Kan ook ja iddquote:Op zondag 25 november 2012 21:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
een haas watik dacht eerder aan sponge bob
Ga naar Australië en ga springen misschien vlieg je uit de atmosfeer.quote:
mijn lach daarna was te beschamend voor deze wereldquote:Op zondag 25 november 2012 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wel knap dat je dit zonder te lachen kan. Serieus.
Gelukkig iemand die begrip heeft.quote:
sorry ik word niet geil van mijn eigen naam in neonlettersquote:Op zondag 25 november 2012 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ooit zul je ervan houden
Dat daarvoor niet dan? Dit chantagemateriaalquote:Op zondag 25 november 2012 21:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn lach daarna was te beschamend voor deze wereld
Ik zeg ringtones.quote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef krullenbolletje het volgende:
oke genoeg chanteer/fap materiaal voor vandaag
bij gebrek aan beter, ik weet niet hoe je eruit zietquote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
sorry ik word niet geil van mijn eigen naam in neonletters
ook maar niet zo erg als de lach die volgde geloof mequote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat daarvoor niet dan? Dit chantagemateriaal
DAAAAAAAAAGH??quote:Op zondag 25 november 2012 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb turk zonder gordel al als ringtone.
Fap materiaal waar?quote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef krullenbolletje het volgende:
oke genoeg chanteer/fap materiaal voor vandaag
ben best wel lekker, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 25 november 2012 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij gebrek aan beter, ik weet niet hoe je eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |