moet niet, maar vond het wel grappigquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey moet dat nou weer zo?
quote:
hahaha wauw geen idee wie jij bent dan, maar je bent nu al een triest baasje, ik maakte gewoon een random opmerking omdat ik al een hele poos niet meer op het MC SC topic was geweest en zin had om random te doen. maar is goed! Ik zal meedoen met je narcistische spelletje... IDD LOR STUURDE MIJ ALLES IS EEN COMPLOT!quote:
Pak hem! PAK HEM!quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:41 schreef Asy het volgende:
[..]
[..]
hahaha wauw geen idee wie jij bent dan, maar je bent nu al een triest baasje, ik maakte gewoon een random opmerking omdat ik al een hele poos niet meer op het MC SC topic was geweest en zin had om random te doen. maar is goed! Ik zal meedoen met je narcistische spelletje... IDD LOR STUURDE MIJ ALLES IS EEN COMPLOT!
JA, DOENquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
Wij hebben thuis ook nog een oude tractor staan. Zal ik binnenkort eens een foto posten?
haha jep, ja bevalt prima man, leer echt achterlijk veel bij met de dag, waar ik 4 maanden geleden nog paar weken nodig had voor een tune, is dat nu dagen werk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pak hem! PAK HEM!
Enfin, jij doet nu die nieuwe opleiding, toch? Bevalt dat?
HAD DAN OOK GEWOON IETS FATSOENLIJKS GEKOZENquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:33 schreef Ame_thyst het volgende:
ALDIE MOET WEER EENS EEN KUTOPMERKING OVER EEN OPLEIDING MAKEN HOOR
welke opleiding?
Mijn tune in wording, trackssss
[ afbeelding ]
Aaah, nice! 'T zal wel veel leren zijn, ja. Maar och, bekijk het zo; je had ook geo-archeoloog kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:32 schreef Asy het volgende:
[..]
haha jep, ja bevalt prima man, leer echt achterlijk veel bij met de dag, waar ik 4 maanden geleden nog paar weken nodig had voor een tune, is dat nu dagen werk.
kortom mooie en interessante opleiding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |