10 stroopwafels voor 60 cent ofzo daarquote:
gvdquote:Op maandag 26 november 2012 17:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen lekker vissticks met spinazie ala creme en gebakken aardappeltjes eten
Te veel groente daarin is ook niet lekker neequote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef Faux. het volgende:
hier eten we vanavond pasta. oftewel, moedertjelief flikkert de halve albert heijn groente-afdeling in een pan en doet er wat tomatensaus bij.
aubergine en courgette zijn de grootste spelbedervers eigenlijkquote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Te veel groente daarin is ook niet lekker nee
HEEL HERKENBAAR....quote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef Faux. het volgende:
hier eten we vanavond pasta. oftewel, moedertjelief flikkert de halve albert heijn groente-afdeling in een pan en doet er wat tomatensaus bij.
"doe maar heel weinig opscheppen mam, ik heb niet zo'n honger"quote:
Dat is smerigquote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
aubergine en courgette zijn de grootste spelbedervers eigenlijk
Mwah ik schep zelf me bord op en vervolgens rij ik naar de mac "voor een toetje"quote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
"doe maar heel weinig opscheppen mam, ik heb niet zo'n honger"
En normale mensen doen dan nog wat gehakt of zo door de pasta om het nog enigszins eetbaar te maken, maar nee hoorquote:
Ik heb met je te doenquote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
En normale mensen doen dan nog wat gehakt of zo door de pasta om het nog enigszins eetbaar te maken, maar nee hoor
Smakelijkquote:
Sla mij maar over dan... trakteer mij maar op een chocolade letter ofzoquote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef Faux. het volgende:
als ik overmorgen wiskundeproefwerk een voldoende haal trakteer ik jullie allemaal op liefde.
mijn liefde niet willenquote:Op maandag 26 november 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sla mij maar over dan... trakteer mij maar op een chocolade letter ofzo
Werksequote:
Sorryquote:Op maandag 26 november 2012 17:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
mijn liefde niet willen [ afbeelding ]
Even flink in zijn ballen geknepen?quote:Op maandag 26 november 2012 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo de hond kan niemand meer bezwangeren
courgette is heerlijk, aubergine is wat lastigerquote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
aubergine en courgette zijn de grootste spelbedervers eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |