abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119808248
Wat een bullshit over die sportschool en compensatiegedrag..

Als je het zo gaat bekijken heeft iedereen compensatiegedrag : Waarom zou je jezelf uit de naad lopen tijdens een voetbalwedstrijd? Wil je iedereen laten zien hoe goed je kunt voetballen ofzo? Wat een compensatiegedrag zeg :r

Waarom zou je een auto gaan rijden in een klasse die duurder is dan een toyota, zeker compensatiegedrag :')

Waarom poets je je schoenen? Met een beetje modder erop lopen ze toch precies hetzelfde?
Waarom koop je in godsnaam parfum? Dat ruik je zelf na 5 minuten toch niet meer?

Ik heb respect voor mensen die niet blij met zichzelf of onzeker zijn die de guts hebben om een verandering in hun leven te brengen. En als dat 4/5 keer per week naar de gym gaan is, met een strict voedingsschema, alleen maar water drinken, niet roken en niet drinken dan heb ik daar 100 x meer respect voor dan iemand die depressief op de bank gaat zitten.

Een kennis van mij is zn hele leven gepest, en nu zo onzeker als de pleuris. Heeft het altijd erover dat hij thuis op zn kamer geweldig hard aan het sporten is, maar in 2 jaar is er nog niets aan hem verbeterd. Zet die fucking wekker om 7 uur, ga naar de gym en ga 4 keer per week helemaal stuk daar. Vreet gezond, en probeer wat aan jezelf te veranderen als je niet blij bent.. Maar ga niet zitten zeiken op mensen die dit wel doen, onder het motto '' compensatiegedrag '' :')
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:36:18 #224
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119809193
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Als je het zo gaat bekijken heeft iedereen compensatiegedrag : Waarom zou je jezelf uit de naad lopen tijdens een voetbalwedstrijd? Wil je iedereen laten zien hoe goed je kunt voetballen ofzo? Wat een compensatiegedrag zeg :r

Waarom zou je een auto gaan rijden in een klasse die duurder is dan een toyota, zeker compensatiegedrag :')

Waarom poets je je schoenen? Met een beetje modder erop lopen ze toch precies hetzelfde?
Waarom koop je in godsnaam parfum? Dat ruik je zelf na 5 minuten toch niet meer?

Ik heb respect voor mensen die niet blij met zichzelf of onzeker zijn die de guts hebben om een verandering in hun leven te brengen. En als dat 4/5 keer per week naar de gym gaan is, met een strict voedingsschema, alleen maar water drinken, niet roken en niet drinken dan heb ik daar 100 x meer respect voor dan iemand die depressief op de bank gaat zitten.

Een kennis van mij is zn hele leven gepest, en nu zo onzeker als de pleuris. Heeft het altijd erover dat hij thuis op zn kamer geweldig hard aan het sporten is, maar in 2 jaar is er nog niets aan hem verbeterd. Zet die fucking wekker om 7 uur, ga naar de gym en ga 4 keer per week helemaal stuk daar. Vreet gezond, en probeer wat aan jezelf te veranderen als je niet blij bent.. Maar ga niet zitten zeiken op mensen die dit wel doen, onder het motto '' compensatiegedrag '' :')
Dat is puur onzekerheid.

'ja maar jij gaat naar de sportschool en bent fucking gespierd maar eigenlijk heb je geen zelfvertrouwen. Kijk mij en mn zelfvertrouwen eens op de bank liggen met die zak chips en pepernoten. Ik heb geen spprtschool nodig, ik heb gewoon aanleg om dik te worden. Je moet ook genieten toch.'
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:37:48 #225
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_119809235
Nooit populair geweest en zal het ook niet worden ... :P

Was best een nerd vroeger, maar niet lelijk of zo
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
pi_119809671
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is puur onzekerheid.

'ja maar jij gaat naar de sportschool en bent fucking gespierd maar eigenlijk heb je geen zelfvertrouwen. Kijk mij en mn zelfvertrouwen eens op de bank liggen met die zak chips en pepernoten. Ik heb geen spprtschool nodig, ik heb gewoon aanleg om dik te worden. Je moet ook genieten toch.'
Vooral dat 'je moet toch genieten' is erg. Genieten doe je ook van een strak lijf, gezond eten en sporten. :) Misschien zelfs wel meer.
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:08:53 #227
157922 fathank
pi_119809929
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vooral dat 'je moet toch genieten' is erg. Genieten doe je ook van een strak lijf, gezond eten en sporten. :) Misschien zelfs wel meer.
Ah meid neem nog een stuk slagroomtaart, day heb je wel verdiend na een kwartiertje stofzuigen!

#balansdag
pi_119811683
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Ah meid neem nog een stuk slagroomtaart, day heb je wel verdiend na een kwartiertje stofzuigen!

#balansdag
pi_119812018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:

ach al die sportschool gastjes proberen alleen maar hun kleine piemeltje te compenseren
  zaterdag 1 december 2012 @ 14:44:09 #230
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119812067
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja vaak wordt dat wel gezegd uit het idee dat ze eigenlijk al wel genoeg genieten. Als in ze eten al wel genoeg en dan is dat 'genieten' niet echt meer zoals het tussendoortje wat sommige mensen op dieet eten. Maar ja als je gewoon een normaal lichaam hebt en wat zelfverzekerd kan ik me goed voorstellen dat je fitness wat als compensatiedrang ziet. Er zijn zoveel sporten. Fitness is echt wel meer van 'oeh zie mijn spieren' idee. Is niks mis mee wat mij betreft. Maar hoeft ook niet gedaan te worden alsof het niet zo is. Tennis, zwemmen e.d. is al heel anders weer wat dat betreft bijvoorbeeld.
we dan
pi_119812154
ja precies fitness is vooral stoer doen en geen echte sport.. gaat om de spiertjes oppompen en wat showen. je hebt er verder niks aan. er zijn zo veel andere sporten die je kunt doen... waarom zou je fitnissen? een gewoon normaal lichaam is toch ook goed zat... dat vlezige opgepompte vinden vrouwen niet eens mooi!!

een zwemmer heeft teminsten echte mooie slanke spieren en een tennisser ook, dat zijn echte sporten niet zo macho en ze kunnen echt wat met hun lichaam.
pi_119812403
Kom Hiergaanwedan, laat die 16meter ofzo maar zien dat hij ongelijk heeft !
pi_119813078
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:47 schreef 16meter het volgende:
ja precies fitness is vooral stoer doen en geen echte sport.. gaat om de spiertjes oppompen en wat showen. je hebt er verder niks aan. er zijn zo veel andere sporten die je kunt doen... waarom zou je fitnissen? een gewoon normaal lichaam is toch ook goed zat... dat vlezige opgepompte vinden vrouwen niet eens mooi!!

een zwemmer heeft teminsten echte mooie slanke spieren en een tennisser ook, dat zijn echte sporten niet zo macho en ze kunnen echt wat met hun lichaam.
Tijdje terug nog een keer een docu gezien over de training om bij de Amerikaanse Navy Seals te komen. Begonnen ze bijvoorbeeld met een enorm zware uithoudingstraining, boomstammen van weet ik het hoe zwaar zo lang mogelijk in de lucht houden, zo lang mogelijk door de blubber rennen, noem maar op.

Wat wel weer opviel en wat volgens mij ook nog in de docu werd vermeld, is dat de meest magere mannetjes het het langst volhielden, hell, zelfs de finish haalden, terwijl de grootste fitness battyboys van 2 bij 2 meter na een half uur als kleine meisjes langs de kant stonden te kotsen en te huilen.
pi_119813368
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:26 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Tijdje terug nog een keer een docu gezien over de training om bij de Amerikaanse Navy Seals te komen. Begonnen ze bijvoorbeeld met een enorm zware uithoudingstraining, boomstammen van weet ik het hoe zwaar zo lang mogelijk in de lucht houden, zo lang mogelijk door de blubber rennen, noem maar op.

Wat wel weer opviel en wat volgens mij ook nog in de docu werd vermeld, is dat de meest magere mannetjes het het langst volhielden, hell, zelfs de finish haalden, terwijl de grootste fitness battyboys van 2 bij 2 meter na een half uur als kleine meisjes langs de kant stonden te kotsen en te huilen.
dat is duurtraining.

commando's zijn juist niet enorm gespierd, dan wegen ze veel te zwaar. bodybuilding gaat om relatief korte, maar grote inspanning. en dat is juist niet waar een commando profijt van heeft.
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:42:33 #235
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119813523
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Weissman het volgende:
Kom Hiergaanwedan, laat die 16meter ofzo maar zien dat hij ongelijk heeft !
Dat is niet eerlijk. Ben van nature geschapen met 30 inch ongeacht of ik sport of niet :7
we dan
pi_119813537
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk. Ben van nature geschapen met 30 inch ongeacht of ik sport of niet :7
30inch :')

Een echte man heeft minimaal 62inch bungelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 15:43:31 ]
pi_119813555
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef dawg het volgende:

[..]

dat is duurtraining.

commando's zijn juist niet enorm gespierd, dan wegen ze veel te zwaar. bodybuilding gaat om relatief korte, maar grote inspanning. en dat is juist niet waar een commando profijt van heeft.
Klopt helemaal. Maar het beeld wat door sommige hier wordt gegeven is dat massatraining zaligmakend is, en dat is totaal niet zo. Je kan het er mooi uit vinden zien, je zal er vast wel een iets betere conditie van krijgen, maar het is niet alsof je er een hongerwinter mee gaat overleven ofzo. Fitness puur voor de opbouw van spiermassa is in mijn ogen alleen puur voor het uiterlijk.
pi_119813621
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar het beeld wat door sommige hier wordt gegeven is dat massatraining zaligmakend is, en dat is totaal niet zo.
Pertinent onwaar.

Volgens meesten voelt het als klaarkomen. Stel je voor dat je de hele dag door kan klaarkomen.

Voor de duidelijkheid;

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 15:48:47 ]
pi_119813659
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:43 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar het beeld wat door sommige hier wordt gegeven is dat massatraining zaligmakend is, en dat is totaal niet zo. Je kan het er mooi uit vinden zien, je zal er vast wel een iets betere conditie van krijgen, maar het is niet alsof je er een hongerwinter mee gaat overleven ofzo. Fitness puur voor de opbouw van spiermassa is in mijn ogen alleen puur voor het uiterlijk.
nou ja, zelfs dat niet eens want als je normaal traint tekenen de spieren zich echt niet zo enorm duidelijk af. ik durf wel te stellen dat mannen waarbij je elke spiervezel ziet iets gebruiken.
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:49:30 #240
157922 fathank
pi_119813717
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef dawg het volgende:

[..]

dat is duurtraining.

Genoeg grote jongens tussen de 400 commandos die Nederland rijk is...
pi_119813742
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Pertinent onwaar.

Volgens meesten voelt het als klaarkomen. Stel je voor dat je de hele dag door kan klaarkomen.

Voor de duidelijkheid;

GET TO DA CHOPPAH!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:51:51 #242
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119813790
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

GET TO DA CHOPPAH!

There is no bathroom!
we dan
pi_119813792
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Genoeg grote jongens tussen de 400 commandos die Nederland rijk is...
weet ik. vriend van me heeft ook de eco gedaan. maar het gros van de michelinmannetjes valt gewoon af.
pi_119813866
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

There is no bathroom!
Graag ontopic blijven :r
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:56:00 #245
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119813921
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef Weissman het volgende:

[..]

Graag ontopic blijven :r
Oke lieverd :*
we dan
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:06:43 #246
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_119814220
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef dawg het volgende:

[..]

weet ik. vriend van me heeft ook de eco gedaan. maar het gros van de michelinmannetjes valt gewoon af.
En de magere mannetjes gaan vervolgens wel gespierd worden in de commando's. Als je zo traint om spieren te krijgen:

Ga je het wel goed doen in de marine. En meeste soldaten zijn wel gespierd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_119814720
ja soldaten zijn heel gespierd
pi_119815619
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:23 schreef 16meter het volgende:
ja soldaten zijn heel gespierd
soldate doen ook anaboluh enzo
pi_119818273
Ik ben een zwaan.
Ik ben vroeger gepest en iedereen vond me lelijk omdat ik zo dun was.
Toen kwam de puberteit en gingen alle meiden uitdijen, en nu ben ik normaal slank en de rest dik. Muwhaha!
niggah niggah niggah niggah niggah niggah niggah I'm 100% niggah
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:01:29 #250
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_119819223
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef dawg het volgende:

[..]

ik durf wel te stellen dat mannen waarbij je elke spiervezel ziet iets gebruiken.
De onwetendheid van deze stelling is betreurenswaardig.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:21:12 #251
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119819744
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef dawg het volgende:

[..]

nou ja, zelfs dat niet eens want als je normaal traint tekenen de spieren zich echt niet zo enorm duidelijk af. ik durf wel te stellen dat mannen waarbij je elke spiervezel ziet iets gebruiken.
Dat heeft alles te maken met het vetpercentage, veel minder met de spieren.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119820902
ik heb jarenlang in sportscholen rondgelopen dus ik weet heus wel hoe en wat.
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:13:14 #253
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_119821131
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
ik heb jarenlang in sportscholen rondgelopen dus ik weet heus wel hoe en wat.
Stond je jarenlang te curlen in het squatrek?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:14:18 #254
157922 fathank
pi_119821164
Jarenlang in gyms rondhangen betekent nog niet dat je van shit weet. 9/10 van de sportschoolbezoekers komen er al jaren, maar progressie ho maar.
pi_119821213
denken dat sportschoolbezoekers die enigszins serieus bezig nooit wat gebruiken vind ik uiterst naief.
pi_119821249
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:14 schreef fathank het volgende:
Jarenlang in gyms rondhangen betekent nog niet dat je van shit weet. 9/10 van de sportschoolbezoekers komen er al jaren, maar progressie ho maar.
in mijn geval wel.

maar goed.
pi_119824356
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja vaak wordt dat wel gezegd uit het idee dat ze eigenlijk al wel genoeg genieten. Als in ze eten al wel genoeg en dan is dat 'genieten' niet echt meer zoals het tussendoortje wat sommige mensen op dieet eten. Maar ja als je gewoon een normaal lichaam hebt en wat zelfverzekerd kan ik me goed voorstellen dat je fitness wat als compensatiedrang ziet. Er zijn zoveel sporten. Fitness is echt wel meer van 'oeh zie mijn spieren' idee. Is niks mis mee wat mij betreft. Maar hoeft ook niet gedaan te worden alsof het niet zo is. Tennis, zwemmen e.d. is al heel anders weer wat dat betreft bijvoorbeeld.
Wat een domme bullshit. Mocht je het willen weten, ik ben 1,96 lang, absoluut niet lelijk, heb vrienden en genoeg aandacht van vrouwen. Doe een degelijke opleiding en toch vind ik krachttraining het lekkerste wat er is. Ik kan oprecht genieten van helemaal kapot gaan in de gym, en ik voel mezelf fijn in een fit en strak lichaam.

Is dit voor anderen? Nee absoluut niet. Breed was ik al van mezelf, en de spiermassa die ik gewonnen heb valt onder een trui amper tot niet op. Dus van september tot begin juli heb je er eigenlijk überhaupt weinig aan. Daarnaast heb ik er een hekel aan om zonder shirt te lopen, dus daar doe ik het ook niet voor. Sowieso is ''natural bodybuilding'' iets heel anders dan anabolen henken die vaak inderdaad trainen om zo snel mogelijk groot (en ongezond) te worden...
  zondag 2 december 2012 @ 01:14:13 #258
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_119831310
ik ga vanaf aankomende maandag - compleet tegen mijn principes in - voortaan 4x in de week naar de sportschool :') ik deed eerst flink een paar keer in de week flink intensief mountainbiken en wielrennen. maar omdat ik nu verhuist ben en helaas geen ruimte en tijd meer heb hiervoor ben ik aangewezen op de sportschool. het probleem is namelijk dat ik mijn eetpatroon van voor de verhuizing ben aan blijven houden, wat ongeveer inhoud dat ik net zo lang eet tot dat ik vol zit, terwijl ik nu bijna niet meer beweeg. ik kom nu ongeveer 1kg per week aan _O-

dus ik ga mezelf de komende tijd even flink terugtunen :P
pi_119834682
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 01:14 schreef Shispeed het volgende:
ik ga vanaf aankomende maandag - compleet tegen mijn principes in - voortaan 4x in de week naar de sportschool :') ik deed eerst flink een paar keer in de week flink intensief mountainbiken en wielrennen. maar omdat ik nu verhuist ben en helaas geen ruimte en tijd meer heb hiervoor ben ik aangewezen op de sportschool. het probleem is namelijk dat ik mijn eetpatroon van voor de verhuizing ben aan blijven houden, wat ongeveer inhoud dat ik net zo lang eet tot dat ik vol zit, terwijl ik nu bijna niet meer beweeg. ik kom nu ongeveer 1kg per week aan _O-

dus ik ga mezelf de komende tijd even flink terugtunen :P
Als je genoeg light producten eet, val je vanzelf af.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2012 07:30:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')