ik heb een foto geplaatst hierquote:Op zondag 25 november 2012 21:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ben best wel lekker, al zeg ik het zelf
ik zie je alleen onduidelijk in zwart-wit , ook niet echt bevredigend
quote:Op zondag 25 november 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry schatje, ik doe niks hoor. Teveel moeite om een ringtone te maken
There is an app for that.quote:Op zondag 25 november 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
vast overheen gekekenquote:Op zondag 25 november 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een foto geplaatst hier
lazy ass nigguquote:Op zondag 25 november 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In mijn spiegel zie ik mezelf alleen.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
JE MOET ZOALS MIJ PRATEN DAT IS FOKTOP
exactlyquote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef Akantha het volgende:
[..]
In mijn spiegel zie ik mezelf alleen.
Insomaniac en DirkH ooit meegemaakt? Ik heb hun echt het leven zuur gemaakt. Ik heb serieus vijf jaar lang heel onzin volgebaggerd met kuttopics, zeker tien per dag.quote:
Hmm we kunnen misschien elkaars spiegelbeelden uitwisselen?quote:
Nee helaas niet DirkH was best streng volgens mij.quote:Op zondag 25 november 2012 21:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Insomaniac en DirkH ooit meegemaakt? Ik heb hun echt het leven zuur gemaakt. Ik heb serieus vijf jaar lang heel onzin volgebaggerd met kuttopics, zeker tien per dag.
Toen je nog jong was.quote:Op zondag 25 november 2012 21:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Insomaniac en DirkH ooit meegemaakt? Ik heb hun echt het leven zuur gemaakt. Ik heb serieus vijf jaar lang heel onzin volgebaggerd met kuttopics, zeker tien per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tien jaar geleden had je me ook oud genoemd
[ Bericht 7% gewijzigd door Conflict op 25-11-2012 21:10:46 ]
en verzuurdquote:Op zondag 25 november 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee helaas niet DirkH was best streng volgens mij.
O ik lees al die notes van mij nu en ik zeik bijna in mijn broek van het lachen. Ik heb de grootst mogelijke zooi op het forum gezet. Echt 85% van mijn posts heb ik in onzin gemaakt. We zaten dagelijks met een kliekje tot diep in de nacht te kloten in onzin, was echt een spel.quote:Op zondag 25 november 2012 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee helaas niet DirkH was best streng volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |