Dat is inderdaad wel erg saai, zelfs voor opa.quote:
Lees ik daar een vies woord!quote:Op zondag 25 november 2012 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
minus de kansgeldbelasting natuurlijk
Tsja, alleen frietjes is ook niks. Dit is zijn toetje.quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien het voorraadje achter de kiezen dus niet genoeg is begint hij meteen maar aan zijn neuspulken.
PEC pakt nog niet zo veel punten maar voetbalt verrassend leuk. En Twente zit in een dip. Ik hield dus rekening met een stunt:quote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Tot nu vandaag al 70 80 euro gewonnen. Als Twente wint van Pec komt daar 35 euro bij.
Dat vind ik toch zó goor he. Beseft hij niet dat iedereen dit kan zien?quote:Op zondag 25 november 2012 18:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien het voorraadje achter de kiezen dus niet genoeg is begint hij meteen maar aan zijn neuspulken.
Zijn vrouw werkt gewoon hoor. Maar zij moet draaien en hij doet niks.quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef Copycat het volgende:
Van een WAO'tje kun je niet en frietjes en snacks kopen. Ze draaien ook niet voor niks hun eigen sigaretten.
Wat voor een arbeid verricht ze? Weet iemand dat?quote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw werkt gewoon hoor. Maar zij moet draaien en hij doet niks.
Nou ja, toch 80 piekies vandaag. Het is echt zo als je er geen verstand van hebt win je vaker. Dat is met de paarden ook zo, alhoewel ik dat al heel lang niet meer gedaan heb. Maar ik zet maar 1 euro per gokkie in hoor maar toevallig omdat ik vannacht niet geheel helder meer was 2x Feyenoord gedaan dus 2 x 19 euro.quote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
PEC pakt nog niet zo veel punten maar voetbalt verrassend leuk. En Twente zit in een dip. Ik hield dus rekening met een stunt:
[ afbeelding ]
Komt natuurlijk nog bij dat psv per se kampioen moét worden van alle scheidsrechters, de knvb en god, dus twente moes punten morsen.
Ja, iets in de verzorging van zwakzinnigen. Close to home dus.quote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een arbeid verricht ze? Weet iemand dat?
Ik hoop voor haar dat ze niet in de thuiszorg zitquote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een arbeid verricht ze? Weet iemand dat?
Ze neemt ahw haar thuis mee naar het werk?quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef beequeen het volgende:
Ja, iets in de verzorging van zwakzinnigen. Close to home dus.
Rook jij nog steeds niet?quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef Copycat het volgende:
Van een WAO'tje kun je niet en frietjes en snacks kopen. Ze draaien ook niet voor niks hun eigen sigaretten.
Nope! Komende maart alweer vier jaar rookvrij.quote:Op zondag 25 november 2012 18:50 schreef Coos het volgende:
Rook jij nog steeds niet?
bij mij wil stoppen nog niet zo lukken maar wel heel veel minder.
Goed hoor!quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope! Komende maart alweer vier jaar rookvrij.
Flink minderen is ook mooi, toch? Je moet imo niks forceren, dat werkt toch niet. Ben je er klaar mee, dan ben je er klaar mee.
Some things never change.quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef Copycat het volgende:
Vandaag me dus weer tot een presale laten verleiden. Dertig procent korting, dus dertig procent meer kopen. That's how we roll.
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef Copycat het volgende:
Vandaag me dus weer tot een presale laten verleiden. Dertig procent korting, dus dertig procent meer kopen. That's how we roll.
Geen wonder dat ze alles pikt van die man, ze denkt dat die haar patiënt isquote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, iets in de verzorging van zwakzinnigen. Close to home dus.
Wow, klinkt goed! Passen je laarsjes er goed bij?quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef Copycat het volgende:
Een denim kokerrokje met een heel subtiele, haast onzichtbare ton sur ton animalprint, een clingy zwart shirt, beetje off-shoulder en een zwart-wit asymmetrisch knit truitje.
ik wel ...quote:Op zondag 25 november 2012 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag niks gekocht, niks gewonnen en niks gerookt
klompenquote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, als het maar bij je laarsjes past.
Met 12 cm hoge hakken.quote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, als het maar bij je laarsjes past.
Heb je een denimbank gekocht of één met een pantermotiefje?quote:Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met 12 cm hoge hakken.
Alles matcht uiteraard. Ook bij mijn nieuwe bank die vrijdag wordt bezorgd.
Voorlopig heb ik mezelf op kooprantsoen gezet. En viel kerst vroeg, dit jaar.
Ben na een half uur in slaap gevallenquote:Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog niet zo'n zin om de stream aan te zetten, ik ben bang dat het wat tegenvalt na Manderlay.
Kerst viel gewoon op 6 en 7 januari dit jaarquote:Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met 12 cm hoge hakken.
Alles matcht uiteraard. Ook bij mijn nieuwe bank die vrijdag wordt bezorgd.
Voorlopig heb ik mezelf op kooprantsoen gezet. En viel kerst vroeg, dit jaar.
Ik moest er even inkomen maar heb er daarna erg van genoten. Lars von Trier is toch wel een held, hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben na een half uur in slaap gevallen
Goeie speler, daarom ben ik ook gaan kijken, maar Oop had me een beetje suf geluld, vandaarquote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moest er even inkomen maar heb er daarna erg van genoten. Lars von Trier is toch wel een held, hoor.
Een enorme plofbank in antraciet. Past overal bij. Ook bij mijn plofkop. Mijn subtiele plofkop, welteverstaan.quote:Op zondag 25 november 2012 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je een denimbank gekocht of één met een pantermotiefje?
Ah, ik heb ook een enorme bank. Heel prettig is dat. Als je er gewoon op wil zitten met je voeten op de vloer moet je eerst allerlei extra kussens achter je rug schikken.quote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een enorme plofbank in antraciet. Past overal bij. Ook bij mijn plofkop. Mijn subtiele plofkop, welteverstaan.
Das niet zo slim natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef Jian het volgende:
Ik vandaag de bootsector van m'n ene laptop om zeep geholpen en nu start ie in windows niet meer op, in ubuntu nog welo, nee, is niet leuk
quote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie speler regisseur, daarom ben ik ook gaan kijken, maar Oop had me een beetje suf geluld, vandaar
En voor de echte die hard fokkertjes met een realistisch zelfbeeld om 21.40 op net5 Forrest Gumpquote:Op zondag 25 november 2012 20:17 schreef Jian het volgende:
Nog 10 min dan begint Penoza II op ned 3, ik zit even in dubio of ik hem meteen kijk of bij uitzending gemist.
Als je hem maar weer draaiende krijgt!quote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen, het ging vanzelf, nou ja bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |