quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heel mooi, optiefen dan met je loze reacties!
Ohw??? Nemen ze half lamme aan hier? lolquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
Voor degenen die het zich afvragen; Slaai is half-lam en solliciteert nu naar de functie van mod
Lijkt het maar zo of zit hij inderdaad te knarsetanden?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:37 schreef Gert het volgende:
Oop typt zich de klere! En hier maar zeiken dat hij te lang op z'n nest ligt en te weinig doet!
[ afbeelding ]
Nee alleen bij Opaquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ohw??? Nemen ze half lamme aan hier? lol
Dat doet-ie meestal als oma niet mag horen wat hij tegen Miranda zegtquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:37 schreef Gert het volgende:
Oop typt zich de klere! En hier maar zeiken dat hij te lang op z'n nest ligt en te weinig doet!
[ afbeelding ]
ik dacht dat hij last had van een gespierde scheurquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij mogen van opa niet weten dat hij weinig controle meer heeft over zijn sluitspieren? Maar opa, dat weten wij toch al lang?
Nee, hè, hij zit toch niet weer in z'n tena lady te druppen hèquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij mogen van opa niet weten dat hij weinig controle meer heeft over zijn sluitspieren? Maar opa, dat weten wij toch al lang?
Kunnen we het weer over het knarsetanden gaan hebben of zo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor dat soort dingen heb je nooit genoeg opquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Kunnen we het weer over het knarsetanden gaan hebben of zo?
Ik heb nog niet genoeg drank op om de mental image van een ouwe kringspier waar drabbig anusvocht uitloopt te te hendelen.
Sorry, ik probeer slechts volledig te zijn voor wat betreft de verslaggeving van het gebodene vertier.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Kunnen we het weer over het knarsetanden gaan hebben of zo?
Ik heb nog niet genoeg drank op om de mental image van een ouwe kringspier waar drabbig anusvocht uitloopt te te hendelen.
Hop waardeert het ook erg wat wij doen. Hij is ook iemand voor wie de waarheid teltquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Jian het volgende:
Opa blijft maar herhalen dat die lui op z'n chat in een fantasiewereld leven. Het is maar goed dat wij hier zo waarheidsgetrouw alles weergeven!
de Bloemetjesjurken zijn een avondje uit naar Snick en Nimonquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hop waardeert het ook erg wat wij doen. Hij is ook iemand voor wie de waarheid telt
Ik begrijp ook niet dat Oma, Hop zo'n vervelende klootzak vindt ....quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hop waardeert het ook erg wat wij doen. Hij is ook iemand voor wie de waarheid telt
Dat apprecieer ik ook heus, echter deze plastische bijdrage viel wat rauw op het dak.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer slechts volledig te zijn voor wat betreft de verslaggeving van het gebodene vertier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |