shit betraptquote:Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
https://twitter.com/Promision1
nu heb ik je door, een christelijke jongerenorganisatie
Ik geloof je nietquote:Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net de stap gezet..naar de hoeren geweest.. IK BEN ONTMAAGD
FUCK YEAH
![]()
![]()
![]()
was ze een beetje lief voor je? en moest je hem zelf wassen of deed zij dat voor je?quote:Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net de stap gezet..naar de hoeren geweest.. IK BEN ONTMAAGD
FUCK YEAH
![]()
![]()
![]()
Wilde ze wel doen maar dat doe ik zelf wel.. maar ze was wel nat zegquote:Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
was ze een beetje lief voor je? en moest je hem zelf wassen of deed zij dat voor je?
maar dan moet ik je net gemist hebben, ik fietste net door de edisonstraatquote:Op maandag 26 november 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wilde ze wel doen maar dat doe ik zelf wel.. maar ze was wel nat zegecht net probleemwijken zo
boh boh wat nat. Alleen geen Spaanse, ze was Bulgaars.
Miscshien wel, kun je dan nog iets winnen ofso?quote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef FL_Freak het volgende:
Geo schrijf een review op hookers.nl
Je weet niet hoe ik eruit zietquote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
maar dan moet ik je net gemist hebben, ik fietste net door de edisonstraat
Minder borsthaar en ik draag niet paarse broekjes oh en geen ketting maar verder pretty closequote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets en dan met poepproblemen (niet te zien op de foto)
Die broek is indigo.quote:Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Minder borsthaar en ik draag niet paarse broekjes oh en geen ketting maar verder pretty close
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 15:11:31 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |