Die vind ik echt pure aids. 3 naalden waren binnen 1/2 dag kapotquote:Op maandag 26 november 2012 13:19 schreef Mirjam het volgende:
Naalden: http://www.ebay.com/itm/6(...)&hash=item2ec1073e17
Dan had je poepkatoenquote:Op maandag 26 november 2012 13:20 schreef Mirjam het volgende:
Ik vond haken met katoen in het begin een groot drama aangezien het splijt als een mongool. Acryl splijt niet
Mwa, als echt beginner weet je gewoone cht niet hoe/wat en splijt het heel snel, dat probleem had ik met acryl nietquote:
Ik vind dat het per merk katoen heel erg verschilt.quote:Op maandag 26 november 2012 13:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mwa, als echt beginner weet je gewoone cht niet hoe/wat en splijt het heel snel, dat probleem had ik met acryl niet
quote:
Joaaaaaa, week ervoor wel bijna iedere dag werken en de 3e ook meteenquote:Op maandag 26 november 2012 09:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh gelukt met vrij vragen?![]()
Morgeuh!
Daardoor ben ik nagellak gaan gebruikenquote:
Ik heb een makkelijk patroon, zal wel ff mailen. Het is wel engelsquote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wil beginnen met iets makkelijks een sjaal ofzo?
De sint zat te denken...quote:Op maandag 26 november 2012 13:27 schreef Loqi het volgende:
ik moet sintgedicht gaan maken, maar ik heb geen inspiratie
quote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef Mss het volgende:
Zelf kunnen haken is wel tof. Het scheelt je de zoektocht naar de perfecte sjaal.
Ik ga er alleen niet aan beginnen. Ik ken mezelf, het is ultieme SOG.
Lekker dat je toch naar Berlijn kanquote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Joaaaaaa, week ervoor wel bijna iedere dag werken en de 3e ook meteenYOLO!
Maar ik heb een trein gevonden op de 30e rond 20u vanuit Düsseldorf en dan ben ik al rond 00.30u in Berlijn
[..]
Daardoor ben ik nagellak gaan gebruikenAl mijn nagels gingen kapot bij de Bijenkorf
Ooh en net meegevraagd voor bedrijfsuitje van M. Maar het is gewoon wat we gaan doenIk kan niet zo goed tegen geheimen
Gelukkig is het een mannenbedrijf dus zal wel iets leuks zijn hoop ik
Ja heb de hele dag met een big smile gewerktquote:Op maandag 26 november 2012 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker dat je toch naar Berlijn kan
Geheime uitjes, ik heb er ook een hekel aan...
Ik ben er lekker al vanafquote:Op maandag 26 november 2012 13:27 schreef Loqi het volgende:
ik moet sintgedicht gaan maken, maar ik heb geen inspiratie
Wie weet.. Ik vind het dan alleen altijd zo kut dat ik niet weet wat ik aan moet als je niet weet wat je gaat doenquote:Op maandag 26 november 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja heb de hele dag met een big smile gewerkt![]()
En het is gewoon 's avonds, misschien gaan we wel bowlen![]()
Ja precies! Ik zat mij net te bedenken dat ik dus maar beter geen rokje of jurkje aan kan doenquote:Op maandag 26 november 2012 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wie weet.. Ik vind het dan alleen altijd zo kut dat ik niet weet wat ik aan moet als je niet weet wat je gaat doen
....WAT ZAL IK JE TOCH SCHENKENquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
....WAT ZAL IK JE TOCH SCHENKEN
Mijn rijm nu klaar
anders wordt het gedicht zo lang en zo dik als een sumoworstelaar
(credits aan cif trouwens...![]()
Ik moet er nog steeds om lolleren
![]()
)
SUMOWORSTELAAR yay !
quote:Op maandag 26 november 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
....WAT ZAL IK JE TOCH SCHENKEN
Mijn rijm nu klaar
anders wordt het gedicht zo lang en zo dik als een sumoworstelaar
(credits aan cif trouwens...![]()
Ik moet er nog steeds om lolleren
![]()
)
SUMOWORSTELAAR yay !
Ja en wat voor schoenenquote:Op maandag 26 november 2012 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies! Ik zat mij net te bedenken dat ik dus maar beter geen rokje of jurkje aan kan doenOf misschien hebben ze zelf nog geen idee en is het daarom "geheim"
![]()
Nee toch niet?quote:Op maandag 26 november 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen cadeaus met sinterklaas EN kerst. score
Ik ga denk ik gewoon mijn All Stars aandoen, of mn zwarte bikerboots/veterlaarsjes. Plat en past bij veelquote:Op maandag 26 november 2012 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en wat voor schoenen
Voor een uitje vind ik hakken altijd wel leuk, maar is niet handig als de activiteit ineens iets met veel staan of lopen is. Maar sneakers vind ik dan ook weer niet zo leuk om te dragen. First world problems
Dat klinkt goed jaquote:Op maandag 26 november 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon mijn All Stars aandoen, of mn zwarte bikerboots/veterlaarsjes. Plat en past bij veel
Ik vind em niet mooiquote:Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
goed nieuws voor de mensen die wel nakend willen maar niet van shimmer houden
http://www.vampyvarnish.c(...)atches-photos-review
Oehquote:Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
WANTZquote:Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Jij krijgt gewoon alleschquote:Op maandag 26 november 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga geen makeup meer kopen voorlopig
oh, ik hou zelf ook erg van shimmer dus hoef 'm zelf ook nietquote:Op maandag 26 november 2012 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik juist heel veel naar shimmery kleuren pak. Alleen de echte glitters hoeven van mij niet zo. Ik vind een mat accent in oogmake up wel mooi, maar een volledig mat palette hoeft van mij niet
En op die swatches lijken die lichte kleuren zoveel op elkaar, dat is wel een beetje jammer.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik hou zelf ook erg van shimmer dus hoef 'm zelf ook niet
Shimmers
Oh en Mandy, Make Up Studio in Eindhoven heeft hele mooie mattes, alleen betaal je voor een losse oogschaduw 7 euro en een pallette met 3 vakjes is 6 euro, dus ben je al 27 euro kwijt voor 3 kleurtjes
Mijn loon is net binnen en het is veel meer dan ik had verwachtquote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh hij is wel tof; maar ik hoef em soberso niet
Soberso is het geld op voor deze maand
Hier ookquote:Op maandag 26 november 2012 14:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn loon is net binnen en het is veel meer dan ik had verwacht
quote:Op maandag 26 november 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik hou zelf ook erg van shimmer dus hoef 'm zelf ook niet
Shimmers
Oh en Mandy, Make Up Studio in Eindhoven heeft hele mooie mattes, alleen betaal je voor een losse oogschaduw 7 euro en een pallette met 3 vakjes is 6 euro, dus ben je al 27 euro kwijt voor 3 kleurtjes
Precies, want ik heb alles alquote:Op maandag 26 november 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier ook
MAAR NOG STEEDS KOOP K GEEN MAKEUP MEER!
Morgen weer loon yayquote:Op maandag 26 november 2012 14:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn loon is net binnen en het is veel meer dan ik had verwacht
quote:Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Morgen weer loon yayEn 1ste keer dat mn standby er bij komt
Maar die had ik al op gemaakt voordat ik em had ontvangen dusjah
Nopequote:
link?quote:Op maandag 26 november 2012 14:35 schreef megamandy het volgende:
Ohmy die nagels op de bjoetieblog van VeraDie DIY van de TMWTGG-topcoat
http://veracamilla.nl/201(...)with-the-golden-gun/quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://veracamilla.nl/201(...)with-the-golden-gun/
Ze heeft dus speciaal iemand anders voor de nail art dingen maar ik vind de nagels zo lelijk omdat ze ongelijk en scheef zijn enzo
quote:aliminieumfolie
quote:Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze heeft dus speciaal iemand anders voor de nail art dingen maar ik vind de nagels zo lelijk omdat ze ongelijk en scheef zijn enzo
Pak het folie, en kras met een scherp voorwerp over de zijkanten. Zo komen er stokjes los.quote:Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind die nagels ook echt lelijkquote:Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zij heeft ook gegastblogt op de blog van een oude bekende.quote:Op maandag 26 november 2012 14:35 schreef megamandy het volgende:
Ohmy die nagels op de bjoetieblog van VeraDie DIY van de TMWTGG-topcoat
Van wie dan?quote:Op maandag 26 november 2012 15:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zij heeft ook gegastblogt op de blog van een oude bekende.
Of je doet het met goldstrikequote:Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of je doet het met goldstrike
http://loislorinde.nl/?p=716
BRILJANT!quote:Op maandag 26 november 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of je doet het met goldstrike
http://loislorinde.nl/?p=716
Nee, ik ben sollicitatiebrieven aan het typen.. Bijna net zo nuttigquote:
Is je huidige werk niet goed dan?quote:Op maandag 26 november 2012 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben sollicitatiebrieven aan het typen.. Bijna net zo nuttig![]()
Maak te weinig uren en meer zit er niet in. Ik vind het werk leuk, maar financieel is het net te krap. Dus ben aan het rondkijkenquote:Op maandag 26 november 2012 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is je huidige werk niet goed dan?
Ah oke. Wel jammer danquote:Op maandag 26 november 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maak te weinig uren en meer zit er niet in. Ik vind het werk leuk, maar financieel is het net te krap. Dus ben aan het rondkijken
Ik ga niet in een winkel werkenquote:Op maandag 26 november 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga bij sephora werken, en dan ons korting geven als we komen winkelen
Oh wait bij de sephora moet je vet veel ervaring hebben want zo zien die mensen er uit wel uit in de winkels![]()
Dat is wel slim. Beter zoeken als wanneer je thuis zit iig.quote:Op maandag 26 november 2012 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga niet in een winkel werken.
De pest is zelfs dat ik met een functie die meer verdient alsnog netto minder overhoudt bij hetzelfde aantal uren, omdat ik nu zoveel onregelmatigheidstoeslag krijg.
Maar goed, ik kijk best kritisch, omdat de nood niet heel hoog is. En onder het motto "nee heb ik, ja kan ik krijgen".
Nee, zit geen extra belasting op ofzo. Maar ik heb een uurloon en daarbovenop krijg ik toeslag omdat ik in het weekend en 's avonds werk. Als ik dan een baan zie waar ik alleen tijdens kantooruren kan werken, mis ik al die toeslagen en valt m'n salaris dus lager uitquote:Op maandag 26 november 2012 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Beter zoeken als wanneer je thuis zit iig.
Maar je verdient meer, maar er gaat extra belasting overheen door die onregelmatigheidsshit? meh
Kom je ook zeker naderhand pas achter als je al bij je oude baan weg bent?
Oooh zo, ik kan niet lezenquote:Op maandag 26 november 2012 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, zit geen extra belasting op ofzo. Maar ik heb een uurloon en daarbovenop krijg ik toeslag omdat ik in het weekend en 's avonds werk. Als ik dan een baan zie waar ik alleen tijdens kantooruren kan werken, mis ik al die toeslagen en valt m'n salaris dus lager uit
Meh, doe voorzichtigquote:Op maandag 26 november 2012 15:32 schreef Diconnected het volgende:
Eerder weggegaan bij colleghe want het was daar zo verschrikkelijk vies warmen plus suikers die kutten
ik ga even een tukje doen in de trein misschien dat de misselijkheid minder wordt. Bwuh.
ZOMG! Doe je ook bestellingen??quote:Op maandag 26 november 2012 12:48 schreef Loqi het volgende:
ik ga deze maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
ook ongeveer die kleuren denk ik
haha, ik doe bijna alleen maar bestellingen eigenlijkquote:Op maandag 26 november 2012 15:52 schreef Incantrix het volgende:
Zo, pannen gefaald. Online, want in de winkel waren ze niet in de aanbieding en online wel
Und
[..]
ZOMG! Doe je ook bestellingen??![]()
![]()
Spees, mag ik dat bestandje ook misschien?
Ik wil ook niet weten hoe je huis eruit zou zien als je alles voor jezelf zou makenquote:Op maandag 26 november 2012 15:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha, ik doe bijna alleen maar bestellingen eigenlijkhoewel deze voor mezelf wordt
quote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten hoe je huis eruit zou zien als je alles voor jezelf zou maken
Ik pm je strax ff, ok?
Ik moet kleien
Die lessen? Sure! DM ff je email dan mail ik hetquote:Op maandag 26 november 2012 15:52 schreef Incantrix het volgende:
Zo, pannen gefaald. Online, want in de winkel waren ze niet in de aanbieding en online wel
Und
[..]
ZOMG! Doe je ook bestellingen??![]()
![]()
Spees, mag ik dat bestandje ook misschien?
etsy maar duurquote:Op maandag 26 november 2012 16:15 schreef Mss het volgende:
Hebben jullie nog leuke adresjes voor een brushroll?
Pfffquote:Op maandag 26 november 2012 16:27 schreef megamandy het volgende:
Ben blij dat ik niet hoef te werken vandaagHeel Limburg is treinloos, tussen Maastricht en Sittard is een stroomstoring en tussen Sittard en Roermond is er weer iemand gesprongen
Ooh en tussen Maastricht en Heerlen was een defecte trein![]()
Qua producten en alles zul je denk ik niet veel merken, zal wel met de verkoop makkelijker worden.quote:Op maandag 26 november 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moeten we hier blij mee zijn?
http://www.beautyfavourit(...)mt-urban-decay-over/
Okayquote:Op maandag 26 november 2012 16:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Qua producten en alles zul je denk ik niet veel merken, zal wel met de verkoop makkelijker worden.
'l oreal test op dierenquote:Op maandag 26 november 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moeten we hier blij mee zijn?
http://www.beautyfavourit(...)mt-urban-decay-over/
Alles is ooit op dieren getest, ook de shit die lush gebruikt. Dus mjaquote:
Ja maar Urban Decay heeft nog niet zolang geleden besloten om niet in China te verkopen omdat het daar zelfs verplicht is om op dieren te testen om überhaupt te mogen verkopen.quote:
Ik let er wel opquote:Op maandag 26 november 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles is ooit op dieren getest, ook de shit die lush gebruikt. Dus mjaIk kijk er eigenlijk niet meer naar
Idd, ik zit nu op hun FB tek ijken want ik ben er geen lid van dus zag ook nix langskomen, maar wat een reacties zeg!quote:Op maandag 26 november 2012 16:41 schreef megamandy het volgende:
Wow, op hun FB hebben ze nu trouwens echt veel commentaar van mensen. Zal waarschijnlijk dus niet lang duren voordat ze met een statement komen wat ze gaan doen ja of nee.
Ja ik wilde even opzoeken wanneer dat precies bekend was gemaakt dat ze niet in China geen verkopen, was 6 juli.quote:Op maandag 26 november 2012 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Idd, ik zit nu op hun FB tek ijken want ik ben er geen lid van dus zag ook nix langskomen, maar wat een reacties zeg!
ik zou gaan leren haken als ik jou was, kun je een brushroll hakenquote:Op maandag 26 november 2012 16:47 schreef Mss het volgende:
Ik ga wel zelf een brushroll maken, ik kan zo niks moois vinden op da interwebz.
Ik haat dit zo erg he, ik ga dan steeds van 'shit bij hoeveel was ik nou' en dan kan ik weer opnieuw tellenquote:Ch 211and join in the first ch with a sl st,
Ik vind het sowieso als Chinees klinkenquote:Op maandag 26 november 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat dit zo erg he, ik ga dan steeds van 'shit bij hoeveel was ik nou' en dan kan ik weer opnieuw tellen
om de 10/20/whatever steken een marker doenquote:Op maandag 26 november 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat dit zo erg he, ik ga dan steeds van 'shit bij hoeveel was ik nou' en dan kan ik weer opnieuw tellen
Ja, maar dan moet je nog gaan naaien en ik kan niet naaienquote:Op maandag 26 november 2012 16:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik zou gaan leren haken als ik jou was, kun je een brushroll haken
Ja dat is wel slim, maar ik heb er maar 20 ofzo, mn zus heeft er paar gejat en niet terug gegeven toen ze dr eigen hadquote:Op maandag 26 november 2012 16:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
om de 10/20/whatever steken een marker doen
Nietensquote:Op maandag 26 november 2012 16:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je nog gaan naaien en ik kan niet naaien. Dus ik ga mama vragen of ze me het wil leren of het voor me wil doen.
Ik heb laatst een patroon gekocht voor een haaknaaldhouderding (shit die moet ik dus nog steeds maken, faal). Maar daar hoef je niks te naaien hoorquote:
zelf machen! paperclips of veiligheidspeldenquote:Op maandag 26 november 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is wel slim, maar ik heb er maar 20 ofzo, mn zus heeft er paar gejat en niet terug gegeven toen ze dr eigen had*opent ebay om meer te bestellen*
om de 20 steken doe ik dan wel
Ch 211and join in the first ch with a sl st,quote:Op maandag 26 november 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
211 lossen en na de 211e losse doe je een halve vaste in de 1e lossequote:Op maandag 26 november 2012 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ch 211and join in the first ch with a sl st,
Chain 211 and join in the first chain with a sl.. stokje?
Wat ben je nu aan het maken Spees?
Als zr overgenomen worden zal dat ook wel veranderen gok ikquote:Op maandag 26 november 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik wilde even opzoeken wanneer dat precies bekend was gemaakt dat ze niet in China geen verkopen, was 6 juli.
Ok ik ga eerst die lessen wel eens lezenquote:Op maandag 26 november 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
211 lossen en na de 211e losse doe je een halve vaste in de 1e losse![]()
Ik ga nu een col maken
Ja daarom wilde ik het even opzoeken. Als het bijvoorbeeld in oktober bekend was gemaakt, dan waren ze natuurlijk ook al lang met L'oreal in gesprek en was dat waarschijnlijk meegenomen.quote:Op maandag 26 november 2012 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als zr overgenomen worden zal dat ook wel veranderen gok ik
Oh, dat wil ik ook. Ga ik misschien eens een keer proberen...quote:Op maandag 26 november 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
dezon met deze draad: [ afbeelding ]
Jup, en dus wordt shit van the bodyshop ook indirect op dieren getest terwijl ze juist staan voor proefdiervrij enzo.quote:Op maandag 26 november 2012 16:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik het even opzoeken. Als het bijvoorbeeld in oktober bekend was gemaakt, dan waren ze natuurlijk ook al lang met L'oreal in gesprek en was dat waarschijnlijk meegenomen.
Alleen juli is misschien net te ver weg daarvoor.
Zie trouwens ook op de FB staan dat The Body Shop schijnbaar ook van L'oreal is.
Oeh die wil ik ook !! In het rozequote:Op maandag 26 november 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf doe ik het ook nietquote:Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup, en dus wordt shit van the bodyshop ook indirect op dieren getest terwijl ze juist staan voor proefdiervrij enzo.
DusIk heb geen zin meer om me er zo in te verdiepen
Leukquote:Op maandag 26 november 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik je het patroon mailen?quote:Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh die wil ik ook !! In het roze
*mailt door naar mama*![]()
Zijn ze niet een afgezonderd stukje binnen l'Oreal dan? Iets waar l'Oreal alleen de winst van opstrijkt?quote:Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup, en dus wordt shit van the bodyshop ook indirect op dieren getest terwijl ze juist staan voor proefdiervrij enzo.
DusIk heb geen zin meer om me er zo in te verdiepen
maar 3? damn ik heb daar zo'n slechte kijk opquote:Op maandag 26 november 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem, iemand van haaktopic had dezon gemaakt in roze idd
[ afbeelding ]
Met glittor. Die draad is wel 5 euro per bol en je hebt er 3 nodig
quote:De volgende merken heeft de L'Oréal Groep in zijn bezit.
Consumentenproducten:
L'Oréal Paris
Garnier
Maybelline New York
SoftSheenCarson
Professionele producten:
Kérastase
L'Oréal Professionnel
Matrix
Mizani
Redken
Shu Uemura Art of Hair
Luxe producten:
Biotherm
Cacharel
Diesel Parfum
Ermenegildo Zegna Parfum
Giorgio Armani Parfum and Cosmetics
Guy Laroche
Helena Rubinstein
Kiehl's Since 1851
Lancôme
Maison Martin Margiela Parfum
Paloma Picasso
Ralph Lauren Fragrances
Stella McCartney Parfum
Viktor & Rolf Parfum
Yves Saint Laurent Beauté
Actieve cosmeticaproducten:
La Roche-Posay
Innéov
Roget & Gallet
SkinCeuticals
Sanoflore
Vichy
ja maar wel van 85g per bol. zal zo ff zoeken hoeveel meterquote:Op maandag 26 november 2012 17:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar 3? damn ik heb daar zo'n slechte kijk oper gaat zo tiefusveel garen in zo'n beest dat 3 voor een sjaal echt heel weinig lijkt
oh ja dat scheelt natuurlijk, mijn bolletjes zijn maar 50gquote:Op maandag 26 november 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar wel van 85g per bol. zal zo ff zoeken hoeveel meter
GRAAGquote:Op maandag 26 november 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik je het patroon mailen?
Het is een epidemie.quote:Op maandag 26 november 2012 17:29 schreef Mirjam het volgende:
Ermahgerd honderdmiljoenmiljard mensen op mijn feestboek die denken hun copyright over hun feestboek te kunnen claimen door een stomme c/p te plaatsen. Zucht.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 26 november 2012 17:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, zegdat. Kunnen die mensen echt niet even logisch nadenken?
quote:Op maandag 26 november 2012 17:29 schreef Mirjam het volgende:
Ermahgerd honderdmiljoenmiljard mensen op mijn feestboek die denken hun copyright over hun feestboek te kunnen claimen door een stomme c/p te plaatsen. Zucht.
Ik had trouwens mail terug gehad over dat zpagetti zooi. Dat het wel restmateriaal was maar dat ze ernaar streefde dat 10% van de bol maar foutief mocht zijn. Of ik foto's wilde sturen.quote:
Ik ook, moet de mand toch uittrekken dus kan dan meteen foto's maken. Ik was niet van plan om de bol helemaal af te rollen thoughquote:Op maandag 26 november 2012 17:48 schreef Mirjam het volgende:
Ben benieuwd hoeze reageren op je foto's
Ik wil wel wat posten voor je.quote:Op maandag 26 november 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Wat ben ik soms blij met mijn facebook vriendenzelden last van zo'n copyright verhalen of andere pareltjes
Dies mooi!quote:Op maandag 26 november 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
Het kussen trouwens.....voor de mensen die het niet kan schelen ff in een spoiler gezetDOET T NIET JONGESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want dan ben ik niet meer blijquote:Op maandag 26 november 2012 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil wel wat posten voor je.
tablet en facebookquote:
Ja dat zei ze zelf idd al; maar het was een goeie basisquote:Op maandag 26 november 2012 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dies mooi!
Ik heb de patronen ontdekt. Dwz de motiefjes. Als ik het kussen af heb wil ik een lekkere poncho gaan maken in een zwart wit Noors patroon
En eigenlijk ook nog zo'n sjaal als op de afbeelding maar dan met panter of zebra patroon![]()
Oh en Priem....je moeder moet wel een beetje naar eigen inzicht rond haken hč?
Vastzittend water in je oor?quote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor wazig en ik ben nog steeds misselijkIk word er echt niet goed van
quote:Op maandag 26 november 2012 18:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik niet meer blij
Dat ziet eruit als veul werk.quote:
Oeh succesquote:Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, op naar de hondentraining. De poedel mag examen afleggen
Is het ook....gaat echt langzaam. Vandaar dat ik ook maar 1 kant doe. De andere kant wordt gewoon stofquote:
succes voor Wim!quote:Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, op naar de hondentraining. De poedel mag examen afleggen
Ghehe, groot gelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is het ook....gaat echt langzaam. Vandaar dat ik ook maar 1 kant doe. De andere kant wordt gewoon stof
Looool iddquote:
Deze versie mag ik dan wel weer.quote:In response to the new Facebook guidelines I hereby declare that my copyright is attached to all of my personal details, illustrations, poops, professional photos, photos of my butt, and pornographic videos, etc. (as a result of the Conjunction Junction). For commercial use of the above my written consent and signature with elven blood is needed at all times!
(Anyone reading this can copy this text and paste it on their Facebook Wall upon virgin sacrifice to me. This will place them under protection of copyright laws I just now made up. By the present communiqué, I notify Facebook that it is strictly VERBOTEN to disclose, copy, distribute, disseminate, or take any other action against me on the basis of this profile and/or its contents. Flag pole is base, no givsies backsies, and circle circle dot dot now I have my cootie shot. Moreover, circle circle square square, now it's gonna stay there. The aforementioned prohibited actions also apply to e
mployees, students, agents, slaves, indentured servants, fanboys, fangirls, and genetic clones under Facebook's direction or control. The content of this profile is private and confidential information. The violation of my privacy is punished by law (UCC 1 1-308-308 1-103, the Rome Statute, and Hammurabi's Code).
Facebook is now an open capital entity. All members are recommended to publish a completely ineffectual notice like this, or if you prefer, you may copy and paste this version to the chagrin of your friends and to the benefit of absolutely nobody. If you do not publish a statement at least once, you will be tacitly allowing the terrorists to win, and will not be able to participate in what is effectively a chain email, which if you don't forward to 11 of your friends in the next 10 seconds, you will have bad luck in love for the rest of 2013! Finally, I. DECLARE. BANKRUPTCY.
stoek.quote:Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://xoxovalentinekisse(...)-collection-plus.htm
![]()
die is leuk!!quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
voor ren en taart:
http://www.asos.com/Blue-(...)00&sort=-1&clr=Multi
quote:Op maandag 26 november 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze versie mag ik dan wel weer.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh... http://xoxovalentinekisse(...)lish-collection.html Vanaf hier doorklikken?
Da's veul.quote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh... http://xoxovalentinekisse(...)lish-collection.html Vanaf hier doorklikken?
Jeeeee goed bezig!quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef Mirjam het volgende:
Ohai mag ik even jubelen?
ERMAHGERD IK ZIT OVER DE 10 KILO.
De weegschaal gaf vanavond 10,5 aan
quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef Mirjam het volgende:
wauwquote:Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://xoxovalentinekisse(...)-collection-plus.htm
![]()
Mhehe. Ik zo, "kijk schat, ik ben niet zo erg!". Zegt 'ie "Nou.. als jij zo doorgaatquote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe. Ik zo, "kijk schat, ik ben niet zo erg!". Zegt 'ie "Nou.. als jij zo doorgaat"
quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Mirjam het volgende:
Thansk allemaal
Ben heel blij, zeker na dat fiasco van vorige week waar ik was aangekomen
Dat ruimschoots goedgemaakt
quote:Ik heb vandaag rijexamen gehad om 11.40u.en er werd pas om11.50u omgeroepen dat het examen gaat beginnen.
Door het lang wachten werd ik steeds zenuwachtiger in daar om ben ik gezakt voor mijn rij examen.
quote:ik vond het wel heel racistisch van hem, want een andere reden had hij ook niet. het ging volgens mij puur om mijn afkomst.! ik heb dit ook meerdere malen gehoord van andere leerlingen die puur zijn gezakt door racistische redenen, ik vind dat hier een einde aan moet komen en dat er in dit soort zaken meer controle moet komen met bijvoorbeeld cameras etc tijdens het afrijden zodat je in bezwaar kunt gaan en iedereen gelijk behandeld kan worden.
Gewenste oplossing
dat ik de examen opnieuw over mag doen aangezien ik nu niet financieel goed zit. of ik wil zo snel mogelijk herexamen doen aangezien ik die rijbewijs echt nodig heb voor werk. ik heb werk gevonden waar je een rijbewijs nodig hebt en die heb ik dus zo snel mogelijk nodig om weer financieel goed te zitten aangezien ik in de schulden zit.
quote:damm dat bagger cbr is nooit te bereiken 20 euro lichter wat een volk geldtrekkers , ben al 3 dagen aan het bellen maar ben het spuugzat ga zo wel zonder rijbewijs rijden wat een honds beroerde service hebben jullie
en mag niet schelden …………
knap zowat uit me vel
is toch niet normaal echt geldverdienen op de telefoonkosten ja maar boeken ho maar .
heb nog nooit zoon zooitje megemaakt als bij jullie asosiaal gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik ben zelf 5 keer gezakt voor mijn B en waar ik eerlijk bij toegeef dat het de eerste 4 keer volkomen terecht was dat ik zakten (kijkgedrag). Alleen bij de 5e keer verliep alles anders. Binnen de bebouwde kom ging alles om door een ringetje te halen alleen toen moest ik de snelweg op. Normaal deed ik dat zonder problemen maar nu had mijn rijschool een nieuwe wagen gekocht en maakten ik een schakelfout. Ik wilden van 3 naar 4 maar ik schoot in zijn 2. De wagen minderde vaart (60kmu) en ik schakelde weer terug naar vrij en om naar 4 te gaan en weer richting de 100 ging. De wagen achter mij zat al dicht op en moest nu vol in de ankers.
meneer bnor cbr zat al fluitend naast mij terwijl wij de rit verder vervolgden naar de start locatie waar hij vervolgens het nare bericht vertelde. Ik verweerde mij direct met het argument dat al het verkeer dat achter mij is hun probleem en hadden ze maar voldoende afstand moeten houden. Hij wilden het nog wel even aantonen in een boekje maar die had hij niet bij zich. Mij rijinstructeur was het roerend met meneer cbr eens maar toonde het ook niet aan in een voor mij nog geheel onbestaand boekje met examen regels. Nu voel ik me na ongeveer een les of 80 wel keihard van achteren verwend en moet ik ook nog opnieuw mijn theorie certificaat behalen.
Emoslinger.gifquote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ook de hoeveelheid mensen die loopt te zeiken dat het terugkrijgen van hun rijbewijs te lang duurt nadat ze met drank op achter het stuur hebben gezeten.
quote:Ik durf mijn klacht niet eens op te schrijven. Je kunt nog beter in conflict zijn met de Maffia. Willem Holleeder mocht je nog een baantje zoeken, ga dan aub solliciteren bij het CBR, alles is daar zo goed georganiseerd en dichtgespijkerd, het geld stroomt met bakken binnen en zelfs de rechters in dit land hebben er geen weerwoord tegen.
quote:k ben voor 5 keer gezakt en ik vond dat de laatse keer goed gerijden heb. ik doe altijd mijn best en ik kan goed rijden,
misschien omdat ik ben italiaans. maar ik vond niet eerlijk.ik
familie thuis,een vrouw en 3 kinderen en ik heb de rijbewijs hard nodig.
op ik jullie kunnen goed begrijpen.
Gewenste oplossing
als ik geslaagd ben omdat ik heb zo veel geld investeerd
Godsammequote:geachte mede werkers ik heb een klacht over het cbr beseft u wel hoeveel mensen er in een sociaal isolament raken en zelfs overspannen en zelfs nar een pischiater moeten
dat allemaal door het niet luisterende oor van het cbr het is schandalig dat het cbr boven een rechter staat te walgelijk voor woorden hun wil is wet en ook zal het uitgevoerd worden volgens mijn weten zijn er nog geen doden gevallen (zelfmoord en zo) maar dat komt eraan kunnen wij dan ook het cbr aanwijzen??
pis-chiaterquote:
Zulks een mooien zin.quote:ik heb een keuring gehad bij de arbo en als je daar goed gekeurd ben moet je je eigen verklaring op sturen maar ik heb vergeten een postzegel op die envelop te doen nou vind ik dat dit bedrijf al meer dan zestig jaar goede diensten verricht waar voor accepteren ze de brief niet en verwerkt dan het bedrag be desbetreffend persoon nu moet ik langer wachten om te solliciteren wand ik heb mijn groot rijbewijs nodig om te kunnen werken natuurlijk had ik op moeten letten en een zegel plakken maar ik krijg de envelop geopend terug en dat stemt niet met de wet het is een namelijk medisch beroepsgeheim en nu heb iedereen het gelezen natuurlijk en volgens zeggen duur het vier maanden voor ik me rijbewijs krijg of niet nou vind ik dit niet op zijn plaats ik post deze verklaring opnieuw wand het is mijn fout alleen het open maken van een medisch geheim en dan terug sturen klopt niet ik herstel mij fout hoop dat de tegen partij dat ook doe
Nietquote:Op maandag 26 november 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, interresante vacature op een site. Dus ik wil even kijken wat de visie en de missie van het bedrijf is zodat ik kan babbelen over hoe briljant ik dat vind, staat er onder elke kop op de website "meer informatie volgt"..
Jonge, hoe moet ik nou je bedrijf ophemelen zodat je me leuk gaat vinden als ik er niks over kan vinden?
Dafuq, typte ik dat echt?quote:
JAquote:Op maandag 26 november 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, typte ik dat echt?![]()
*kras kras*
Niemand mag me aannemenquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 22:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik word iedere keer helemaal happy als ik een appje krijg van date![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 22:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik word iedere keer helemaal happy als ik een appje krijg van date![]()
Ohhh <3quote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
voor ren en taart:
http://www.asos.com/Blue-(...)00&sort=-1&clr=Multi
Ik ben cheap ass, dat zei ik tochquote:Op maandag 26 november 2012 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip heeft 12 ballen voor 1.89 gescoord. Action
Goeden buit.quote:Op maandag 26 november 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben cheap ass, dat zei ik toch
Er zit wel glitter op zag ik bij thuis komstDus da's leuk als je dat haakspul eromheen gaat doen
En ik heb nog even snel 5 rokjes en 2 truien bij de Hema gekocht en bij de Action nog o.a. een brownie bakblik, 3 flessen Blue Wonder, conditioner, wondersponsjes, naaigaren, klittenband, microvezeldoekjes en 15 schilder kwasten
30 euro bij de Action en 90 bij de Hema ofzo, prima prijzenquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
30 euro bij de Action en 90 bij de Hema ofzo, prima prijzen
Ik vind rokjes stiekem leuk worden
Moet niet gekker worden!quote:
Komt vast goed, GLITTET EVERYWHERE.quote:Op maandag 26 november 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben cheap ass, dat zei ik toch
Er zit wel glitter op zag ik bij thuis komstDus da's leuk als je dat haakspul eromheen gaat doen
En ik heb nog even snel 5 rokjes en 2 truien bij de Hema gekocht en bij de Action nog o.a. een brownie bakblik, 3 flessen Blue Wonder, conditioner, wondersponsjes, naaigaren, klittenband, microvezeldoekjes en 15 schilder kwasten
Ik heb ook Hema-rokjes, maar echt tuttig zijn die niet.quote:Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden!
Maar het zijn Hema rokjes he, dus behoorlijk conservatief en tuttebollig endezo
Zijn ze al af?quote:Op maandag 26 november 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Komt vast goed, GLITTET EVERYWHERE.pehe
Jep, zelfde model hier.quote:Op maandag 26 november 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Zulk soort rokjes
http://www.hema.nl/winkel(...)-en-rokken/damesrok-(36383409)
http://www.hema.nl/winkel(...)-en-rokken/damesrok-(36332008)
Die zijn tof vind ik en ze staan me nog goed ookquote:
IDEM!quote:
I'm tryingggggquote:
Goeien kont ja?quote:Op maandag 26 november 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die zijn tof vind ik en ze staan me nog goed ook![]()
Legging eronder, trui erop, klaar
Herkenbaar, hij heeft doordeweeks geen tijd en ik in het weekend amper.quote:Op maandag 26 november 2012 23:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I'm tryingggggmaar beiden druk leven ditdat alles
oh dat weet ik niet, ik heb eerder Cartman billen met putten en striae endezoquote:
GA SAMENWONEN, DAN ZIE JE ELKAAR DE HELE TIJD!quote:Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar, hij heeft doordeweeks geen tijd en ik in het weekend amper.
Ja hij zit midden in laatste jaar van TU, druk met vrijwilligerswerk en andere dingen, en ik heb eigenlijk altijd wel tijd want geen levenquote:Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar, hij heeft doordeweeks geen tijd en ik in het weekend amper.
Dan maak ik 'm af denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
GA SAMENWONEN, DAN ZIE JE ELKAAR DE HELE TIJD!
neuk je 'm plat? (ik mis die smiley code voor die smiley met optrekkende wenkbrauwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hij is gedetacheerd momenteel, dus veul reistijd.quote:Op maandag 26 november 2012 23:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hij zit midden in laatste jaar van TU, druk met vrijwilligerswerk en andere dingen, en ik heb eigenlijk altijd wel tijd want geen levendus eigenlijk is het zijn schuld
Maar hopelijk zie ik hem morgen, ff vragen zo wat ie doet dan
ahhhhh, vent met een (goeie) baan dusquote:Op maandag 26 november 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is gedetacheerd momenteel, dus veul reistijd.(En vroeg op. Dus ik moet ook vroeg op, anders kan ik niet meer weg.
)
Letterlijk afmaken, ik moetmoetmoet m'n eigen plekje hebben, anders word ik gek.quote:Op maandag 26 november 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neuk je 'm plat? (ik mis die smiley code voor die smiley met optrekkende wenkbrauwen)
oh maar dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 26 november 2012 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Letterlijk afmaken, ik moetmoetmoet m'n eigen plekje hebben, anders word ik gek.
Mghehehe. Zal wel meevallen, hij gaat binnenkort verhuizen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhhhh, vent met een (goeie) baan dus
Dus velen geld voor cadeautjes voor IJs![]()
![]()
Naar dichterbij?quote:Op maandag 26 november 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mghehehe. Zal wel meevallen, hij gaat binnenkort verhuizen.
Nee, gewoon hier in de stad. Naar een grotemensenhuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |