quote:Op zondag 25 november 2012 15:12 schreef Guard het volgende:
Ik heb al een paar weken niet kunnen kijken, maar opa Holtz heeft zeker al een paar keer de set onder gespoten?
quote:Arkansas has made a head-coaching offer to LSU's Les Miles, the New Orleans Times-Picayune reports, citing a source. The Razorbacks offered five years, $27.5 million, according to the paper.
Hij heeft Michigan al een keer afgeslagen (in 2011) om vervolgens bij te tekenen bij LSU. En die source uit dat bericht is een tweetquote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zou Miles dat willen? Is een stap terug t.o.v. LSU en als hij een nieuwe uitdaging zoekt dat wacht hij toch totdat hij bij Michigan HC kan worden.
Base salary van 3.8 miljoen ofzo (excl. bonussen voor prestatie's).quote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Saviola het volgende:
Wel een mooie paycheck al weet ik niet wat ie nu verdient
Hmz..quote:Former LSU defensive back Tyrann Mathieu announced Thursday he is entering the next NFL draft.
Notre Dame heeft weer eens een goed jaar en ineens komen de supporters tevoorschijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:32 schreef Iwanius het volgende:
Mijn oude 'liefde' Notre Dame dus in de finale ten koste van USC.
Goh dat is lang geleden dat ik dat zag.
Altijd een zwak gehad voor de fighting Irish!
Omdat Stanford onderlinge wedstrijd won van Oregon in verlenging 17-14quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef Maravilla het volgende:
Vast een ietwat domme vraag, maar: waarom staat Oregon boven Stanford in de BCS standings terwijl Stanford in de PAC 12 boven Oregon staat?
Dan ís Stanford toch het betere team? Waarom staan ze er in de BCS dan onder?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:57 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Omdat Stanford onderlinge wedstrijd won van Oregon in verlenging 17-14
Volgens mij eindigde Stanford het reguliere seizoen op 10-2, Oregon op 11-1. Daarom staat Oregon hoger in de BCS standings.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan ís Stanford toch het betere team? Waarom staan ze er in de BCS dan onder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |