SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 15:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
Met wat kan je anders een taart maken?
Ik maak het morgen welquote:Op zondag 25 november 2012 15:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Chocolade?
Maak wel een pic van je creatie.
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 25 november 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik maak het morgen welHeb zooooo geen zin nu naar de supermarkt te gaan. Zal foto maken, hoor.
IK heb wel gefixt dat hij hier is. Lief ben ik heeeee... Gewoon dmv een DM!quote:Op zondag 25 november 2012 15:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat heb je gedaanKijk boven me.
Welke meeting? Waar heb je het over?quote:Op zondag 25 november 2012 15:17 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb ook wel is een meet georganiseerd KLB / Klaagbaak meeting, locatie Holly Rotterdam.
geprobeerd alleen laatste topic #3 werd gesloten en daarna was ik opeens 2 maanden geband dus kende het niet doorgaan wnnr is deze meeting??
over jullie meeting ik zag het staan in vorige topicquote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke meeting? Waar heb je het over?
Hoe bedoel je problemen?quote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef xminator het volgende:
Heb geen zin in problemen bovendien acht ik de kans groot dat hij toch niet aanwezig zal zijn.
wat jij wilt man hoef niet perse mee met eten maar als jullie daarna stad in gaan konden we toch ff checken of ben je zo eentje die iedereen die hij niet kent ziet als engquote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef xminator het volgende:
Heb geen zin in problemen bovendien acht ik de kans groot dat hij toch niet aanwezig zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |