Die vind ik echt pure aids. 3 naalden waren binnen 1/2 dag kapotquote:Op maandag 26 november 2012 13:19 schreef Mirjam het volgende:
Naalden: http://www.ebay.com/itm/6(...)&hash=item2ec1073e17
Dan had je poepkatoenquote:Op maandag 26 november 2012 13:20 schreef Mirjam het volgende:
Ik vond haken met katoen in het begin een groot drama aangezien het splijt als een mongool. Acryl splijt niet
Mwa, als echt beginner weet je gewoone cht niet hoe/wat en splijt het heel snel, dat probleem had ik met acryl nietquote:
Ik vind dat het per merk katoen heel erg verschilt.quote:Op maandag 26 november 2012 13:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mwa, als echt beginner weet je gewoone cht niet hoe/wat en splijt het heel snel, dat probleem had ik met acryl niet
quote:
Joaaaaaa, week ervoor wel bijna iedere dag werken en de 3e ook meteenquote:Op maandag 26 november 2012 09:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh gelukt met vrij vragen?![]()
Morgeuh!
Daardoor ben ik nagellak gaan gebruikenquote:
Ik heb een makkelijk patroon, zal wel ff mailen. Het is wel engelsquote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wil beginnen met iets makkelijks een sjaal ofzo?
De sint zat te denken...quote:Op maandag 26 november 2012 13:27 schreef Loqi het volgende:
ik moet sintgedicht gaan maken, maar ik heb geen inspiratie
quote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef Mss het volgende:
Zelf kunnen haken is wel tof. Het scheelt je de zoektocht naar de perfecte sjaal.
Ik ga er alleen niet aan beginnen. Ik ken mezelf, het is ultieme SOG.
Lekker dat je toch naar Berlijn kanquote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Joaaaaaa, week ervoor wel bijna iedere dag werken en de 3e ook meteenYOLO!
Maar ik heb een trein gevonden op de 30e rond 20u vanuit Düsseldorf en dan ben ik al rond 00.30u in Berlijn
[..]
Daardoor ben ik nagellak gaan gebruikenAl mijn nagels gingen kapot bij de Bijenkorf
Ooh en net meegevraagd voor bedrijfsuitje van M. Maar het is gewoon wat we gaan doenIk kan niet zo goed tegen geheimen
Gelukkig is het een mannenbedrijf dus zal wel iets leuks zijn hoop ik
Ja heb de hele dag met een big smile gewerktquote:Op maandag 26 november 2012 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker dat je toch naar Berlijn kan
Geheime uitjes, ik heb er ook een hekel aan...
Ik ben er lekker al vanafquote:Op maandag 26 november 2012 13:27 schreef Loqi het volgende:
ik moet sintgedicht gaan maken, maar ik heb geen inspiratie
Wie weet.. Ik vind het dan alleen altijd zo kut dat ik niet weet wat ik aan moet als je niet weet wat je gaat doenquote:Op maandag 26 november 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja heb de hele dag met een big smile gewerkt![]()
En het is gewoon 's avonds, misschien gaan we wel bowlen![]()
Ja precies! Ik zat mij net te bedenken dat ik dus maar beter geen rokje of jurkje aan kan doenquote:Op maandag 26 november 2012 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wie weet.. Ik vind het dan alleen altijd zo kut dat ik niet weet wat ik aan moet als je niet weet wat je gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |