Nee heb nu eindelijk een huisje en kan alles net betalen. Is al stukken beter als hiervoor. Dus minder werken zit er nu even niet in. Heb wel vertrouwen dat in de toekomst beter wordt. Zit nu natuurlijk ook al een stuk beter als een jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:24 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Je moet prioriteiten stellen. Begin er 's morgens mee. Een wip in de morgen is een dag zonder zorgen. Dan één voor je die Big Mac op eet en dan nog een keer voor het slapen gaan. Je kunt eventueel ook minder gaan werken.
onzin, je praat weer eens poepquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja sowieso want is veel vetter ham.
Nee, denk nou's na lieverd. Laat je gasstel maken of koop voor een paar tientjes een nieuwe bij de kringloop.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:20 schreef borbit het volgende:
[..]
Dus dat is echt wel beter als ham chips? Goede tip! Ik ga morgen kijken in de super hier!
Ze kan ook mee doen met TVOHquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:45 schreef Mirjam het volgende:
Als je nou eens begint met de hamburgers, friet en chips NIET meer eten en gewoon normaal gaat eten? Gewoon boterhammen, groente, aardappelen, mager vlees.
Is maar een idee hoor.
voor en na werk een burger en voor thuis s'avonds wat chips. Tussen werk door geen tijd om te eten en als ik thuis kom heb ik ook geen tijd meer om te koken ofzo vandaar de chips.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Als ontbijt om 9 uur sochtends een cheeseburger? En Savonds een Big Mac? en tussendoor chips?
Elke dag hetzelfde?
Nee, dat kan ik niet serieus nemen.
Maar wel tijd om om een uurtje of 9 een cheeseburger te bakken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:13 schreef borbit het volgende:
[..]
voor en na werk een burger en voor thuis s'avonds wat chips. Tussen werk door geen tijd om te eten en als ik thuis kom heb ik ook geen tijd meer om te koken ofzo vandaar de chips.
Nee ik moet 's ochtends vroeg naar werk langs het transferium bij de a44. Ik heb geen tijd om langs de supermarkt te gaan want die gaan pas om 9 uur open en het transferium is een stuk uit de stad en daar is alleen maar een macdonalds. Op werk kom ik nooit in de buurt van een winkel dus als ik terug ga haal ik op het station een burger omdat ik onwijs honger heb. Dan kan ik bij de avondwinkel nog een zak chips halen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel tijd om om een uurtje of 9 een cheeseburger te bakken?
En waarom? Brood lust je niet?
Ze hebben bij de Macdonalds ook een fatsoenlijk ontbijt, dat weet je he?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:26 schreef borbit het volgende:
[..]
Nee ik moet 's ochtends vroeg naar werk langs het transferium bij de a44. Ik heb geen tijd om langs de supermarkt te gaan want die gaan pas om 9 uur open en het transferium is een stuk uit de stad en daar is alleen maar een macdonalds. Op werk kom ik nooit in de buurt van een winkel dus als ik terug ga haal ik op het station een burger omdat ik onwijs honger heb. Dan kan ik bij de avondwinkel nog een zak chips halen.
Ja dat is dus bijna 700kcal. (600 voor het broodje ei en croissant en 90 voor de sinaasappelsap) Koffie of thee lust ik niet zonder suiker dus dat komt er dan ook nog bij. Ik drink voornamelijk water soms een blikje cola zero.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben bij de Macdonalds ook een fatsoenlijk ontbijt, dat weet je he?
Dan hou je het alleen bij de croissant. Daarbij kan je ook gewoon in het weekend genoeg boodschappen doen om elke ochtend brood te smeren voor de hele dag.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja dat is dus bijna 700kcal. (600 voor het broodje ei en croissant en 90 voor de sinaasappelsap) Koffie of thee lust ik niet zonder suiker dus dat komt er dan ook nog bij. Ik drink voornamelijk water soms een blikje cola zero.
Ja dat kan dus niet want ik heb geen auto meer. En zou dan een uur moeten fietsen met brood voor de hele week. En dan eet ik dus altijd koud daar hou ik gewoon niet van. Hier is enkel een klein winkeltje en die is veel duurder als de mcdonald en dan zou het dus alsnog koud zijn. Daarom de chips die zijn al gebakken en die kan ik dan een beetje warm maken met mijn kacheltje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hou je het alleen bij de croissant. Daarbij kan je ook gewoon in het weekend genoeg boodschappen doen om elke ochtend brood te smeren voor de hele dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |