abonnement Unibet Coolblue
pi_5524191
Regelmatig heb ik last van een witte substantie rondom en onder mijn eikel. Het spul ruikt naar tenenkaas en is zeer hardnekkig te verwijderen. Ook als ik me netv gewassen heb en een uurtje later moet plassen is die substantie weer aanwezig.
Ik ben al bij mijn huisarts geweest en die rade mij aan om de boel goed schoon te houden met water en geen zeep te gebruiken op die plek, maar dat helpt dus geen moer. Ik vind het zwaar irritant, want op deze manier sexen met mijn vriendin leverd mij geen plezier op want spontaan kan het nooit gebeuren ik moet altijd eerst een halfuur het boeltje gaan schoonmaken en dan kan ik pas tot de daad overgaan

Wie weet wat het is en kan mij een goede raad geven hiermee, de huisarts is in elk geval zeker dat het geen soa betreft (getest hierop) en vermoed dat het dode huidcellen zijn (yeah sure)

pi_5524206
Euhm, niet om het 1 of ander, maar waarom zouden wij het beter weten dan je huisarts?
pi_5524208
Andere huisarts nemen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 25 augustus 2002 @ 01:28:38 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_5524214
Het klinkt meer als smegma, maar als je huisarts zegt dat het dode huidcellen zijn zal het vast kloppen. Als je er echt vanaf wilt moet je je laten besnijden, maar iets zegt me dat je daar niet op zit te wachten .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5524216
het lijkt op smegma wat je vertelt... maar hoopt zich echt niet zó snel op.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 25 augustus 2002 @ 01:31:44 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_5524236
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:29 schreef Jordy-B het volgende:
het lijkt op smegma wat je vertelt... maar hoopt zich echt niet zó snel op.
Nouja dat kan wel als het niet zo heel goed schoongemaakt wordt, ik had het vroeger ook best erg.

Heb je misschien een wondje? Doet het ergens zeer daar?

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5524260
#geen
  zondag 25 augustus 2002 @ 01:35:27 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5524264
wtf is smegma?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5524274
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:35 schreef static het volgende:
wtf is smegma?
.
pi_5524287
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:35 schreef static het volgende:
wtf is smegma?
smegma is een geelwitte afscheiding tussen je eikel en je voorhuid, wat zich ophoopt als je het daar niet wast.

bij grotere hoeveelheden smegma heb je kans op ontstekingen van de huid op de eikel, en je eikel en voorhuid kunnen aan elkaar beginnen te hechten.

[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 25-08-2002 01:38]

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5524300
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:27 schreef matthijn99 het volgende:
Euhm, niet om het 1 of ander, maar waarom zouden wij het beter weten dan je huisarts?
Nee niet dat jullie het beter weten dan mijn huisarts, maar misschien dat dit iemand bekent voorkomt uit bv eigen ervaring en mij een goede tip kan geven hierover.

Kan dat smegma trouwens ook ontstaan als je het te goed schoonhoud?
Want ook die dode huidcellen vind ik vaag, want zo snel sterven die toch niet af

Iemand vroeg ook of het er pijn deed (wondje ofzo) neen geen wondje en geen pijn alleen een kaasgeur

  zondag 25 augustus 2002 @ 01:41:23 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5524314
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

smegma is een geelwitte afscheiding tussen je eikel en je voorhuid, wat zich ophoopt als je het daar niet wast.

bij grotere hoeveelheden smegma heb je kans op ontstekingen van de huid op de eikel, en je eikel en voorhuid kunnen aan elkaar beginnen te hechten.


Hmm... Nooit last van gehad, daarom wist ik waarschijnlijk niet wat het was.

Edit: no offence trouwens.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5524321
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:34 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

mwoah... smegma duidt eik wel op slechte hygiëne...


Ehm zaakje word tegenwoordig iedere dag 4x gewassen met lauw water en heel soms met zwitsal zeepvrije wasgel. Dus aan de hygiëne zal het neem ik aan niet liggen.
  zondag 25 augustus 2002 @ 01:47:52 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_5524364
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:43 schreef grutjes het volgende:
Ehm zaakje word tegenwoordig iedere dag 4x gewassen met lauw water en heel soms met zwitsal zeepvrije wasgel. Dus aan de hygiëne zal het neem ik aan niet liggen.
Nee daar zal het niet aan liggen. Je hebt geen moeite de voorhuid weg te trekken heh? Erg last van uh, nadruppelen na het plassen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5524402
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee daar zal het niet aan liggen. Je hebt geen moeite de voorhuid weg te trekken heh? Erg last van uh, nadruppelen na het plassen?


Neen ook niet, maar wel dat er een afwijking in de straal zit (afentoe) dan zeik ik recht, maar de straal gaat bijna 90graden de hoek om naar links (kan ik weer gaan dweilen)

Als dit nog langer zo gaat duren hak ik het zaakje er gewoon vanaf

  zondag 25 augustus 2002 @ 01:54:38 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_5524418
Tsja daar ligt het niet zo aan denk ik, dat hebben de meesten wel. Het enige advies wat ik kan geven is na het plassen even een wc papier erlangs halen. Anders heeft de huisarts waarschijnlijk gelijk (en 4x wassen per dag is misschien ook teveel).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 25 augustus 2002 @ 01:55:04 #17
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_5524424
Hmz...

Ik had dat ook eens toen ik aan een kuurtje was tegen een verkoudheid.

Ik kon schrobben wat ik wilde, maar die witte zooi bleef ophopen. Wassen hielp er niks aan.

Ging toen vanzelf weer over...

Ben je soms ziek ?

You have to be eightteen or older to ride...
pi_5524439
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:52 schreef grutjes het volgende:

[..]

Neen ook niet, maar wel dat er een afwijking in de straal zit (afentoe) dan zeik ik recht, maar de straal gaat bijna 90graden de hoek om naar links (kan ik weer gaan dweilen)


effe je voorhuid terugtrekken voordat je begint te plassen?
pi_5524467
Zou het een schimmelinfectie kunnen zijn door het vele wassen? Ik heb geen idee hoor, ik opper maar wat (weet dat dit bij vrouwen mogelijk is als je teveel wast, dan tast je de ph aan)

Misschien iets minder wassen of zo... klinkt een beetje paradoxaal, maar misschien helpt het juist. Eén keer per dag of desnoods twee keer zou toch voldoende moeten zijn?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5524496
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:59 schreef Isabeau het volgende:
Zou het een schimmelinfectie kunnen zijn door het vele wassen? Ik heb geen idee hoor, ik opper maar wat (weet dat dit bij vrouwen mogelijk is als je teveel wast, dan tast je de ph aan)

Misschien iets minder wassen of zo... klinkt een beetje paradoxaal, maar misschien helpt het juist. Eén keer per dag of desnoods twee keer zou toch voldoende moeten zijn?


Teveel wassen zal ook niet goed zijn idd, dan gooi je ws alleen maar de natuurlijke flora en fauna in de war. Maar dat zal jij als student wel beter weten dan ik. .
pi_5524508
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:59 schreef Isabeau het volgende:
Zou het een schimmelinfectie kunnen zijn door het vele wassen? Ik heb geen idee hoor, ik opper maar wat (weet dat dit bij vrouwen mogelijk is als je teveel wast, dan tast je de ph aan)

Misschien iets minder wassen of zo... klinkt een beetje paradoxaal, maar misschien helpt het juist. Eén keer per dag of desnoods twee keer zou toch voldoende moeten zijn?


Zou kunnen, maar dat 'vele' wassen is pas ontstaan nadat ik het probleem kreeg. Dat smegma waar een aantal het over hebben is een talgafscheiding zover ik heb kunnen nagaan en als dat het is dan is die talgkler bij mij flink vernaggeld, want zo snel talg afscheiden is niet normaal meer.
pi_5524514
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 02:06 schreef grutjes het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dat 'vele' wassen is pas ontstaan nadat ik het probleem kreeg. Dat smegma waar een aantal het over hebben is een talgafscheiding zover ik heb kunnen nagaan en als dat het is dan is die talgkler bij mij flink vernaggeld, want zo snel talg afscheiden is niet normaal meer.


Ben je wel duidelijk genoeg geweest tegen je huisarts?
En ik denk dat je te snel teveel bent gaan reinigen; dat tast de zuurtegraad aan, zoals Isabeau al zei.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_5524527
kan ook voorvocht/sperma zijn.
Als dat opdroogt heb je hetzelfde
Misschien heeft de vraagsteller vaak sex of mastubeert ie veel?
pi_5524539
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 02:09 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ben je wel duidelijk genoeg geweest tegen je huisarts?
En ik denk dat je te snel teveel bent gaan reinigen; dat tast de zuurtegraad aan, zoals Isabeau al zei.


Ja zoals ik al zei het zou kunnen dus ik minder wel met wassen, alleen hoop ik dat dat een oplossing is want het is gewoon smerig
en als ik het ruik dan wil ik gelijk weer gaan wassen (moet ik nu dus ff laten)
pi_5524550
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 02:11 schreef Layla666 het volgende:
kan ook voorvocht/sperma zijn.
Als dat opdroogt heb je hetzelfde
Misschien heeft de vraagsteller vaak sex of mastubeert ie veel?
Was dat maar waar, nee het is er al als ik me net gewassen heb en dan een klein uurtje later moet plassen incl de geur
In die korte periode ben ik niet opgewonden geraakt oid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')