Blijft weinig club meer over danquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
enige manier waarop het weer goed kan komen met de club, jax en clay eruit, bobby aan het roer en happy erbij als versterking
Ik vind dat nu al het meest ongeloofwaardige aan heel de serie. Op elk willekeurig moment zijn ze maximaal met 10 man maar ze gedragen zich alsof ze met 1000 zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Blijft weinig club meer over dan
Volgens mij zijn ze dat ook, in ieder geval ruim over de honderd. Er zijn een heleboel charters. Ik herinner me ook bij een begrafenis ofzo dat ze echt met zijn heel velen waren. Donna's denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vind dat nu al het meest ongeloofwaardige aan heel de serie. Op elk willekeurig moment zijn ze maximaal met 10 man maar ze gedragen zich alsof ze met 1000 zijn.
Dat klopt maar in de serie komt dat om de een of andere manier totaal niet over. Misschien omdat je ze te weinig ziet, of tegenkomt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat ook, in ieder geval ruim over de honderd. Er zijn een heleboel charters. Ik herinner me ook bij een begrafenis ofzo dat ze echt met zijn heel velen waren. Donna's denk ik.
Sons Of Anarchy zijn met een heleboel, SAMCRO met max. 10 man.
In vorige seizoenen zag je de Las Vegas chapter nog weleens voorbij komen. Ook hebben ze die patchover met The Devil's Tribe gedaan, maar de leden daarvan ben ik een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vind dat nu al het meest ongeloofwaardige aan heel de serie. Op elk willekeurig moment zijn ze maximaal met 10 man maar ze gedragen zich alsof ze met 1000 zijn.
Ik denk dat je dan wat zaken gemist hebt. Ze hebben toch uitgelegd waarom ze Clay eerder niet vermoordden (deal met de Ieren) en waarom ze dat in de afgelopen aflevering ook niet gedaan is (Bobby stemde tegen)?quote:Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef RanTheMan het volgende:
ik denk dat Jax toch Pope gaat uitschakelen.. Gebaseerd op alle stukjes hiervoor.. Achterin de auto liep hij al te vissen naar hoe het verliep als Pope werd geëlimineerd en Pope vertelde Jax toen hoe en wat.. Daarnaast het advies vragen over moeilijke beslissingen aan Pope.. Wellicht stille hint en daarnaast dat gesprek met pope's nr2.. over dat hij al erg lang wacht.. het zou mij niets verbazen.. Tig vermoorden doet hij echt niet.. Waarom Tig wel en Clay waar de haat veel dieper ligt niet.. Would make no sense at all
Maar Tig zijn fout had als gevolg dat Opie vermoord werd, terwijl dat eigenlijk Tig had moeten zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Tig is ook wat vreemd. Hij heeft een fout gemaakt (in zijn eentje achter 'black' aangaan omdat Clay had gezegd dat die achter hem aangekomen waren). Maar laten ze daarom dan meteen een 'brother' vallen? Er zijn toch meerdere gevallen van schofterig gedrag van de eigen leden met de mantel der liefde bedekt? In principe zou het toch in de volgende twee afleveringen moeten gebeuren.
Ja.quote:Op maandag 3 december 2012 09:40 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Maar Tig zijn fout had als gevolg dat Opie vermoord werd, terwijl dat eigenlijk Tig had moeten zijn.
Is het eigenlijk ooit bekend geworden dat Tig Opie zijn vrouw toen ook doodschoot? Dat ben ik even kwijt.
Pope heeft Ope laten vermoorden. Die hebben beefquote:Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
In principe heeft Jax geen beef met Pope. Dus ook achter Pope aangaan zou niet logisch zijn. Verder zou hij toch zo machtig zijn, en krijg je dan toch een oorlog tussen Sons en de gangsters achter Pope? Als Pope echt zo machtig is, maken de Sons geen kans, wegens het gebrek aan bronnen (geld, wapens) en organisatie (neem aan dat als Pope zo machtig is, zijn 'goons' wel wat professioneler zijn dan een stel motormuizen).
Die werden opgeroepen op het zelfde moment dat de hele club en fam in veiligheid gingen in het clubhuis ivm aankomende oorlog... Beetje opletten..quote:Op zondag 2 december 2012 10:16 schreef RanTheMan het volgende:
maar jah.. kijk eens tijdens het uitzwarten van clay... daar stonden ook echt veel lui in de garage die ik nog nooit gezien heb... maar het leek wel alsof ze bij de charming crew hoorden...
dat begrijp ik wel.. Maar dat betekend in mijn ogen dat er veel meer mensen in charming actief zijn bij de sons dan de personen die wij wekelijks zien..quote:Op maandag 3 december 2012 18:36 schreef wekky het volgende:
[..]
Die werden opgeroepen op het zelfde moment dat de hele club en fam in veiligheid gingen in het clubhuis ivm aankomende oorlog... Beetje opletten..
Ok, zo kun je het ook bekijken. Zat motieven natuurlijk....quote:Op maandag 3 december 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Pope heeft Tigs dochter vermoord, Pope heeft Ope vermoord, Pope wil Tig dood. Pope heeft een beef met SAMCRO...
De reden dat ze haar meenemen is omdat ze op dat moment bij Abel is. Daarom zien ze haar als leverage.... En dus niet slecht uitgewerkt...quote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef InGebruik het volgende:
Niemand die het slecht uitgewerkt vond dat de IRA achter Wendy aanging? Die vrouw komt ook weer eens voor in een aflevering en is in principe nog steeds een personage waar niemand in heel SAMCRO om geeft en dan gaan ze haar kidnappen als leverage? Daar had Sutter wel wat beters op mogen verzinnen.
ik denk dat alleen die van juice kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:37 schreef Compoantje het volgende:
Tig gaat dood.
Die Marshal gaat dood.
Clay gaat dood.
Juice blijft in de club.
Chibs, Happy, Bobby, die dikke en Jax gaan de boel runnen.
Er komen wat nieuwe prospects bij.
En zo gaan ze het nieuwe seizoen in.
Denk ik dan tenminste.
Vraag me elke aflevering meer en meer af wat hij eigenlijk in die serie doet.quote:
Dat vraag ik mij ook af, want hij heeft nog niets belangrijks klaar kunnen spelen in de serie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Vraag me elke aflevering meer en meer af wat hij eigenlijk in die serie doet.
Ik verwacht eigenlijk dat Clay met Tig samen een clubje begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |