nee gecastreerdquote:Op maandag 26 november 2012 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Even flink in zijn ballen geknepen?
Brb eten!
kook dan zelf?quote:Op maandag 26 november 2012 18:06 schreef Adames het volgende:
mijn moeder flikkerde altijd 3 van die zakjes lidl soepgroenten door de pasta, en ze dacht dat een beetje van jezelf en een beetje van maggi voor alles geldt: dus werd het een beetje van heinz en nog zo een blikje puree
waarom kan dat mens niet koken
Courgette, het mislukte broertje van de komkommerquote:Op maandag 26 november 2012 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
courgette is heerlijk, aubergine is wat lastiger
oh ik dacht dat dat nu van toepassing wasquote:Op maandag 26 november 2012 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ja doe ik nu ook, woon op mijzelf. maar toen wist ik ook niet beter.
heeft wel meer smaak dan een komkommer en is wat zachter qua structuur, zowel het vlees als de schil. ik vind hem een stuk lekkerder dan komkommer (wat ik dan weer de debielste groente vind)quote:Op maandag 26 november 2012 18:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
Courgette, het mislukte broertje van de komkommer
een keer per maand. maar dan hou ik meestal mijn mond. al heb ik haar wel een aantal tips gegeven. ze heeft nog steeds dat ergerlijke aan zich dat ze op zich lekkere soep kan maken, maar dan alsnog bij het laatste zo'n zakje knorr erbij gooit. Krijg je nog zo'n zoute brei, terwijl het eigenlijk al prima was.quote:Op maandag 26 november 2012 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat nu van toepassing was
oeh, een kennerquote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft wel meer smaak dan een komkommer en is wat zachter qua structuur, zowel het vlees als de schil. ik vind hem een stuk lekkerder dan komkommer (wat ik dan weer de debielste groente vind)
gooi alle knorrzakjes weg als ze naar de wc moetquote:Op maandag 26 november 2012 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
een keer per maand. maar dan hou ik meestal mijn mond. al heb ik haar wel een aantal tips gegeven. ze heeft nog steeds dat ergerlijke aan zich dat ze op zich lekkere soep kan maken, maar dan alsnog bij het laatste zo'n zakje knorr erbij gooit. Krijg je nog zo'n zoute brei, terwijl het eigenlijk al prima was.
ik vind groentes eigenlijk heerlijkquote:Op maandag 26 november 2012 18:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
oeh, een kennerik hou sowieso niet van groente trouwens. behalve als het in combinatie met lekkere dingen is
dan rijdt ze uit paniek naar de chineesquote:Op maandag 26 november 2012 18:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gooi alle knorrzakjes weg als ze naar de wc moet
ik ben meer van 't fruitquote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind groentes eigenlijk heerlijk![]()
het is goedkoop, laat zich goed mengen en kruiden en omdat ik ook wel van veel eten hou, is het niet erg als ik 400 gram groenten naar binnen werk.
fruit eet ik dan weer nauwelijksquote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben meer van 't fruit
groente smaakt zo "saai"
hahahahaha geweldigquote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
dan rijdt ze uit paniek naar de chinees
je zou anders roepen als het jouw moeder wasquote:
mijn moeder kan ook niet kokenquote:Op maandag 26 november 2012 18:19 schreef Adames het volgende:
[..]
je zou anders roepen als het jouw moeder was![]()
maar verder is ze heel lief hoor. en als ze goed haar best doet, de erwtensoep en zuurvlees zijn heerlijk
heb je in ieder geval nog iemand.quote:Op maandag 26 november 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn moeder kan ook niet kokendaarom doet mijn vader dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |