abonnement Unibet Coolblue
pi_5524191
Regelmatig heb ik last van een witte substantie rondom en onder mijn eikel. Het spul ruikt naar tenenkaas en is zeer hardnekkig te verwijderen. Ook als ik me netv gewassen heb en een uurtje later moet plassen is die substantie weer aanwezig.
Ik ben al bij mijn huisarts geweest en die rade mij aan om de boel goed schoon te houden met water en geen zeep te gebruiken op die plek, maar dat helpt dus geen moer. Ik vind het zwaar irritant, want op deze manier sexen met mijn vriendin leverd mij geen plezier op want spontaan kan het nooit gebeuren ik moet altijd eerst een halfuur het boeltje gaan schoonmaken en dan kan ik pas tot de daad overgaan

Wie weet wat het is en kan mij een goede raad geven hiermee, de huisarts is in elk geval zeker dat het geen soa betreft (getest hierop) en vermoed dat het dode huidcellen zijn (yeah sure)

pi_5524206
Euhm, niet om het 1 of ander, maar waarom zouden wij het beter weten dan je huisarts?
pi_5524208
Andere huisarts nemen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 25 augustus 2002 @ 01:28:38 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_5524214
Het klinkt meer als smegma, maar als je huisarts zegt dat het dode huidcellen zijn zal het vast kloppen. Als je er echt vanaf wilt moet je je laten besnijden, maar iets zegt me dat je daar niet op zit te wachten .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5524216
het lijkt op smegma wat je vertelt... maar hoopt zich echt niet zó snel op.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 25 augustus 2002 @ 01:31:44 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_5524236
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:29 schreef Jordy-B het volgende:
het lijkt op smegma wat je vertelt... maar hoopt zich echt niet zó snel op.