abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119587115
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_119588941
Oh, over het huishouden: ik kom op dit moment eigenlijk alleen nog toe aan de basics, de was, sanitair en keuken bijhouden en opruimen. Kamertje van M hou ik wel goed bij. Maar dingen als de ramen ( :X ) of alles dweilen blijven nu echt liggen. Hoewel mijn handen jeuken...
Mijn man stofzuigt, kookt geregeld en doet de afwas. O+

Koken is wel wat er het vaakst bij inschiet. Dan ben ik exact rond etenstijd aan het voeden en daarna ben ik moe.
En idd als er bezoek komt, even de ergste stofnesten weghalen :P

Heeft iemand een idee waar ik een eenvoudig en goedkoop winterslaapzakje in een klein maatje vandaan kan halen? Hema etc lijken alleen grotere maten te hebben. Mijn baby gaat nu naar de 60cm.
pi_119588974
Woow .. D heeft geslapen van 4 tot net .. En dan ook alleen maar omdat vent haar wakker heeft gemaakt voor de laatste fles. Benieuwd wat ze vannacht gaat doen.

Omdat vent fulltime werkt en ik nu thuis zit vind ik het niet meer dan normaal dat ik het huishouden voor mijn rekening neem. Daarbij is vent startend fotograaf waar naast zijn baan ook veel tijd in gaat zitten. Als hij thuis is delen we de zorg voor D en zien we wel wie op dat moment zin heeft voor de fles badje etc.
En ook de zorg voor elkaar .. zie het feit dat ik vanavond even bij heb mogen tanken.

Ik vind het niet super zwaar sinds ik mij erin kan berusten dat al wat ik doe goed is. Ben veel minder veeleisend geworden. Geentijd voor de afwas strijk of stofzuigen? Jammer dan .. morgen weer een dag. Gerwijl ik voor haar geboorte heel perfectionistisch en opgeruimd was.

En mijn wereld wordt vanzelf wel weer groter. Wat al werd gezegd.. just go with the flow en niet teveel moeten en willen. Zij staat nu op nummer 1 en dat is goed zo. Hoewel het idd ook belangrijk is om niet alleen mama Twinkle te zijn maar ook gewoon Twinkle.
pi_119589013
O hoor net van vent dat ie haar om negen uur ook al wakker had gemaakt voor een fles. Maar dan nog :o
  zondag 25 november 2012 @ 00:54:24 #5
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_119589225
Gefeliciteerd bitterend met je dreumes O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_119590304
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:39 schreef Twinkle20 het volgende:
O hoor net van vent dat ie haar om negen uur ook al wakker had gemaakt voor een fles. Maar dan nog :o
anders was het ook wel heel lang geweest :D wel lekker bijkomen zo'n avondje!

Hier spruw, welja! Nuja, dat overleven we ook wel, meteen maar even gv besteld :)
Kan het eigenlijk ook spontaan over gaan?
pi_119590353
Never mind...

[ Bericht 28% gewijzigd door Mineola op 25-11-2012 03:32:17 (Toch maar niet...) ]
pi_119590428
Oh ik vergeet gewoon de goede scores bij het CB: 55,6 cm (sure...!) en voor de derde week op rij +500 gr! Hij weegt nu ruim 4,5 kg, de bollo :)
pi_119590939
Hier een meisje wat de wedstrijd mamaonderkotsen met glans zou winnen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_119591052
Hoppa mineola! *O*

En vamp, wat sneu... Heeft ze er zelf veel last van?

Hier helpt de infacol aardig :Y zeker icm het stopppen met melk en ei. Eczeem is nu, na een weekje, zo goed als weg en hij is een stuk tevredener. Bij zijn papa vindt hij nu ook af en toe wel een ok plekje.
pi_119591071
Oh mijn god!! Wat ik hier nu toch meemaak!! Ze slaapt door!
Vanavond voor het eerst in n slaapzakje geslapen (mango, winterslaapzakjr van de prenatal eigen merk 60cm iets van 21euro met afritsbare mouwen, check de site).
Ik schrik net wakker, met nat tshirt van de melk. Ze slaapt al vanaf HALF 9! Ik weet niet wat ik meemaak! (heb even gevoeld of ze niet dood was..
:'( ) door het slaapzakje dus!
Eerst woelde ze zich los en dan trapte ze zich bloot en met haar hoofd tegen t hoofdbord. Ze meldde zich voorheen snachts meestal om de 3u en t maximale tot nu toe was 7u ertussen. Nu dus al 10uur! Is dat niet erg trouwens?? Ze zal zo wel mega honger hebben!

Wow dus!

[ Bericht 6% gewijzigd door Kwisted op 25-11-2012 06:20:17 ]
pi_119591077
Kwis *O* draai je nog effe om dan!
En thanks voor de tip, ik ga es kijken.

Vamp, het leek toch beter te gaan? Hopelijk heeft ze nog wat binnengehouden.. :*

Mineola, wat een groeitempo zeg!

Hier een matige nacht met voedingen om 00, om 3 en om 6... En wat last van zijn maag geloof ik. Hij sliep telkens onrustig, hoorde hem kuchen en proesten. Net trof ik hem huilend en met spuug op zijn gezicht aan. Maar hij drinkt goed, en lijkt verder wel tevreden.
pi_119591083
Eerst onzeker, want wanneer gaat ze door slapen. Nu slaapt ze door, ben ik daar onzeker over. Haha! Ben geneigd om ze wakker te maken voor n voeding..
pi_119591087
Ze zal zich zo wel melden. Lijkt me toch dat je haar niet meer wakker hoeft te maken. Tenminste, wij laten M lekker slapen, die wordt wel wakker en haalt het dan ruimschoots in qua hoeveelheid voeding. :)
pi_119591095
Ik heb ze wakker gemaakt haha. Maakte me ineens zorgen. De overgang van max 6a7u slaap naar ruim 10u zonder eten leek me zo groot.
Ze moest wel huilen van de honger, wasr ze normaal alleen smakt als ze wakker wordt. Nu ligt ze alweer voldaan en slapend naast me.
Echt onvoorstelbaar dit ineens!

En ik kan niet meer slapen natuurlijk haha. Ben dit niet gewend. Ga dadelijk die volle borsten maar eens afkolven denk ik!
pi_119591139
Woeh, kwis *O* dat klinkt heerlijk!

Hier prima geslapen. Voedingen om 2 en 5, maar wel twee hele rustige voedingen zonder geworstel :)
En nu weer aan het drinken, maar de rest van het huis slaapt nog (huh?) Dus ook wel gezellig.
pi_119591164
Fijn Kwisted!

Wat sneu Vamp.

Balen Free, dat kon er ook nog wel bij....

Bitterend, gefeliciteerd met je dreumes! *O* *O* *O*
pi_119591168
Lekker Kwisted! Hier sliep ze ook door, totdat ik weer ging werken :') Fijn he, die stuwing dan :P

Ah, Free.. Je krijgt ook alles over jullie heen he? :*

Bitterend! R. is 1! O+ Je baby is geen baby meer!! Gefeliciteerd! :*

Het lijkt erop dat we 's nachts iets meer van een ritme weer krijgen.. Voedingen om de 3 uur, om 5 uur wakker en 3 kwartier / uur later weer naar bed. En nu slaapt ze nog steeds :) Ben er zelf maar uit gegaan, ik zit nog steeds vol snot en plat liggen zorgt voor (heel veel) hoofdpijn :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_119591170
Bitterend gefeliciteerd met je dreumes *O*

Ik vond het ook zwaar met de 1e baby. Er veranderde zoveel, dat had ik me vantevoren niet kunnen voorstellen. Met de 2e vond ik het minder zwaar, je weet al een beetje wat op je afkomt enzo. Vond het dan wel zwaar om met 2 kids de hele dag en/ of avond alleen te zijn. Dan probeerde ik ook wel hulp in te schakelen, maar ook dat wordt steeds makkelijker.

Kwisted, een doorslaper *O*

Vamp wat zielig, hopelijk is je meid gauw beter.

Minneola voor de goede stats *G*

Free, nee ook nog spruw. Heb ik geen ervaring mee. Jouw nacht klinkt wel ok.

Onder het mom van war Sonnetje verteld, tot 10 maanden in de wipper. Meneer mag hier niet meer zonder bandje om in de wipper. Afgelopen donderdag, had ik hem erin gezet, wipper stond op tafel, bandjes nog niet vast en ik stond even wat anders te doen. Gelukkig stond ik dichtbij. Hij ging namelijk met zijn armen over de wipper heen leunen om iets te pakken en valt zo over de rand. Gelukkig stond ik klaar om hem op te vangen, maar het was even schrikken.
Hij heeft trouwens nauwelijks druivenschil gehad, die had ik eraf gepield.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_119591186
Pfff schrikken zeg Tinu :o
pi_119591194
Floris ging toen omdraaien/proberen te staan, dat soort dingen :')
Elise doe.ik er ook niet meer los in. Ben veel te bang dat ze gaat draaien erin.
pi_119591205
Als hij vastzit kan het dus nog, maar dan blijf ik toch liever in de buurt. Volgende keer kieperd hij anders misschien met de hele wipper om.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_119591209
Jeetje, Tinu, dat is schrikken! Gelukkig stond je in de buurt :*

Ik doe Faye eigenlijk ook nooit los meer in de wipper, ze is zo enorm bewegelijk enzo.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_119591365
Kwisted ik snap jereactie heel goed (ze zou toch niet dood zijn?). Hier de puckababy omdat D ook giga met haar handjes maait en dekentjes weg duwt. Met de puckababy kan dat niet meer en slaapt ze bovendien langer en minder onrustig.

En ik denk dat als ze hongrr heeft dat ze zich vanzelf melden. En anders lekker laten slapen en af en toe even kijken als het wel erg lang duurt. Wij maken D niet meer wakker iig behalve voor de lastste voeding zo rond elf/twaalf uur. Verder meldt ze zich meestal netjes om de vier uur. Die lange ruk van gister was een uitzondering maar ze had overdag amper geslapen dus misschien wat slaap inhalen ofzo.
pi_119591429
B, gefeliciteerd! Vandaag in je hoofd vorig jaar doorlopen ;)

Eerste was een wereldschok, tweede kind minder, maar enorm pittig, want huilbaby en nummer drie gaat nu eigenlijk heel relaxed, al hebben we nog wat medische hobbels ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')