PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op zondag 25 november 2012 01:06 schreef tochweerhenk het volgende:
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Kevin eet graag koeienpenis. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.
Correctie: Het ging om Martinsquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Lol, Koné is op straat betrapt toen hij werd afgezogen door de zus van Balotelli. Aldus Sierd
-,- Ik ben geen skaffa Koreaanquote:Op zondag 25 november 2012 01:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hihi
Rijst vertaal ff: http://vietbao.vn/Bong-da(...)ua-pho/50927977/501/
Aaiquote:Op zondag 25 november 2012 01:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik niet maar kan zo wel online voor je komme
Doe je ding en maak me trotsquote:Op zondag 25 november 2012 01:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
aii my boi ik kom zo. Nu ff met wat chimeids praten #nolie
faka met jouww dan?quote:Op zondag 25 november 2012 01:30 schreef Kamikazie het volgende:
Lijkt hier godverdomme wel een bijstandsbijeenkomst.
Wat een taalgebruik
Maar ik ga geen black ops meer doen, ga slapen
playbackt hij nietquote:
Reiziger.quote:Op zondag 25 november 2012 03:48 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vind alleen kanu (cdm) wat jammer.. iemand daar een andere suggestie voor?
quote:Op zondag 25 november 2012 07:10 schreef n0ir het volgende:
Eindelijk weer eens de divisie 1 titel gewonnen, trusten
quote:Op zondag 25 november 2012 03:48 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vind alleen kanu (cdm) wat jammer.. iemand daar een andere suggestie voor?
Dit zijn natuurlijk geen goede suggesties om in zijn elftal te verwerkenquote:Op zondag 25 november 2012 09:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle 3 rond de 500...
Maar wel goedkope oplossingen als je maar een klein budget hebt?quote:Op zondag 25 november 2012 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk geen goede suggesties om in zijn elftal te verwerken
haha hoezo Modric en Arfa op cdmquote:
Het gaat toch om Kanu de CDM te vervangen in dit elftal??quote:Op zondag 25 november 2012 10:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar wel goedkope oplossingen als je maar een klein budget hebt?
Misschien Cabaye nog even vernoemen? Ook niet duur, maar wel een goede cdm?
Dat is GeeftJeEnergie style.quote:Op zondag 25 november 2012 10:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha hoezo Modric en Arfa op cdm
Arfa is een right winger toch? En Modric is toch veel te aanvallend? Of heb ik iets gemist?
Als Maduro CDM, CB en LB kan zullen deze CDM's toch ook wel CDM kunnen?quote:Op zondag 25 november 2012 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat toch om Kanu de CDM te vervangen in dit elftal??
[ afbeelding ]
Lol ik zet als ik met arsenal ben Walcott als DMF...quote:
Weet niet, had ik niet meegekregen, team ziet er wel vet uit btw..:Pquote:Op zondag 25 november 2012 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat toch om Kanu de CDM te vervangen in dit elftal??
[ afbeelding ]
Haha, er wordt dus serieus geadviseerd om in plaats van Kanu Diarra, Anita of Alonso daar neer te zetten. Even het slaap uit de ogen wrijven en wakker worden mannenquote:Op zondag 25 november 2012 10:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weet niet, had ik niet meegekregen, team ziet er wel vet uit btw..:P
quote:Op zondag 25 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, er wordt dus serieus geadviseerd om in plaats van Kanu Diarra, Anita of Alonso daar neer te zetten. Even het slaap uit de ogen wrijven en wakker worden mannen
Deze jonge knul heeft gister al bewezen niets van FUT en chemistry te snappenquote:Op zondag 25 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, er wordt dus serieus geadviseerd om in plaats van Kanu Diarra, Anita of Alonso daar neer te zetten. Even het slaap uit de ogen wrijven en wakker worden mannen
Deze meneer snapt pace niet :3quote:Op zondag 25 november 2012 10:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze jonge knul heeft gister al bewezen niets van FUT en chemistry te snappen
En ook het begrip team chemistry denk ik niet? Spelers die moeten linken met elkaar (dus iets met elkaar gemeen moeten hebben), op de juiste positie en in de juiste formatie neergezet moeten worden?quote:
Jij moet een troll zijnquote:Op zondag 25 november 2012 09:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle 3 rond de 500...
Walcott's pace is hoger dan 3 Madurotjes samenquote:Op zondag 25 november 2012 10:29 schreef Thorb het volgende:
Walcott op CDM is nog beter dan Ben Arfa op CDM
Als ik nog nooit seks met een vrouw gehad zou hebben, ga ik ook geen vrienden van relatie advies voorzien. Leer eerst de FUT wereld een beetje verkennen, voordat je anderen van advies gaat voorzien. In het ergste geval nemen ze je advies over en verzieken ze hun team.quote:Op zondag 25 november 2012 10:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Walcott's pace is hoger dan 3 Madurotjes samen
Hij houdt gewoon de snelste spitsen bij :]
Alleen je moet wel het tactische plan aanpassen en niet op de counter spelen.
Anders rusht hij constant naar voor.
Hoe gaat het trouwens met je aanrandsterquote:Op zondag 25 november 2012 10:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Walcott's pace is hoger dan 3 Madurotjes samen
Hij houdt gewoon de snelste spitsen bij :]
Alleen je moet wel het tactische plan aanpassen en niet op de counter spelen.
Anders rusht hij constant naar voor.
Sorry ik ging offtopic dit ging niet over FUT ;lquote:Op zondag 25 november 2012 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik nog nooit seks met een vrouw gehad zou hebben, ga ik ook geen vrienden van relatie advies voorzien. Leer eerst de FUT wereld een beetje verkennen, voordat je anderen van advies gaat voorzien. In het ergste geval nemen ze je advies over en verzieken ze hun team.
Amenquote:Op zondag 25 november 2012 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik nog nooit seks met een vrouw gehad zou hebben, ga ik ook geen vrienden van relatie advies voorzien. Leer eerst de FUT wereld een beetje verkennen, voordat je anderen van advies gaat voorzien. In het ergste geval nemen ze je advies over en verzieken ze hun team.
Ik zal het nog eens proberen.quote:Op zondag 25 november 2012 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Reemi, ik zag vanochtend pas je game-invitations
quote:Op zondag 25 november 2012 09:43 schreef el-blanchito het volgende:
Het is vast een overbodige melding, maar gebruiken jullie wel allemaal je EASFC (?) punten zodat je +1000c krijgt na elke wedstrijd?
Ik heb lekker meerquote:Op zondag 25 november 2012 10:59 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom ik aan al die ruimte op mijn trade pile?
Wel eens gedaan ja, laatste tijd niet meer aan gedacht. Misschien maar weer eens doen, thanksquote:Op zondag 25 november 2012 09:43 schreef el-blanchito het volgende:
Het is vast een overbodige melding, maar gebruiken jullie wel allemaal je EASFC (?) punten zodat je +1000c krijgt na elke wedstrijd?
haha, ik ga douchen, en er komt iemand naar mn huis kijken, dus moet nog even opruimen enzo. stuur je wel een berichtje als ik kanquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 10:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal pacehoeren.
Maduro
Demouge
Zwarte piet is ilLegaalquote:
Stil zijn tijdens de toetsweek!quote:Op zondag 25 november 2012 11:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zwarte piet is ilLegaal
Hij wordt opgepakt door nazi's
Vrienden van ons allemaal
quote:
Het team bestaat wel uit bekende spelers he :3quote:Op zondag 25 november 2012 11:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
De langzaamste speler zit er niet eens in.
Daarom zei toefjens het ook, die kan het wel beter zeggenquote:Op zondag 25 november 2012 10:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Amenik had het niet beter kunnen zeggen
Maakt niet uit man, gewoon beestenteam ditquote:Op zondag 25 november 2012 11:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
De langzaamste speler zit er niet eens in.
Ze skillen de bal er wel gewoon inquote:Op zondag 25 november 2012 11:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maakt niet uit man, gewoon beestenteam dit
Vond hem de laatste wedstrijden sterk spelen, dus terecht!quote:
Die legt er vandaag wel een paar in!quote:Op zondag 25 november 2012 11:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Vond hem de laatste wedstrijden sterk spelen, dus terecht!
Sterk aan de bal en biedt zich aldoor goed aan!
Ik dacht ik vermeld het ff voor de mensen hier die geld nodig hebben. Je hoeft er in principe niks voor te doen, maar op lange termijn scheelt het je zo 50Kquote:Op zondag 25 november 2012 11:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel eens gedaan ja, laatste tijd niet meer aan gedacht. Misschien maar weer eens doen, thanks
IF Hoessenquote:Op zondag 25 november 2012 11:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die legt er vandaag wel een paar in!
Die 1k bonus is toch maar 10-15 potjes. Verder is het vooral 200 coins toch?quote:Op zondag 25 november 2012 11:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik dacht ik vermeld het ff voor de mensen hier die geld nodig hebben. Je hoeft er in principe niks voor te doen, maar op lange termijn scheelt het je zo 50K
Klopt, volgens mij kun je 1x 5 en 1x 10 potjes kopen toch?quote:Op zondag 25 november 2012 11:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die 1k bonus is toch maar 10-15 potjes. Verder is het vooral 200 coins toch?
Ja, maar je hebt er toch meerdere die je kan kopen?quote:Op zondag 25 november 2012 11:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die 1k bonus is toch maar 10-15 potjes. Verder is het vooral 200 coins toch?
Die van 200 kan je wel een paar keer kopen, als je een wat hoger level bent.quote:Op zondag 25 november 2012 11:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij kun je 1x 5 en 1x 10 potjes kopen toch?
Maar die zijn vooral 200 coins volgens mijquote:Op zondag 25 november 2012 11:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt er toch meerdere die je kan kopen?
Heel vrolijk word je niet van die bonussen hoor!quote:Op zondag 25 november 2012 11:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van 200 kan je wel een paar keer kopen, als je een wat hoger level bent.
[..]
Maar die zijn vooral 200 coins volgens mij
Nouja, is toch gratis geld.quote:Op zondag 25 november 2012 11:29 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heel vrolijk word je niet van die bonussen hoor!Volgens mij kun je totaal iets van 25k pakken zo..
Nee, te traagquote:Op zondag 25 november 2012 11:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nouja, is toch gratis geld.
Vinden jullie Falcao trouwens zijn geld waard?
Is zo, ik moet ook de laatste 200c bonussen nog aanschaffen. Maar ik vergeet het steeds. Verder is mn pro gepimpt, dus de rest van die credits ga ik denk ik niet meer gebruikenquote:Op zondag 25 november 2012 11:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nouja, is toch gratis geld.
Vinden jullie Falcao trouwens zijn geld waard?
Laatste minuten misschien ja.quote:Op zondag 25 november 2012 11:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Vond hem de laatste wedstrijden sterk spelen, dus terecht!
Sterk aan de bal en biedt zich aldoor goed aan!
Ja, ik heb ook maar wat bronzen pakjes gekocht. Ik heb Diamé in 2 teams, dus moet m af en toe voorzien van een kaartje, ze zijn weer peperduur op dit momentquote:Op zondag 25 november 2012 11:35 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Na 20 minuten. Squadfitness was meteen weg voor 2k.
Öh, vandaar.quote:Op zondag 25 november 2012 11:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Opgespaard, er zitten ook nog 3 bronze minipacks tussen
quote:Op zondag 25 november 2012 11:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Opgespaard, er zitten ook nog 3 bronze minipacks tussen
leuk verhaalquote:Op zondag 25 november 2012 11:50 schreef vandermar het volgende:
Trouwens gisteren eindelijk weer eens divisie 1 gewonnen
Ik moest nog 1 punt halen uit 2 wedstrijden. Eerste potje was ik beter en tuurlijk verlies ik die4-3
hij scoorde een schot van 25 meter in een van de laatste minuten.
Enfin, laatste potje. Hij scoorde 3x in de eerste 30 minuten, 3-0 achterhij drukt op pauze en gaat 5 atb spelen
ik kwam er niet doorheen tot ongeveer de 60e minuut. Lewandowski
prachtige skilldribbel langs 3 man en een streep van 16 meter in de lange hoek
3-1, comeback time bitch. Ik drukte hem helemaal terug, alle afvallende ballen waren voor mij maar de bal ging er maar niet in. Rond de 85e minuut een cross van Palacio, Lewandowski met een schitterende loopactie en kopt binnen bij de eerste paal. 3-2
Nog een paar minuten te spelen. Hij kwam er met een counter uit maar Ogbonnaduwt de speler van de bal, passt naar buiten naar Varela die Lewandowski inspeelt die gelijk kaatst naar Reus en diep loopt, zijn verdedigers stappen te ver door, Reus met een splijtende pass op Lewandowski. Lewandowski, LEWANDOWSKI GOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAL. Een droge schuiver in de korte hoek.
3-3 in de dieing seconds. Hat-trick van Lewandowski.
Toen ging ik achterin rondspelen de laatste paar seconden toen ik de bal veroverde
Gratis pakje en daar zat geen ene kut inMaar het gaat om de victorie
Lewandowski en Reus, wat een koningskoppel
4-4-2 is hij wel een stuk meer waard.quote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
is hij wat waard? kreeg ik net een mini bronze pack
Ja iets van 1000 dacht ik maar in deze formatie misschien iets meer...quote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
is hij wat waard? kreeg ik net een mini bronze pack
quote:Op zondag 25 november 2012 11:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja iets van 1000 dacht ik maar in deze formatie misschien iets meer...
oh lekker meegenomen. Verdubbeling van mijn coinsquote:Op zondag 25 november 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-4-2 is hij wel een stuk meer waard.
Spannend hoor, ik hield mijn adem in. Ik hou van spannende verhalen die goed aflopenquote:Op zondag 25 november 2012 11:50 schreef vandermar het volgende:
Trouwens gisteren eindelijk weer eens divisie 1 gewonnen
Ik moest nog 1 punt halen uit 2 wedstrijden. Eerste potje was ik beter en tuurlijk verlies ik die4-3
hij scoorde een schot van 25 meter in een van de laatste minuten.
Enfin, laatste potje. Hij scoorde 3x in de eerste 30 minuten, 3-0 achterhij drukt op pauze en gaat 5 atb spelen
ik kwam er niet doorheen tot ongeveer de 60e minuut. Lewandowski
prachtige skilldribbel langs 3 man en een streep van 16 meter in de lange hoek
3-1, comeback time bitch. Ik drukte hem helemaal terug, alle afvallende ballen waren voor mij maar de bal ging er maar niet in. Rond de 85e minuut een cross van Palacio, Lewandowski met een schitterende loopactie en kopt binnen bij de eerste paal. 3-2
Nog een paar minuten te spelen. Hij kwam er met een counter uit maar Ogbonnaduwt de speler van de bal, passt naar buiten naar Varela die Lewandowski inspeelt die gelijk kaatst naar Reus en diep loopt, zijn verdedigers stappen te ver door, Reus met een splijtende pass op Lewandowski. Lewandowski, LEWANDOWSKI GOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAL. Een droge schuiver in de korte hoek.
3-3 in de dieing seconds. Hat-trick van Lewandowski.
Toen ging ik achterin rondspelen de laatste paar seconden toen ik de bal veroverde
Gratis pakje en daar zat geen ene kut inMaar het gaat om de victorie
Lewandowski en Reus, wat een koningskoppel
Is als het goed is al een dag of 3 zo...quote:Op zondag 25 november 2012 11:56 schreef Fuszy het volgende:
hoezo heb ik ineens 80 tradepile slots en 175 consumable slots
handig. Kunnen jullie eindelijk wat meer traden en consumables opslaanquote:Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is als het goed is al een dag of 3 zo...
Hoevaker je inlogt hoe meer je krijgt toch?quote:Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is als het goed is al een dag of 3 zo...
hij is wel verzorgt, maar gebrekig nederlands en doe tgeen pzcquote:Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef vandermar het volgende:
Heeft iemand ervaring met Mayuka hier? Is hij goed?
Niet echt aangezien 150 bin niet kan maar aangezien fitnesskaartjes voor 400 gaan kan je het wel proberen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoevaker je inlogt hoe meer je krijgt toch?
Werkt die bronze pack methode nog een beetje?
Ja is wel lucratief, alle fitness kaartjes gaan nu voor 300c.quote:Op zondag 25 november 2012 11:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoevaker je inlogt hoe meer je krijgt toch?
Werkt die bronze pack methode nog een beetje?
Als hij zijn voetbalschoenen maar regelmatig oppoetst.quote:Op zondag 25 november 2012 12:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
hij is wel verzorgt, maar gebrekig nederlands en doe tgeen pzc
Thanks, dan ga ik dat toch eens proberenquote:Op zondag 25 november 2012 12:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet echt aangezien 150 bin niet kan maar aangezien fitnesskaartjes voor 400 gaan kan je het wel proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
400, beperk je risicoquote:Op zondag 25 november 2012 12:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Thanks, dan ga ik dat toch eens proberen
E. 400c pack of 750c packs?
Verzekeringquote:Op zondag 25 november 2012 12:04 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren flink wat waterschade opgelopen hier thuis. Kraan bij de wasmachine was geklapt en de hele bovenverdieping stond blank, omdat het van de zolder naar beneden ging. Vloer naar de klote, kast is ook niet helemaal heel en een bed kapot. (geen idee hoe dat laatste kan)
/liefdagboek
Daar ben je voor verzekerd lijkt me.quote:Op zondag 25 november 2012 12:04 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren flink wat waterschade opgelopen hier thuis. Kraan bij de wasmachine was geklapt en de hele bovenverdieping stond blank, omdat het van de zolder naar beneden ging. Vloer naar de klote, kast is ook niet helemaal heel en een bed kapot. (geen idee hoe dat laatste kan)
/liefdagboek
Daarom zit er tegenwoordig ook overal een waterstop opquote:Op zondag 25 november 2012 12:04 schreef Fuszy het volgende:
/liefdagboek
Fuszyverhalenquote:Op zondag 25 november 2012 12:04 schreef Fuszy het volgende:
/liefdagboek
Klopt,quote:Op zondag 25 november 2012 12:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar ben je voor verzekerd lijkt me.
Ja blijkt dat die er boven is afgebrokenquote:Op zondag 25 november 2012 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom zit er tegenwoordig ook overal een waterstop op
Wel kut
quote:
gebruik dan Lukoki eigenwijze feyenoordertquote:Op zondag 25 november 2012 12:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil de rechterkant verbeteren alleen geen idee hoe. Ik wil Kalas sowieso houden en Henriksen eigenlijk ook wel. Ik dacht aan Kelvin of Iturbe maar geen idee hoe. Duarte en de voorhoede moet ook blijven. Chanturia wil ik eigenlijk niet ipv Depay.
Kan niet. Gr grquote:Op zondag 25 november 2012 12:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil de rechterkant verbeteren alleen geen idee hoe. Ik wil Kalas sowieso houden en Henriksen eigenlijk ook wel. Ik dacht aan Kelvin of Iturbe maar geen idee hoe. Duarte en de voorhoede moet ook blijven. Chanturia wil ik eigenlijk niet ipv Depay.
Lukokiquote:Op zondag 25 november 2012 12:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gebruik dan Lukoki eigenwijze feyenoordert
Die heb ik maar Misidjan speelt stukken beter.quote:Op zondag 25 november 2012 12:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gebruik dan Lukoki eigenwijze feyenoordert
Meen jequote:Op zondag 25 november 2012 12:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee. Dat was Trundle alDie heb ik gekocht voor 600c en weggedaan voor 15k
Ik heb m, ik ga m vervangen door Jerome. Vind het kraak nog smaak deze beste brave ziel.quote:Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef vandermar het volgende:
Heeft iemand ervaring met Mayuka hier? Is hij goed?
Deze post maakt mijn post weer overbodig. Misschien maar een zooi fitness kaarten kopen en Agbonlahor in beide teams opstellenquote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Lukaku 24 goals in 14 wedstrijden
Bannan 11 goals in 14 wedstrijden
Jerome komt niet echt vaak in scoringspositie en als hij dat wel komt dan scoort hij te weinig.
Daarom vroeg ik ook over Mayukaquote:Op zondag 25 november 2012 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze post maakt mijn post weer overbodig. Misschien maar een zooi fitness kaarten kopen en Agbonlahor in beide teams opstellen
Zou ik nog even doorsparen voor Agbonlahor!quote:Op zondag 25 november 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook over MayukaMisschien maar een andere BPL spits zoeken dan. Agbonlahor kan ik net niet betalen.
quote:Op zondag 25 november 2012 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze post maakt mijn post weer overbodig. Misschien maar een zooi fitness kaarten kopen en Agbonlahor in beide teams opstellen
Franco di Santo is echt een hele goede spits en kost bijna niets!quote:Op zondag 25 november 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook over MayukaMisschien maar een andere BPL spits zoeken dan. Agbonlahor kan ik net niet betalen.
Ik heb even gekeken: 16 wedstrijden, 10 goals. Beetje hetzelfde gemiddelde als jij met Jerome hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij schiet wel aardig op maar moet nog best veel doen, wil het eind dit jaar afhebben. Nu had hij van alle clubs de officiële naam en het logo (club id) nodig. Dus daar ben ik een tijdje mee bezig geweest en Pascal en Crook hebben wat gedaan. Moeten nu nog 10 competities maar daarna zal Pascal nog wel andere dingen hebbenquote:Op zondag 25 november 2012 12:33 schreef Jonnsie het volgende:
Hoe staat het er eigenlijk voor met Pascal zijn site dan?
haha oke!quote:Op zondag 25 november 2012 12:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij schiet wel aardig op maar moet nog best veel doen, wil het eind dit jaar afhebben. Nu had hij van alle clubs de officiële naam en het logo (club id) nodig. Dus daar ben ik een tijdje mee bezig geweest en Pascal en Crook hebben wat gedaan. Moeten nu nog 10 competities maar daarna zal Pascal nog wel andere dingen hebben
Ik kan wel uitleggen wat je moet doenquote:Op zondag 25 november 2012 12:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha oke!Als hij nog hulp nodig heeft, moet ie het maar zeggen.. Ik wil ook nog wel mijn steentje bijdragen!
quote:Op zondag 25 november 2012 12:02 schreef Vijf_voor het volgende:
160 kopen tijdens HH en in het weekend verkopen
Hoeveel winst had je netto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar op!quote:Op zondag 25 november 2012 12:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan wel uitleggen wat je moet doen
Tulioquote:Op zondag 25 november 2012 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw teampje met mijn favoriete spelers Joaquin en De Melo
PEC ook niet.quote:Op zondag 25 november 2012 12:46 schreef Toefjes het volgende:
Zelfs AZ is niet achtergekomen tegen Roda
Ajax alle kansen, Roda 1 kans 1 goal. Het is net Dortmund.quote:Op zondag 25 november 2012 12:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
geen idee hoe het spelbeeld is. Ben niet aan het kijken
een beetje een standaard potje FIFA. duizend miljoen kansen, 95% balbezit en dan op de counter een goal tegenquote:Op zondag 25 november 2012 12:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
geen idee hoe het spelbeeld is. Ben niet aan het kijken
EL maar geen zin om snel te typenquote:Op zondag 25 november 2012 12:52 schreef Fuszy het volgende:
hebben jullie een stream die 2 minuten achterloopt?
Suárez willen verkopen.quote:Op zondag 25 november 2012 13:00 schreef BDIL het volgende:
Mijn Suarez CAM 4-2-3-1 Verkoopt niet voor 30k
oh ik dacht dat hij van Juventus af kwamquote:Op zondag 25 november 2012 13:05 schreef Tim86 het volgende:
Hij zat bij die kutclub in Frankrijk van hem al op de bank schijnbaar..dat zegt genoeg
Evian is wel 2x achter elkaar gepromoveerd en vorig jaar eindigden ze 10e ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 13:05 schreef Tim86 het volgende:
Hij zat bij die kutclub in Frankrijk van hem al op de bank schijnbaar..dat zegt genoeg
Loopt steeds vast inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2012 13:07 schreef Jonnsie het volgende:
Wtf, kun je geen consumables applyen op de webapp?
White girls politicin that's like sarah palinquote:
Ben jij nieuw hier ? Welkomquote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
sop://broker.sopcast.com:3912/100802
Hij vond Maduro een goede CBquote:
Kan alleen via console ja, irritant.quote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
[..]
Wtf, niks tegen te doen dus? Zo kom ik nooit van me contracten af xD
Is hij ookquote:Op zondag 25 november 2012 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij vond Maduro een goede CB
Kut, nja is niet anders... Ajax gaat voorquote:Op zondag 25 november 2012 13:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan alleen via console ja, irritant.
thanks broederquote:Op zondag 25 november 2012 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
sop://broker.sopcast.com:3912/100802
Ja!quote:Op zondag 25 november 2012 13:12 schreef Fuszy het volgende:
Is Cazorla de 15k waard voor op CAM in een 3-5-2?
:3quote:Op zondag 25 november 2012 13:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik stream zelf ook soms op Castalba.
720p :3
Die kan ik niet betalen. Ben al blij als ik dadelijk Cazorla kan betalenquote:Op zondag 25 november 2012 13:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja!Speelt superfijn! Al zou je ook Podolski kunnen gebruiken!
Xbox? Ik heb wel wat coins voor jequote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kan ik niet betalen. Ben al blij als ik dadelijk Cazorla kan betalen
PS3quote:Op zondag 25 november 2012 13:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox? Ik heb wel wat coins voor je
Moet je 5k hebben?quote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PS3
Ik heb nu 10k, maar moet ff wat verkopen om 15k te halen voor Cazorla.
Jammer, anders had ik je wel willen helpen!quote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PS3
Ik heb nu 10k, maar moet ff wat verkopen om 15k te halen voor Cazorla.
Boerrigter had een goede periode (zelfs naar Oranje gegaan) en speelt nu echt wat minder.quote:Op zondag 25 november 2012 13:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom stelt De Boer altijd Boerrigter op? Die speelt echt ongelovelijk slecht dit seizoen... En al helemaal op rechts
Dit. En Eriksen valt weer heel erg tegen tot nu toe.quote:Op zondag 25 november 2012 13:18 schreef Tim86 het volgende:
Wat een mongolen..tijd zit erop, mogen ze toch nog een corner nemen, doen ze een korte corner
Scheids fluit meteen af
De rest is nog slechter!quote:Op zondag 25 november 2012 13:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom stelt De Boer altijd Boerrigter op? Die speelt echt ongelovelijk slecht dit seizoen... En al helemaal op rechts
Nee, maar toch bedankt. Heb zelf 600k verkocht dus moet niet gaan bedelen om coinsquote:
Maar dat geld ook gewoon voor het gehele seizoen al...quote:Op zondag 25 november 2012 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit. En Eriksen valt weer heel erg tegen tot nu toe.
watquote:Op zondag 25 november 2012 13:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sana heeft aangegeven niet meer te kunnen spelen dit jaar.
Hoesen valt wel op in positieve zin. Erg sterk aan de bal en zijn versnelling is echt heerlijk..rug naar het doel en ineens is hij weg..Doet hij wel goed. Helaas is hij meer kapstok dan eindpunt so far.quote:Op zondag 25 november 2012 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit. En Eriksen valt weer heel erg tegen tot nu toe.
Check de markt zou ik zeggen..zoek even op min en max binquote:Op zondag 25 november 2012 13:21 schreef Jonnsie het volgende:
Voor hoeveel gaat golden player fitness? Zag dat ik er nog een aantal in me club had zitten!
Hij is oververmoeid.quote:
Ja had het al gevonden!quote:Op zondag 25 november 2012 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Check de markt zou ik zeggen..zoek even op min en max bin
quote:Op zondag 25 november 2012 13:23 schreef Reemi het volgende:
RetRy32 heeft ook wel een geweldige collectie emoticons.
quote:Op zondag 25 november 2012 13:26 schreef Toefjes het volgende:
Iemand heeft een optie op mijn huis genomen
quote:Op zondag 25 november 2012 13:26 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Zilver en brons verkocht ik voor 450 en 400 dus denk wel iets meer. Of mensen zijn weer zo dom om meer te betalen voor bronsquote:Op zondag 25 november 2012 13:23 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja had het al gevonden!400c dus ongeveer!
Dat is wel lekker, al beviel je huis ook wel zolang je het nog had tochquote:Op zondag 25 november 2012 13:26 schreef Toefjes het volgende:
Geen dankquote:Op zondag 25 november 2012 13:26 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Dacht ik al.quote:Op zondag 25 november 2012 13:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat iemand misschien zijn huis wil kopen!
Meestal betalen ze idd meer voor brons en zilver..zo was het bij healing cards ook vorig jaar (silver vs gold dan). Echt te kansloos..mensen zijn gewoon dom.quote:Op zondag 25 november 2012 13:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zilver en brons verkocht ik voor 450 en 400 dus denk wel iets meer. Of mensen zijn weer zo dom om meer te betalen voor brons
[..]
Dat is wel lekker, al beviel je huis ook wel zolang je het nog had toch
#sommigemensenzijngewoondomquote:Op zondag 25 november 2012 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal betalen ze idd meer voor brons en zilver..zo was het bij healing cards ook vorig jaar (silver vs gold dan). Echt te kansloos..mensen zijn gewoon dom.
Vitessequote:Op zondag 25 november 2012 13:31 schreef BDIL het volgende:
PSV - Vitesse of AZ - Feyenoord ?
BTW IF Murphy voor 68k BIN gekocht
Hmm, vage shit ja.. Misschien omdat er meer gold packs geopend worden dan bronze/silver?quote:Op zondag 25 november 2012 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal betalen ze idd meer voor brons en zilver..zo was het bij healing cards ook vorig jaar (silver vs gold dan). Echt te kansloos..mensen zijn gewoon dom.
quote:
Jij opent alleen maar silver packs of niet?!quote:Op zondag 25 november 2012 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#sommigemensenzijngewoondom
Silver contracten verkopen nu wel makkelijk voor 200 en fitness voor 400.
De laatste keer dat hij in FUT linksback was had hij een basisplaats in mijn Eredivisieteam..dat team was echt te goedquote:Op zondag 25 november 2012 13:31 schreef Reemi het volgende:
Wat voor een armoedige selectie moet je wel niet hebben als je Bouma op linksback moet zetten.
Ja, dat is sowieso de reden dat de kaarten zeldzamer zijn, maar dat is geen reden om meer te gaan betalen voor een kaart waar minder fitness op zit..ook al heb je het niet nodig, meer betalen is sowieso belachelijk domquote:Op zondag 25 november 2012 13:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, vage shit ja.. Misschien omdat er meer gold packs geopend worden dan bronze/silver?
El Shaaquote:Op zondag 25 november 2012 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1522510/#squad-player
wie op CAM?
Emanuelson!quote:Op zondag 25 november 2012 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1522510/#squad-player
wie op CAM?
Weinig packs gekocht blijkbaar. 's Nachts zijn ze ook regelmatig een stuk duurder ineens.quote:Op zondag 25 november 2012 13:38 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zijn de fitnesskaartjes zo duur dan? Wat heb ik gemist?
Is ook omdat het weekend is en er dus meer gespeeld wordt. Elk weekend zijn die kaartjes wel 100-150 coins duurder (bij brons merk ik dat tenminste).quote:Op zondag 25 november 2012 13:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weinig packs gekocht blijkbaar. 's Nachts zijn ze ook regelmatig een stuk duurder ineens.
Nee, ik heb er vandaag een paar geopend van 2.5k en voor de rest alleen maar bronze. Ik had een Kaizer Chiefs home kit die verkocht voor 3.9k, voor de rest nog niks bijzonders.quote:Op zondag 25 november 2012 13:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Jij opent alleen maar silver packs of niet?!
Pak je die 2500 of 3750?
haha oke, hoeveel packs open jij op een dag dan?quote:Op zondag 25 november 2012 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er vandaag een paar geopend van 2.5k en voor de rest alleen maar bronze. Ik had een Kaizer Chiefs home kit die verkocht voor 3.9k, voor de rest nog niks bijzonders.
Nu de fitnesses zo duur zijn koop ik veel bronze packs, geen idee hoeveel. Met silver packs maak ik nog steeds bijna geen winst.quote:Op zondag 25 november 2012 13:41 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha oke, hoeveel packs open jij op een dag dan?
(zoek ff wat tips, wil het ook even gaan proberen!)
Chemistry enzo..quote:
Het gaat de laatste tijd wel weer beter, ik heb de afgelopen dagen meerdere keren 3 fitnesses in 1 pack gehad en vandaag heb ik best vaak een squad fitnessquote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar zaten er trouwens veel meer player fitness kaarten in bronze packs voor mijn gevoel..viel me ook al op toen ik nog aan het bronzepacken was
Chem 7 :>quote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij krijgt volgens mij niet genoeg chem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |