quote:Op maandag 26 november 2012 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag vast wel beiden.
Had ik al gezegd dat electric six tof was?
Wel fucking druk.quote:
headbuttende wazo's?quote:
In ieder geval niet ziek worden he!!!quote:Op maandag 26 november 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik zit op kantoor en niks geeft garantie, anders was ik allang leeg geweest![]()
Maar bedankt voor de tips
AH of Blokker?quote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef Incantrix het volgende:
Waar zouden jullie koekenpannen en een wokpan kopen?
Blokker.quote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef Incantrix het volgende:
Sardientjes.quote:
Crowdsurfersquote:
blokker!quote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef Incantrix het volgende:
Hehehe, dat mag tochquote:Op maandag 26 november 2012 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Nog even reageren op een discussie van een paar dagen geleden loller
Online....quote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef Incantrix het volgende:
quote:
Het waren er echt veel.quote:Op maandag 26 november 2012 10:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Crowdsurfers
En dan daarna klagen over whiplashes en zulks zeker
Ja tof he ! Schoonzus had het voor haar ook gekocht en ze kon niet meer wachten tot ik echt jarig was; dus daarom kreeg ik het nu al.quote:Op maandag 26 november 2012 10:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, dat mag toch
Toffe mini nagellakjes trouwens dat cadeau! Tof!
nee ik ook niet, 5 meter meer naar achteren is het ook prima en zonder die mongolsquote:Op maandag 26 november 2012 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het waren er echt veel.
Gelukkig heb ik nooit zo de drang om vooraan te staan.
Superlief!quote:Op maandag 26 november 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tof he ! Schoonzus had het voor haar ook gekocht en ze kon niet meer wachten tot ik echt jarig was; dus daarom kreeg ik het nu al.
Ze durfde ook geen OPI te kopen voor me omdat ze niet weet welke ik wel of niet had; dus had de gok genomen op ciatéPerfect
mijn nichtje vond dat onze handdoeken naar pousse stonken ja, ook al zoietsquote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
@Skjoe ik moest nog lachen om je opmerking ivm stinken van de rook
Alhoewel ik ook rook (maar eik een nepperd ben dus...); ruik ik het ook metéén als cif de vorige dag in mijn auto heeft gerookt. En dan rookt ie dus met ramen open; en extra luchtverfrisding op max; allesEn hij snapt niet dat ik het meteen ruik
Maar vlg mij is dat idd puur omdat; als je zelf rookt; die geur niet zo blijft hangen ofzo? Geen idee !
Net zoiets als hondengeur. Wij ruiken het ook niet bij ons thuis; maar ik geloof best dat mensen die geen hond hebben; binnen komen en het meteen weten
Je kan ook bij de blokker online kopenquote:
en dat als je je gezicht af droogt na het douchen, er allemaal kattenharen in je neusgaten en op je lippen zittenquote:Op maandag 26 november 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn nichtje vond dat onze handdoeken naar pousse stonken ja, ook al zoiets
Scheelt wel een hoop sleepwerkquote:Op maandag 26 november 2012 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je kan ook bij de blokker online kopen![]()
![]()
![]()
Ze waren overal.quote:Op maandag 26 november 2012 10:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee ik ook niet, 5 meter meer naar achteren is het ook prima en zonder die mongols
nee... Ze slapen er niet in. Maar kennelijk ruiken zulke dingen heel sterk als je het niet bent gewend.quote:Op maandag 26 november 2012 10:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dat als je je gezicht af droogt na het douchen, er allemaal kattenharen in je neusgaten en op je lippen zitten![]()
Nee?
Jep, geuren wennen heel makkelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee... Ze slapen er niet in. Maar kennelijk ruiken zulke dingen heel sterk als je het niet bent gewend.
Damn!quote:
nee joh, dat is juist als je fecalien er uit spuitenquote:Op maandag 26 november 2012 10:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In ieder geval niet ziek worden he!!!
DAS IST VERBOTEN!!!
Echt?quote:Op maandag 26 november 2012 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je kan ook bij de blokker online kopen![]()
![]()
![]()
dat kan, maar oppotten kan ook en daar kun je ook heel ziek van worden.quote:Op maandag 26 november 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, dat is juist als je fecalien er uit spuiten
Wel garpig, J. die dan beschermend gaat doen terwijl ik veel ruwer publiek gewend ben.quote:Op maandag 26 november 2012 10:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn!
En het is al niet zo'n grote zaal, THERE IS NO ESCAPE!
http://www.pannenstore.nl(...)at7LMCFczHtAodejQAawquote:Op maandag 26 november 2012 10:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt?Chill wel, we hebben net de nieuwe kookplaat gehaald, dus hopelijk héél snel nieuwe pannen nodig
Huu, ik moet denken aan wat verstoppingshorrorverhalen. Ik wou net gaan eten.quote:Op maandag 26 november 2012 10:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan, maar oppotten kan ook en daar kun je ook heel ziek van worden.
Anyways, niet ziek worden, HOE DAN OOK!!!!![]()
![]()
![]()
Maar weet je hoe het komt? Heeft dat met stoppen met roken te maken? Normaal heb ej er geen.weinig last van toch?
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh da's lief!quote:Op maandag 26 november 2012 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel garpig, J. die dan beschermend gaat doen terwijl ik veel ruwer publiek gewend ben.
Ik vond Diederik wel mooi, maar mobiel en lui.quote:Op maandag 26 november 2012 10:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh da's lief!![]()
J als in Joop? Goeden naam voor uw vrint?
HOAX! Jij bent afgestompt genoeg om te kunnen eten tijdens zulke verhalen/mental imagesquote:Op maandag 26 november 2012 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huu, ik moet denken aan wat verstoppingshorrorverhalen. Ik wou net gaan eten.
quote:Op maandag 26 november 2012 10:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.pannenstore.nl(...)at7LMCFczHtAodejQAaw
Vandaag voor 22.30 uur bestellen is morgen in huis![]()
![]()
Kan ookquote:Op maandag 26 november 2012 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond Diederik wel mooi, maar mobiel en lui.
aha... in dat geval is fonq.nl of vd.nl ook een goeie.quote:Op maandag 26 november 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zķ snel zal het ook wel niet gaanMijn lief moet de afspraak met de monteur maken van mij, dus dan duurt het sowieso al minstens 2 dagen langer, want hij heeft nooit zin/tijd/whatever om te bellen
Die zijn zelfs mij te goor.quote:Op maandag 26 november 2012 10:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HOAX! Jij bent afgestompt genoeg om te kunnen eten tijdens zulke verhalen/mental images
valt me tegen van je!quote:Op maandag 26 november 2012 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn zelfs mij te goor.Dat het er bij de ingang weer uitkomt zeg maar.
Jah.. Ik zit te kijken, maar ik zit ondertussen te knikkebollen dus het lukt niet zo goedquote:Op maandag 26 november 2012 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aha... in dat geval is fonq.nl of vd.nl ook een goeie.
gewoon mailen/whatsappenquote:Op maandag 26 november 2012 10:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah.. Ik zit te kijken, maar ik zit ondertussen te knikkebollen dus het lukt niet zo goed
Zal ik hem eens mailen of hij al gebeld heeft? Ik heb hem vannacht om 4 uur al een reminder gestuurd dat hij moet bellenIk wil die kookplaat NUUUUUUUU
ik zal er op lettenquote:Op maandag 26 november 2012 10:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan, maar oppotten kan ook en daar kun je ook heel ziek van worden.
Anyways, niet ziek worden, HOE DAN OOK!!!!![]()
![]()
![]()
Maar weet je hoe het komt? Heeft dat met stoppen met roken te maken? Normaal heb ej er geen.weinig last van toch?
Een van de dingen waar ik niet zo goed tegen kan.quote:Op maandag 26 november 2012 10:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
valt me tegen van je!
Ik had vorige week een meeting in lunchtijd over amputaties en complicaties
En ik had mijn brood lekker met kip kerrie en kipsate salade besmeerd die ochtend
Kán ik op zich wel, maar het is handig als er een afspraak komt die P. goed uitkomt, want die moet wat dingen vragen enzo waar ik weinig kaas van heb gegeten. Bovendien doe ik zo ongeveer alles dat ook maar enigzins met administratie te maken heeft, dus eens in het half jaar schuif ik hem eens iets in de schoenen om te doen. En dan erger ik me altijd kapot over hoe moeizaam het dan gaat, maar ik vertik het om hem álles uit handen te nemen. Dadelijk mag ik zijn ondergoed nog gaan kopenquote:Op maandag 26 november 2012 10:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon mailen/whatsappen
Kun jij anders niet bellen? Jij bent vaker thuis dan hij toch? Voor de afspraak?
Jaaaaaa al een maand gestopt!quote:Op maandag 26 november 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal er op letten
Ik denk door te nierken zaterdag... Ben al een maand gestopt, daar kan het niet meer aan liggen
Een goed echtgenote koopt en strijkt toch ook het ondergoed van haar man?quote:Op maandag 26 november 2012 10:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kán ik op zich wel, maar het is handig als er een afspraak komt die P. goed uitkomt, want die moet wat dingen vragen enzo waar ik weinig kaas van heb gegeten. Bovendien doe ik zo ongeveer alles dat ook maar enigzins met administratie te maken heeft, dus eens in het half jaar schuif ik hem eens iets in de schoenen om te doen. En dan erger ik me altijd kapot over hoe moeizaam het dan gaat, maar ik vertik het om hem álles uit handen te nemen. Dadelijk mag ik zijn ondergoed nog gaan kopen
Strijken??quote:Op maandag 26 november 2012 10:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een goed echtgenote koopt en strijkt toch ook het ondergoed van haar man?![]()
![]()
![]()
Maar dan is het logisch. Hier verdelen we het op zich wel, maar ik wil Koos er wel bij hebben als we een offerte laten opmaken voor dingen van het huis. 2 horen sowieso meer dan 1
quote:Op maandag 26 november 2012 11:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Strijken??Stef kreeg strijkkralen voor zijn verjaardag, maar we hebben niet eens een strijkijzer
Jah, pcies. Ik ben echt een cijfermuis, dus ik doe alles qua geld en rekeningen, ik bel achter afspraken aan, regel inschrijvingen, spaarrekeningen etc. voor Stef (en de nieuwe baby), laat de auto onderhouden, dit dat alles. Dus nouja, dit soort klusjes mag hij even uitzoeken. Dit gaat om 1 fokking belletje, het zou hem moeten lukken met zijn HBO
neem wel aan dat dat kan met zo'n naam voor de pannenserie. Wokpannen zijn wel vaak klote op inductie, maar ja, dat heeft nu eenmaal met het principe inductie te maken.quote:Op maandag 26 november 2012 11:05 schreef Incantrix het volgende:
Ok, dus BK heeft een serie pannen die 'easy induction' heet, maar bij de wokpan staat niet vermeld of deze geschikt is voor een inductieplaat. De koekenpan staat het wel expliciet bijDan kan het wel toch?
Jah, wij hadden zo'n buurvrouw, die streek zelfs de sokkenquote:Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]ja die idioten heb je ja, die ondergoed en washanden en zulks strijken
Belletjes zijn altijd van die stomme klussen die niet direct wat opleveren, dus dan krijg je van dat heerlijke uitstelgedrag
Eigen merk?quote:Op maandag 26 november 2012 11:16 schreef Loqi het volgende:
ik heb zo'n wokpan voor inductie van de blokken, ding werkt als een tiet
pff, dat weet ik zo niet meer, ze hadden er meerdere toen ik hem ging halen. Er staat 'Le Chef' opquote:
Da's het eigen merkquote:Op maandag 26 november 2012 11:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
pff, dat weet ik zo niet meer, ze hadden er meerdere toen ik hem ging halen. Er staat 'Le Chef' op
quote:Dear BBQ-kip,
Nailpolish Fashion
Bestelnummer: 1234567
Gedetailleerde factuur
PostNL Track & Trace binnen Nederland
PostNL Track & Trace vanuit het buitenland
Besteldatum: zondag 25 november 2012
De status van uw bestelling is als volgt gewijzigd:
Nieuwe status van uw bestelling: Verzonden
Komen zeker om 11.57 uur aan zetten...quote:Afspraak is tussen 10 en 12
Nee, maar de wokpan die we nu hebben was een hele dure want we wilden graag een goede zware en zulks, en die hebben we nu denk ik een jaar of 3 a 4 en dat ding is compleet vernaggeld, terwijl wij er nooit met metaal inzitten of andere rare dingen doen. Ik ben best teleurgesteld in de kwaliteit, en vraag me daarom af of het niet komt door de vaatwasser (ik meen dat er niet bij vermeld werd dat dat kon zeg maar).quote:Op maandag 26 november 2012 11:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat ze aanraden ze niet in de vaatwasser te doen wil niet zeggen dat het niet kan
Al moet ik zeggen dat ik pannen vaak gewoon met de hand doe, omdat dat ruimte scheelt voor andere vunzige dingen die dan in de vaatwasser kunnen
En er zijn best veel van die strijkfreaks... kleedjes, washanden, beddengoed, sokken, hemdjes, handdoeken.... you name itEn dat zeuren dat je het te druk hebt, JA DUH!!!
graag gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 11:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, maar de wokpan die we nu hebben was een hele dure want we wilden graag een goede zware en zulks, en die hebben we nu denk ik een jaar of 3 a 4 en dat ding is compleet vernaggeld, terwijl wij er nooit met metaal inzitten of andere rare dingen doen. Ik ben best teleurgesteld in de kwaliteit, en vraag me daarom af of het niet komt door de vaatwasser (ik meen dat er niet bij vermeld werd dat dat kon zeg maar).
Ah, thnx Loqi
De anti aanbaklaag is op een gegeven moment gewoon op, zeker als je hem heet op stookt, wat je zeker doet bij een wok.quote:Op maandag 26 november 2012 11:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, maar de wokpan die we nu hebben was een hele dure want we wilden graag een goede zware en zulks, en die hebben we nu denk ik een jaar of 3 a 4 en dat ding is compleet vernaggeld, terwijl wij er nooit met metaal inzitten of andere rare dingen doen. Ik ben best teleurgesteld in de kwaliteit, en vraag me daarom af of het niet komt door de vaatwasser (ik meen dat er niet bij vermeld werd dat dat kon zeg maar).
Ah, thnx Loqi
Online hebben ze maar 1 wok van dat merk en die kan niet op inductie. Denk dat ze in de winkel wel meer keus hebben.. Misschien toch evn langsfietsen strax.quote:Op maandag 26 november 2012 11:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
graag gedaanik kan niet zonder dat ding
Ah, okquote:Op maandag 26 november 2012 11:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De anti aanbaklaag is op een gegeven moment gewoon op, zeker als je hem heet op stookt, wat je zeker doet bij een wok.
Weinig aan te doen. Gebruik van houten spatels stelt het iets uit, met de hand afwassen misschien ook, maar je houdt het niet echt tegen hoor, ook niet bij dure pannen.
ja precies, die zooi laat gewoon los op een gegeven moment, niks aan te doen. En daarnaast ben ik gewoon te nederlands voor een dure panquote:Op maandag 26 november 2012 11:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De anti aanbaklaag is op een gegeven moment gewoon op, zeker als je hem heet op stookt, wat je zeker doet bij een wok.
Weinig aan te doen. Gebruik van houten spatels stelt het iets uit, met de hand afwassen misschien ook, maar je houdt het niet echt tegen hoor, ook niet bij dure pannen.
Allemaal aan het gasquote:Op maandag 26 november 2012 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dan zouden we gas aan moeten gaan leggen in onze keuken
Ja die, en mijn fonduepanquote:Op maandag 26 november 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
de enige pan die ik heb waarvan ik daadwerkelijk verwacht dat ie langer dan 5 jaar mee gaat is mijn le creuset stoofpan. Maar die gebruik ik ook maar een paar keer per jaar
Ja, da's waarschijnlijk omdat je het nooit hebt gedaan danquote:Op maandag 26 november 2012 11:30 schreef Loqi het volgende:
ik vind het helemaal niks, op gas koken
Nu ik het gewend ben, vind ik het ideaalquote:Op maandag 26 november 2012 11:30 schreef Loqi het volgende:
Heerlijk! Lekker met het vlammetje spelen en direct zien hoe het staat qua warmte.quote:Op maandag 26 november 2012 11:30 schreef Loqi het volgende:
Dat hebben wij nu en met een beetje oefenen gaat het redelijk.. Maar met sauzen blijft het klote, als 'ie aanstaat gaat het te hard, als 'ie uitslaat doet je saus niks meer. Ik kan sinds ik hier woon bijna geen saus meer maken zonder klonten.quote:Op maandag 26 november 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's waarschijnlijk omdat je het nooit hebt gedaan dan
Ik weet niet beter.... in Amerika had ik zo'n fornuis met van die hittespiralen, daar kan IK dus weer niks mee
hoe kan ik dat nou zeggen als ik nog nooit op gas gekookt hebquote:Op maandag 26 november 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's waarschijnlijk omdat je het nooit hebt gedaan dan
Ik weet niet beter.... in Amerika had ik zo'n fornuis met van die hittespiralen, daar kan IK dus weer niks mee
De lucht van smeulende ovenwantquote:Op maandag 26 november 2012 11:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker met het vlammetje spelen en direct zien hoe het staat qua warmte.
Vlammen die om de wok heen kruipen, flamberen dit dat alles!
inductiequote:Op maandag 26 november 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, als ik bij iemand met een keramische / inductieplaat een pan moest verwarem zou ik dagen aan het zoeken zijn
quote:Op maandag 26 november 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De lucht van smeulende ovenwant
oh sorry, ik bedoelde meer omdat je het niet gewend bent, verkeerde woordkeuzequote:Op maandag 26 november 2012 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
hoe kan ik dat nou zeggen als ik nog nooit op gas gekookt hebik heb op alle soorten hitte gekookt
zelf open vuur jeweets
quote:Op maandag 26 november 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De lucht van smeulende ovenwant
Kweenie, gas is duurder dan stroom, maar een keramische of inductieplaat verbruiken natuurlijk niet een klein beetje..quote:Op maandag 26 november 2012 11:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Inductie is toch ook duurder in gebruik dan gas?
boah dat is zo goorquote:Op maandag 26 november 2012 11:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Of een stuk aangekoekte broccoli van het aanrecht die nog onderaan de pan gekoekt zat en langzaam verkoold
dat kun je over alles zeggen danquote:Op maandag 26 november 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh sorry, ik bedoelde meer omdat je het niet gewend bent, verkeerde woordkeuze
Sorry hoorquote:Op maandag 26 november 2012 11:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
boah dat is zo goor
[..]
dat kun je over alles zeggen danals je t maar gewend bent
ik vind het gweoon veel handiger, niet kutten met open vuur, geen gehannes dat je shit in de fik zet.. geen gasmeur, heerlijk
Hebben jullie ook krachtstroom of zo'n 3 fase-dinges-systeem? Of komt die monteur daarvoorquote:Op maandag 26 november 2012 11:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kweenie, gas is duurder dan stroom, maar een keramische of inductieplaat verbruiken natuurlijk niet een klein beetje..
Euhm.. Jah, daarvoor dus een monteur. Mijn lief heeft het een beetje uitgezocht, maar er is ook nog een verhaal met stekkers en shit, dus ik bemoei me er niet meer mee.. En onze stoppenkast heeft geen aardlek, dus die laat hij ook gelijk maken geloof ik, maar ik weet niet meer hoe dat zatquote:Op maandag 26 november 2012 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hebben jullie ook krachtstroom of zo'n 3 fase-dinges-systeem? Of komt die monteur daarvoor
nee, ik viel jou toch ook niet aan?quote:Op maandag 26 november 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar ik viel je niet aan?
Ik ken alleen geen enkele die-hard gaskoker die uiteindelijk electrisch koken fijner vindt. Dan ben je de eerste!
ja je moet iets met aparte stekkers ofzo.quote:Op maandag 26 november 2012 11:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm.. Jah, daarvoor dus een monteur. Mijn lief heeft het een beetje uitgezocht, maar er is ook nog een verhaal met stekkers en shit, dus ik bemoei me er niet meer mee.. En onze stoppenkast heeft geen aardlek, dus die laat hij ook gelijk maken geloof ik, maar ik weet niet meer hoe dat zat
Je kwam wat aangebrand (<--quote:Op maandag 26 november 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, ik viel jou toch ook niet aan?ik leg uit waarom ik gas niet fijn vind, en waarom dat geen kwestie van gewenning is in mijn geval
mag toch?
jullie hebben toch zo'n anderhalve oven?quote:Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
en da's een gasfornuis. Maar de oven vreet nogal veul.
electrisch en keramisch is klote, inductie is dan nog het minst slechte vind ik. Op gas na dusquote:Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
De plaat die we nu hebben is mijn eerste keer qua niet op gas koken. Eigenlijk valt het me nog wel mee hoe snel ik er iets eetbaars mee op tafel kreeg, maar keramisch is in elk geval niet mijn ding.
Ja, 1 grote heteluchtoven en 1 kleine conventionele oven. Al gebruik ik de kleine echt alleen om broodjes mee af te bakkenquote:Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jullie hebben toch zo'n anderhalve oven?
Dit is bij mijn ouders ook zo iddquote:Op maandag 26 november 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wij moesten overigens ook een Perilex stopcontact, onze Boretti heeft dus 2 groepen
Dat heb ik ook meermaals gehoord en gelezen, dat inductie dan nog de beste is. Vandaar de overstap.quote:Op maandag 26 november 2012 11:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
electrisch en keramisch is klote, inductie is dan nog het minst slechte vind ik. Op gas na dus
Ik weet nog wel dat ik die bij jullie zag en dacht "fuck, onze keuken is nog helemaal prima.... nu heb ik geen argumenten voor ook zo'n fornuis en oven!quote:Op maandag 26 november 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, 1 grote heteluchtoven en 1 kleine conventionele oven. Al gebruik ik de kleine echt alleen om broodjes mee af te bakken
wat zou er anders worden?quote:Op maandag 26 november 2012 11:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik die bij jullie zag en dacht "fuck, onze keuken is nog helemaal prima.... nu heb ik geen argumenten voor ook zo'n fornuis en oven!"
Maar het gaat hier prima met oven en combi-magnetron. In die laatste doe ik de broodjes.
Misschien is het anders zodra jullie BB-SQ-kuikens krijgen
quote:
dat je veel meer voer moet koken en wellicht verschillende dingen?quote:
Goeden argument om verwend te wordenquote:Op maandag 26 november 2012 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gas.
Joop heeft geen gas, dus daar kook ik niet.
Geen idee! Ik heb gewoon een normale pannenset van BK die ook geschikt waren voor inductie maar ook voor normaal koken! Ze werken echt perfectquote:Op maandag 26 november 2012 11:44 schreef Loqi het volgende:
[..]mijn zijn allemaal mega zwaar door de dikke bodem, maar kan zijn omdat ze allemaal cheapass zijn
ik ga alleen apart koken als mijn kind een allergie blijkt te hebben en anders stikken ze er maar inquote:Op maandag 26 november 2012 11:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat je veel meer voer moet koken en wellicht verschillende dingen?
Dat laatste vind ik ook fijn, maar dan vooral qu schoonhouden. In ons oude huis hadden we een gasplaat van glas (wilde mijn lief graag), dus daar zaten dan pitten op en al die godvergeten kutkieren en randjes waren echt de hel om schoon te krijgen, en op glas zie je alles. Zo'n gladde plaat is dan veel makkelijker..quote:Op maandag 26 november 2012 11:42 schreef Loqi het volgende:
ik vind elektrisch vaak gewoon heel lelijk uitzien, keramisch en inductie zijn gewoon mooie gladde platen, niet van die verkoolde schijven
Ja ga jij eens beginnen met die kinderen bakken!quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga alleen apart koken als mijn kind een allergie blijkt te hebben en anders stikken ze er maar in
Maar die kleine oven is ook niet handig, erg klein. Al wil ik nog wel een keer een vogel aan het spit roosteren
Wel jammer dat ik beter kan koken.quote:Op maandag 26 november 2012 11:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goeden argument om verwend te worden
in het begin mogen ze allemaal dingen nog niet hequote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga alleen apart koken als mijn kind een allergie blijkt te hebben en anders stikken ze er maar in
Maar die kleine oven is ook niet handig, erg klein. Al wil ik nog wel een keer een vogel aan het spit roosteren
whehe handig, mijne zijn echt loeizwaarquote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee! Ik heb gewoon een normale pannenset van BK die ook geschikt waren voor inductie maar ook voor normaal koken! Ze werken echt perfectOok mijn koekenpannen zijn niet anders dan normale!
ja hier wil er ook nog wel eens een kat over de plaat stampen.. dan is het gelukkig alleen PIEEEEEEP van de sensor, niet van de katquote:Op maandag 26 november 2012 11:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook fijn, maar dan vooral qu schoonhouden. In ons oude huis hadden we een gasplaat van glas (wilde mijn lief graag), dus daar zaten dan pitten op en al die godvergeten kutkieren en randjes waren echt de hel om schoon te krijgen, en op glas zie je alles. Zo'n gladde plaat is dan veel makkelijker..
En wat SQ zegt, als er een keer een kind cq kat op een verkeerd knopje drukt is 'ie niet meteen vastgesmolten aan de plaat, ook best prettig.
die kunnen dan wel mooi in de kleine ovenquote:Op maandag 26 november 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ga jij eens beginnen met die kinderen bakken!
edit: als in baren, niet als in je buurkinderen ontvoeren en die in die oven stoppen
Daar leren ze vanquote:Op maandag 26 november 2012 11:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En wat SQ zegt, als er een keer een kind cq kat op een verkeerd knopje drukt is 'ie niet meteen vastgesmolten aan de plaat, ook best prettig.
mogen beebies geen kool? waarom is dat?quote:Op maandag 26 november 2012 11:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in het begin mogen ze allemaal dingen nog niet he
Zout, kruiden, koolsoorten etc.
Maar goed, da's ook maar een jaar ofzo, dus valt mee
Vogel roosteren
Klopt, maar ik zie mijn vriendin dat zo doen: eens per week een grote pan groente met eerpels op het vuur, doodkoken, pureren, invriezen: babyvoerquote:Op maandag 26 november 2012 11:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in het begin mogen ze allemaal dingen nog niet he
Zout, kruiden, koolsoorten etc.
Maar goed, da's ook maar een jaar ofzo, dus valt mee
Vogel roosteren
die darmen kunnen dat nog niet aan ofzo. Spruitjes enzo. Zitten zwavelverbindingen in. O.a. daarom lusten kinderen geen spruitjes en witlofquote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
mogen beebies geen kool? waarom is dat?
Darmen. Ik lig al een paar uur krom als ik kool heb geconsumeerd, da's zwaar te verteren.quote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
mogen beebies geen kool? waarom is dat?
ja da's waar, da's ook prima op te lossen zoquote:Op maandag 26 november 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie mijn vriendin dat zo doen: eens per week een grote pan groente met eerpels op het vuur, doodkoken, pureren, invriezen: babyvoer
maak er een gang bang vanquote:Op maandag 26 november 2012 11:48 schreef Diconnected het volgende:
Met 10 man ongemotiveerd in de aula zitten
Als er blijvende beschadigingen zijn kunnen ze op latere leeftijd niet voldoende helpen in het huishoudenquote:
ik ging eerst trouwen weet je nog?quote:Op maandag 26 november 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ga jij eens beginnen met die kinderen bakken!
edit: als in baren, niet als in je buurkinderen ontvoeren en die in die oven stoppen
daar heb je dan vast robotarmen voor, of hun WaJong uitkeringquote:Op maandag 26 november 2012 11:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als er blijvende beschadigingen zijn kunnen ze op latere leeftijd niet voldoende helpen in het huishouden
WaJongquote:Op maandag 26 november 2012 11:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heb je dan vast robotarmen voor, of hun WaJong uitkering
En dan knocked up terug van de huwelijksreisquote:Op maandag 26 november 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging eerst trouwen weet je nog?
quote:Op maandag 26 november 2012 11:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heb je dan vast robotarmen voor, of hun WaJong uitkering
dat deed mijn zus dusquote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan knocked up terug van de huwelijksreis
Is het daar nog mee gelukt trouwens?
Toch niet die ene he?quote:
neen... Geen geld voor de aanbetaling nuquote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan knocked up terug van de huwelijksreis
Is het daar nog mee gelukt trouwens?
quote:Op maandag 26 november 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen... Geen geld voor de aanbetaling nu
Heeft hij zichzelf onder gekakt?quote:Op maandag 26 november 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Dames, ik ga mijn kind eens onder de douche gooien
Ooww, ik dacht dat je dat met 2 weken zou hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen... Geen geld voor de aanbetaling nu
Nope, maar hijdraagt zijn nachtluier nog. Ik schat dat ik voor vanavond wel even een schone pyama moet regelen, deze stinkt ws naar pis.quote:
nou nee, maar dat gaat al op aan kerst en sinterklaaskado'squote:Op maandag 26 november 2012 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, ik dacht dat je dat met 2 weken zou hebbenIs het ondertussen al weg dan?
temperatuur: gran canaria. Alleen zero cultuurquote:Op maandag 26 november 2012 11:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand waar het lekker is om heen te gaan qua temperatuur en cultuur enzo in februari? Voor een weekje, dus niet idioot ver weg
Crap, da's fuckedquote:Op maandag 26 november 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou nee, maar dat gaat al op aan kerst en sinterklaaskado'sklote tradities
oh hij zit nu nog in pyama?quote:Op maandag 26 november 2012 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, maar hijdraagt zijn nachtluier nog. Ik schat dat ik voor vanavond wel even een schone pyama moet regelen, deze stinkt ws naar pis.
ja da's wel een beetje jammer, dan ben ik het na een halve dag al zatquote:Op maandag 26 november 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
temperatuur: gran canaria. Alleen zero cultuur
Ola!quote:
Oh welnee johquote:Op maandag 26 november 2012 11:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Crap, da's fuckedHoop dat het nog ff boek-baar blijft
Nouja, ik ga even beweeg-achtige-dingen doenBuhbaai!
quote:Op maandag 26 november 2012 11:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ola!
Ik kan nog geen plastic ballen kopen want de meteropnemers/checker moet nog komen.... tussen 10 en 12.... hij heeft nog 2 minuten
Istanbul? Egypte?quote:Op maandag 26 november 2012 11:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja da's wel een beetje jammer, dan ben ik het na een halve dag al zat
Temperatuur van 20 graden is perfect, warmen hoeft niet.
Als iemand nog ideeÃĢn heeft, graag
niet Islamitische cultuur bedoel ik eigenlijkquote:
zo islamitisch is Istanbul nou ook weer nietquote:Op maandag 26 november 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet Islamitische cultuur bedoel ik eigenlijk
quote:Op maandag 26 november 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nieuw zeelandquote:Op maandag 26 november 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar toch nog teveel voor mij schat ik zo in... en drukte, dat hoeft ook niet van mij.quote:Op maandag 26 november 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo islamitisch is Istanbul nou ook weer niet
ja ook weer waar.... en bovendien is Griekenland nu niet echt tof, was vorig jaar voor de verkiezingen daar al merkbaar dat het onrustig was. Nu is het helemaal puin. En ik vond het duur.quote:Op maandag 26 november 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Griekse eilanden moet je niet heen gaan in Februari want dan is alles gesloten
Is standaardquote:Op maandag 26 november 2012 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF hoezo krijg ik dit op etsy:
sales Tax ¤0,58 EUR
dat was het anders tot vorig jaar nooitquote:
christmas ball?quote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is een kerstbal in het engels? En dan echt alleen ballen en niet 'christmas tree ornaments' want dan krijg ik ook andere shit
christmas bauble denk ikquote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is een kerstbal in het engels? En dan echt alleen ballen en niet 'christmas tree ornaments' want dan krijg ik ook andere shit
Kun je geen gratis patronen vinden?quote:Op maandag 26 november 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee kip dat patroon kan ik ook via een andere webshop als etsy bestellen dus goedkoper
zelfde patroon? Relaxed!quote:Op maandag 26 november 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee kip dat patroon kan ik ook via een andere webshop als etsy bestellen dus goedkoper
Neinz, heb al in haaktopic gevraagd want i kweet dat iemand ook kerstballen ging haken maar ik weet niet meer wie en kan t niet vindenquote:Op maandag 26 november 2012 12:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kun je geen gratis patronen vinden?
Ja die van etsy heeft ze ook, en ik vond die andere ook lelijk. Maar ik weet niet wat jij wil.quote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, die laatste 2 URLs die je stuurde zijn vet lelijk
Die van Etsy is prima joh,. ook voor die paar centen extra
diegene van Etsy, dat patroon, vind ik leukquote:Op maandag 26 november 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die van etsy heeft ze ook, en ik vond die andere ook lelijk. Maar ik weet niet wat jij wil.
Maar als ik het patroon nu bestel kan ik alvast zelf het uitproberen, zodat de jouwe niet de 1e uitprobeersels zijn
Als we nieuwe keuken gaan zetten; gaan we hele woonkamer doen hequote:Op maandag 26 november 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt er gas in jullie keuken priem?
Slopenquote:Op maandag 26 november 2012 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als we nieuwe keuken gaan zetten; gaan we hele woonkamer doen heDus heel de vloer gaat er dan uit undso
ALLES SLOPEN HAKKEN SLAAN KAPOT DIT DAT ALLES !quote:
DRINK ALL TZE COFFEEquote:
welkon patroon?quote:Op maandag 26 november 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die van etsy heeft ze ook, en ik vond die andere ook lelijk. Maar ik weet niet wat jij wil.
Maar als ik het patroon nu bestel kan ik alvast zelf het uitproberen, zodat de jouwe niet de 1e uitprobeersels zijn
Ik moest je nog even extra bedanken van mams voor je duidelijke uitlegquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Ik heb de eerste boete van m'n leven gekregen![]()
Eerste gedachte: En dan zo'n sneue boete, voor fucking 5 km te hard
Tweede gedachte: DAFUQ IK REED TOEN NIET EENS, DAT WAS FRED![]()
![]()
![]()
Ik faal in boetes krijgen![]()
Tof! Wel laten zien als ie af is hč?quote:Op maandag 26 november 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moest je nog even extra bedanken van mams voor je duidelijke uitlegIk snapte er geen ene reet van maar mams wist precies wat je bedoelde; ze is er gisteren al meteen aan begonnen
Roken!quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Ik heb de eerste boete van m'n leven gekregen![]()
Eerste gedachte: En dan zo'n sneue boete, voor fucking 5 km te hard
Tweede gedachte: DAFUQ IK REED TOEN NIET EENS, DAT WAS FRED![]()
![]()
![]()
Ik faal in boetes krijgen![]()
Doe ikquote:Op maandag 26 november 2012 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tof! Wel laten zien als ie af is hč?
D'awwwquote:
leuk!quote:Op maandag 26 november 2012 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://2332400.mijnwinkel.nl/haakspul/patronen/p-1/P20.html
Ik verwachtte dat je me weer kutwijf ging noemenquote:
nee, dat is na een paar dagen overquote:Op maandag 26 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat je me weer kutwijf ging noemen
ERMAHGERD WAT IS DIE CUTEquote:Op maandag 26 november 2012 12:48 schreef Loqi het volgende:
ik ga deze maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
ook ongeveer die kleuren denk ik
Sweeeeeet!!!quote:Op maandag 26 november 2012 12:48 schreef Loqi het volgende:
ik ga deze maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.deliciouscroch(...)permint-the-pegasus/quote:Op maandag 26 november 2012 12:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ERMAHGERD WAT IS DIE CUTE
Is het een betaald patroon? Die wil ik ook
quote:Op maandag 26 november 2012 12:48 schreef Loqi het volgende:
ik ga deze maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil haar llama maken. Die is toch ook van haar?
leren, is kei makkelijkquote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL DEZEN IN HET ZWART EN DAN ZONDER STRIKJES EN POEF IN DE STAART WANT DAN IS HET NET MIJN HONT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, ik kan niet haken
quote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil haar llama maken. Die is toch ook van haar?
Staat nog op mijn todo-listquote:
Eigenlijk moet ik dit gewoon ook eens aan mijn moeder vragen... Die kan echt alles hakenquote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN IK WIL DEZE OMDAT POTLOOD![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft wel echt toffe dingen zeg!
Er zijn maar een paar steken max 10 ofzo. Giev emailadres dan mail ik je haaklessen die ik van een site in word bestand heb geplaktquote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat nog op mijn todo-list
Hoe krijg je dan zo'n patroon? Hetzelfde als met breien? Dus 300 miljoen afkortingen van 400 steken?
jup, maar wel duidelijkquote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat nog op mijn todo-list
Hoe krijg je dan zo'n patroon? Hetzelfde als met breien? Dus 300 miljoen afkortingen van 400 steken?
Mijn moeder ook, wat een goeden ideequote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dit gewoon ook eens aan mijn moeder vragen... Die kan echt alles hakenEn gratisch speeltje voor samson
VET HENDIGquote:Op maandag 26 november 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar steken max 10 ofzo. Giev emailadres dan mail ik je haaklessen die ik van een site in word bestand heb geplakt
moet je wel even uitkijken met de vulling, gehaakt is niet heel goed bestand tegen dierenbekkies denk ik, dus dan komt er al snel vulling uitpuilenquote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dit gewoon ook eens aan mijn moeder vragen... Die kan echt alles hakenEn gratisch speeltje voor samson
Mag ik die ook? Ik zal je wel even pmmenquote:Op maandag 26 november 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar steken max 10 ofzo. Giev emailadres dan mail ik je haaklessen die ik van een site in word bestand heb geplakt
Ofcurzquote:Op maandag 26 november 2012 13:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mag ik die ook? Ik zal je wel even pmmen
quote:Op maandag 26 november 2012 13:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mag ik die ook? Ik zal je wel even pmmen
quote:Op maandag 26 november 2012 13:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb al een paar haaknaalden gekocht van het weekend en ben al een beetje aan het prutsen
Dat ziet eruit alsof zelfs ik het kanquote:
Dat kun je ookquote:Op maandag 26 november 2012 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof zelfs ik het kan
daar begin ik met die beesten ook echt niet aanquote:Op maandag 26 november 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind puckzz wel knap want die haakt alles zonder patroon, ik durf dat niet eens te proberen
Dunne niet-ergonomische? Gaat dat goed? Ik heb echt een hekel aan niet-ergonomische haaknaalden vooral als ze zo dun zijnquote:
Kijk ik wel even wat ie er mee doetquote:Op maandag 26 november 2012 13:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
moet je wel even uitkijken met de vulling, gehaakt is niet heel goed bestand tegen dierenbekkies denk ik, dus dan komt er al snel vulling uitpuilen
Nou puckzz heeft haar beschrijving doorgestuurd van haar muts en sjaal... En ik las em en zei meteen: wat is dat !! Wat bedoelt ze !! Wat is dezen !!quote:Op maandag 26 november 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind puckzz wel knap want die haakt alles zonder patroon, ik durf dat niet eens te proberen
quote:Op maandag 26 november 2012 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou puckzz heeft haar beschrijving doorgestuurd van haar muts en sjaal... En ik las em en zei meteen: wat is dat !! Wat bedoelt ze !! Wat is dezen !!
En mijn moeder: O ja dan moet dat zo... ja ik snap het; ja ok dan los 3keer en weer los en..... etc etc...Euh... ja ok
Good luck ! Ik hoor wel wanneer ie af is![]()
Het luktquote:Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunne niet-ergonomische? Gaat dat goed? Ik heb echt een hekel aan niet-ergonomische haaknaalden vooral als ze zo dun zijn
clover soft touch is fijn en blijkbaar clover amour ook maar die zijn nog duurderquote:Op maandag 26 november 2012 13:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het lukt. Nu een beetje handigheid proberen te krijgen
. Ik was al blij dat ik iets kon vinden zaterdag in de stad. Als het wat beter lukt zal ik me eens inlezen over verschillende naalden
.
In webshops zijn ze vaak 3.50-3.95 en in de winkel (pipoos) 4.75. Dus het loont om er meerdere tegelijk te bestellen om de verzendkosten ook wat te drukken. Of met wat katoen/garen erbij natuurlijkquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die zijn er wel beter uit idd, vooral omdat mijn handen nogal snel verkrampen.
Beginnen met je garen, op de wikkel staat welke naald je nodig hebt.quote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hoe weet je dan welke naald en welke garen en einz je moet hebben?
garen kun je meestal gewoon lekker zelf kiezen, net wat je mooi en fijn vindt, de naaldmaat staat dan op de wikkel van t garenquote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hoe weet je dan welke naald en welke garen en einz je moet hebben?
Voor naalden? Of patronen?quote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daar zijn leuke webshops voor?![]()
Ik bedenk me net dat ik hier nog ergens een setje heb liggen om een heul lelijke vlinder te haken, ooit bij de kruidvat gevonden. Daar zit alles in volgens mij
Begin daar dan mee, als t niks is heb je geen geld verspilt.quote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daar zijn leuke webshops voor?![]()
Ik bedenk me net dat ik hier nog ergens een setje heb liggen om een heul lelijke vlinder te haken, ooit bij de kruidvat gevonden. Daar zit alles in volgens mij
Wat wil je maken?quote:
Naalden en wol endezoquote:
Katoen werkt wel beter want splijt minder vind ik.quote:Op maandag 26 november 2012 13:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Lekker beginnen met wol van de wibra jonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |