abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120111536
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 16:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Je kunt wel lacherig doen maar vooralsnog heb ik jou alleen nog maar zielig zien doen ipv je problemen daadwerkelijk aanpakken. Het zijn vooral een hoop what if's die ik lees.

Je kan vinden van zyzz wat je wil, ik ben ook geen fan maar hij heeft wel de discipline en motivatie gehad om zelf iets met zn leven te doen ipv medelijden zoeken op een internetforum.
Dan heb je niet al mijn posts gelezen, want dan had je kunnen weten dat het nu beter met me gaat :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 december 2012 @ 16:35:17 #298
236046 NotYou
tigerblood
pi_120111657
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja, goed van mij hè?

Anyway, om even weer terug ontopic te gaan: Ik ben nu iets meer een beautiful swan geworden, omdat ik nu een stabiele sociale omgeving gevonden heb :)
Hopelijk woon ik rond september volgend jaar alleen en dan ga ik beginnen met de medicijnen :)
De medicijnen? :?
Je suis Charlie Sheen
pi_120111690
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

De medicijnen? :?
Ja, ik kom in aanmerking voor medicijnen die mij een normaal uiterlijk geven :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 december 2012 @ 16:37:26 #300
236046 NotYou
tigerblood
pi_120111752
Wat voor medicijnen zijn dat dan en als die echt bestaan/als je zoiets echt nodig hebt, waarom zou je er dan nog een jaar mee wachten?
Je suis Charlie Sheen
pi_120111753
Fucking gayfest in dit topic hier.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')