Rechts zie ik een Hyundai-logo dus lijkt me geen Civic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Links een 3-serie, rechts een Honda Civic.
Nee, ben er toch niet meer zo zeker van. Ik ga nu voor een Opel.
Ach wat stom, is inderdaad zo. Ik moet er weer ff in komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:33 schreef Klonk het volgende:
Opel kan het niet zijn, worden niet verkocht in de VS en de brandweerwagen is Amerikaans
Volvo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen 3-serie links en inderdaad geen Civic rechts, want Hyundai logo.
Maar het gaat om dat ding links.
Achterlicht gaf hem weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Taurus, netjes!
Berlingo is goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Berlingo en anders is het z'n brother-from-another-mother de Partner
Het ging hier gelukkig om een geparkeerde auto zonder inzittenden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar wil je echt niet inzitten als je tussen twee vrachtwagens geplet dreigt te gaan worden.
Edit gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope. Die heeft toch een best andere neus.
Close,heel close...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Truck is een Scania.![]()
Die auto ik denk een BMW (hoewel dat niet geheel klopt met de kleine streep in de linkerbuitenspiegel).
Maar de motor is eentje in lijn, en de vorm van het rechter achterspatbord lijkt wel op die van een BMW-3 serie.
Yups,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, een 5-serie? (grotere maat velg, 17" of 18") Of de 7-serie? Echt een gok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |