan ze toch niet gebruiken.quote:Op maandag 26 november 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ben Arfa en Felipe Santana in 1 pack.Dat kon slechter.
Ik heb trouwens 260 plekken op mijn TP en 625 consumableplekken.
9.34quote:Op maandag 26 november 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is jullie K/D ratio op BO II?
Die van mij gaat wel minimaal 2 worden als ik 't volgende maand haal, en winratio zal ook wel weer 5+ worden.quote:Op maandag 26 november 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
1.81 ofzo, rond de 1.8 in ieder geval.quote:Op maandag 26 november 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja ja jaquote:Op maandag 26 november 2012 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die van mij gaat wel minimaal 2 worden als ik 't volgende maand haal, en winratio zal ook wel weer 5+ worden.
Elke cod tot nu toe hoorquote:
Een winratio van boven de 5 is wel erg knap hoor. Zeker als je iets anders speelt dan team deathmatch en ook nog een 2.0 k/d wil halen.quote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Elke cod tot nu toe hoorLijkt mij dat het dan met deze ook wel goed moet komen.
Hopelijk is zombies ook wat. Was bij BO altijd wel leuk
Dat is nog altijd boven gemiddeld dus zit je goedquote:Op maandag 26 november 2012 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb maar 1.20
Ik begon fucking slecht maar nu gaat het wel lekker
Search and destroy speelde ik altijd 90% van de tijd, lekker in je eentje het hele team dragen. En soundwhoren ook goed inquote:Op maandag 26 november 2012 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een winratio van boven de 5 is wel erg knap hoor. Zeker als je iets anders speelt dan team deathmatch en ook nog een 2.0 k/d wil halen.
Ah ja dan kan het nog eerder, maar als je spelletjes al domination (doe ik vaak) of dat nieuwe soort king of the hill doet ben je snel afhankelijk van je team en kan je echt niet zon winratio halenquote:Op maandag 26 november 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Search and destroy speelde ik altijd 90% van de tijd, lekker in je eentje het hele team dragen. En soundwhoren ook goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |