Helemaal eens.quote:Op zondag 25 november 2012 12:41 schreef SonicVolcano het volgende:
In het begin was ie weer heel flauw (dat Jezus-grapje?), maar daarna herpakt hij zichzelf wel weer. Als hij gewoon rustig is, zijn gasten laat uitpraten en niet geforceerd grappig doet, dan is hij gewoon een prima presentator. En gisteren was een mooie uitzending.
Ik vond vorige week en de week ervoor ook mooie uitzendingen.quote:Op zondag 25 november 2012 12:41 schreef SonicVolcano het volgende:
In het begin was ie weer heel flauw (dat Jezus-grapje?), maar daarna herpakt hij zichzelf wel weer. Als hij gewoon rustig is, zijn gasten laat uitpraten en niet geforceerd grappig doet, dan is hij gewoon een prima presentator. En gisteren was een mooie uitzending.
Freek zingt dat mooi Mister Bluequote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef Travel. het volgende:
Mooi gezongen dat blue nummer, mooie stem.
Maar toch niet zoals Rene Klijn. Die had een heel mooie, warme stem en tegelijk al zo breekbaar door zijn ziekte...quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Freek zingt dat mooi Mister Blue
Dat ben ik met jou eens ! René zong dat liedje beter en mooier. Ja, warme stem had ie!quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Injetta het volgende:
Maar toch niet zoals Rene Klein. Die had een heel mooie, warme stem en tegelijk al zo breekbaar door zijn ziekte...
quote:Op zondag 25 november 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond ik ook ja, was echt prachtig.
Jazekerquote:Op zondag 25 november 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Vond ik ook ja, was echt prachtig.
was er ook niet, omdat a.s woensdag speciale sinterklaas aflevering is, staat op de site bij komende afleveringen.quote:Op zondag 2 december 2012 12:31 schreef ElizabethR het volgende:
Was er geen uitzending gisteren? Ik vind niets op UZG.
Nee woensdagavond pas op Ned1. ivm Junioren songfestival dat gisteren werd uitgezonden op Ned1quote:Op zondag 2 december 2012 12:31 schreef ElizabethR het volgende:
Was er geen uitzending gisteren? Ik vind niets op UZG.
Dankje Haaibaaikequote:Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee woensdagavond pas op Ned1. ivm Junioren songfestival dat gisteren werd uitgezonden op Ned1
Graag gedaan hoor. Geniet er lekker van Paul de Leeuwquote:Op zondag 2 december 2012 20:29 schreef ElizabethR het volgende:
Dankje HaaibaaikeIk ga woensdag zeker kijken, op uitzendinggemist.
quote:Paul Römer, baas van Sinterklaasjournaal-omroep NTR, is niet blij. Paul de Leeuw zou zich kinderachtig gedragen hebben door niet de 'echte' Sinterklaas, maar een zelfgekozen 'hulpsinterklaas' voor zijn jaarlijkse tv-special op pakjesavond in te schakelen.
Dat gebeurt nu voor het tweede jaar op rij, en Römer heeft het gehad met De Leeuw: "Het is een beetje flauw: er is één Sint, hou je daar dan aan. Anderzijds: Paul de Leeuw maakt natuurlijk geen programma voor kinderen. Maar eerlijk gezegd vind ik het wel een tikkeltje kinderachtig om je niet aan deze ongeschreven afspraak te houden", zo zegt hij in De Telegraaf.
De Leeuw kiest dit jaar voor Hans Kesting, en niet voor de officiële Stefan de Walle. Suzanne Kunzeler is het roerend eens met Römer: "Er is maar één echte Sinterklaas en die is dagelijks te zien in het Sinterklaasjournaal. Alle andere sinten zijn hulpsinterklazen." Suzanne Kunzeler is een volwassen vrouw en verantwoordelijk voor de kinderprogrammering van de NPO.
http://www.powned.tv/nieu(...)met_sinterklaas.html
Wat is dat nou weer voor opmerking erbij?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef Specularium het volgende:
Suzanne Kunzeler is een volwassen vrouw en verantwoordelijk voor de kinderprogrammering van de NPO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |