En dat zit in 6vwo héquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat een arrogantie![]()
Als je alleen maar 6'jes haalt op de HAVO mis je alsnog basisquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef 201975488 het volgende:
[..]
Onzin, het komt voor dat iemand zo intelligent is dat HAVO niet uitdagend genoeg is. Hierdoor doet diegene niet meer zijn best en haalt zesjes. Het is dus niet zo zwart-wit.
Binnen een college is wat overdreven, maar na een week of 2 is alles zeker wel behandeld ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef _-_ het volgende:
Wiskunde B is leuk, veel succes. Ik was bij een open dag voor Wiskunde, en toen zei een wiskunde student dat alle stof van Wiskunde B en D in het eerste college behandelt wordt als je wiskunde gaat studeren
Nee hoor, het is eenvoudig vast te stellen dat wiskunde B nuttiger is:quote:Welke de 'beste' is, is moeilijk te zeggen.
Je verwart WisA met WisC denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, het is eenvoudig vast te stellen dat wiskunde B nuttiger is:
- relevantere stof
- betere voorbereiding op opleidingen waarvoor wiskunde belangrijk is
De enige reden dat wiskunde A bestaat is omdat men het beter vond dat die leerlingen iets van wiskunde leren dan dat ze niets leren. Deze vorm is in de jaren 80 ingevoerd, voor die tijd was er wiskunde I en wiskunde II, geen van beiden is ook maar in de verste verte te vergelijken met wiskunde A.
Wanneer gaan FOK-leden eens leren lezen voordat ze reageren? Hier is al tig keer uitgelegd dat verreweg de meeste 14-jarigen nog niet weten wat ze de rest van hun leven gaan doen en dat het daarom verstandig is om je opties open te houden, binnen de mogelijkheden natuurlijk (als het te moeilijk is voor een leerling dan houdt het op). Blijk je dat beetje wiskunde niet nodig te hebben? Prima, dan ga je rechten studeren en wordt je advocaat of whatever. Blijk je het wel nodig te hebben dan ben je toch blij dat je niet deuren hebt gesloten.quote:Wanneer gaan de wiskundigen hier nou eens begrijpen dat de wereld niet alleen maar uit wiskunde bestaat.
Voor accountancy volstaat het toch (op dit vlakquote:
Mwah, die studie heeft statistiek. WisA is handigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor accountancy volstaat het toch (op dit vlak) als je gewoon normaal kan rekenen?
xDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:17 schreef xminator het volgende:
Accountancy en wiskunde b
Klopt geen reet van.
wiskunde D wordt niet overal gegeven. Ik wilde ook wis D doen maar dat kon dus niet. Neem later wel een zelfstudie wiskunde D.quote:Op zondag 25 november 2012 14:57 schreef Amoeba het volgende:
Sowieso wiskunde B kiezen. Eventueel had je in plaats van een gaar keuzevak als muziek wiskunde D kunnen kiezen. Feitelijk heb je dan wel heel wiskunde A gehad, echter krijg je dan nog bonushoofdstukken als limieten, kegelsneden en complexe getallen. Lachen joh.
Ik heb zelf een N&T profiel met wisB&D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |