Wolla?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:32 schreef Rockiejj het volgende:
lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit
Werksequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:39 schreef Rockiejj het volgende:
Zo, weg naar werk. Tot vanavond schatjes en gespuis![]()
werksequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:39 schreef Rockiejj het volgende:
Zo, weg naar werk. Tot vanavond schatjes en gespuis![]()
Misschien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat wijf in de OP wil ik een rotschop verkopen
Discodouchen!quote:
Lijkt mij een apart gevoel, alsof je onder geverfd wordt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Discodouchen!
Ik was laatst in een hotel in Frankrijk en daar hadden ze zo'n ding, echt prachtig!
Hebben ze ook bij Megagadgetsquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://dx.com/s/LED+Shower+Head
Ga je gang.
je bent te goed voor deze boze wereldquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://dx.com/s/LED+Shower+Head
Ga je gang.
Je kan zien hoe warm het water is. Dus je staat eigenlijk altijd onder dezelfde kleur te douchen. Kan je beter een dikke stroboscoop in je douche hangen, word je nog wakker ook!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lijkt mij een apart gevoel, alsof je onder geverfd wordt.
Ja zo stond het op Feestboekquote:
Echt ehquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze boze wereld
Dit zijn volgens mij gewoon ledjes en elk stuk heeft zijn eigen kleur.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je kan zien hoe warm het water is. Dus je staat eigenlijk altijd onder dezelfde kleur te douchen. Kan je beter een dikke stroboscoop in je douche hangen, word je nog wakker ook!
We gaan bijna tegelijk werken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet werkentot vanavond
Werkse dan maar!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Voorbestemd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We gaan bijna tegelijk werken.![]()
![]()
![]()
Werkze!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarschijnlijk post je dit vanuit de douche nog nakend en druppelend.quote:
Nee, ik zit met mijn broek en al aan voor de computer...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk post je dit vanuit de douche nog nakend en druppelend.
Je mist een shirt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik zit met mijn broek en al aan voor de computer...
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk post je dit vanuit de douche nog nakend en druppelend.
ik heb een kuttijd man, van 3 tot half 7quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We gaan bijna tegelijk werken.![]()
![]()
![]()
3 tot half 9.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een kuttijd man, van 3 tot half 7
En precies een kut tijd dat bijna je hele dag verpest isquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
liever dat, 3,5 uur is niks
ik krijg pauze.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
liever dat, 3,5 uur is niks
precies en ik krijg geen pauzequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
En precies een kut tijd dat bijna je hele dag verpest is
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies en ik krijg geen pauzeen ik moet altijd naar de wc als het druk is
en als je het ophoudt gaat je blaas zo drukkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:31 schreef Taexon het volgende:
[..]ken het probleem... gebeurt bij ons ook teveel op de meeste locaties
Yup... het probleem is bij ons dat je 90% van de tijd staat en dan is het nog kutter om het een lange tijd op te houdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en als je het ophoudt gaat je blaas zo drukken
voor mannen lijkt het me helemaal kut om het op te houdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup... het probleem is bij ons dat je 90% van de tijd staat en dan is het nog kutter om het een lange tijd op te houden
Kan tijdens het werk een beetje moeilijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:35 schreef j95 het volgende:
Ik ga gewoon naar de wc als het nodig is
gewoon in een beker hangen en gaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan tijdens het werk een beetje moeilijk
Denk dat me werkgever een beetje boos word als ik ergens sta te fouilleren en ineens wegloop
Zullen ze ook niet echt leuk vinden... een broodje eten in het zicht van bezoekers is al uit den bozequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon in een beker hangen en gaan
gewoon diegene die zich misdraagt onder pissenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denk dat me werkgever een beetje boos word als ik ergens sta te fouilleren en ineens wegloop
wat een azijnpissersquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zullen ze ook niet echt leuk vinden... een broodje eten in het zicht van bezoekers is al uit den boze
Dat staat dan ook gewoon asociaal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zullen ze ook niet echt leuk vinden... een broodje eten in het zicht van bezoekers is al uit den boze
in mijn werkinstructie boekje staat ook dat ik maximaal 4 uur op een dag mag staan... al genoeg diensten van 11-12 uur gedraait dat je echt alleen maar staatquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef Conflict het volgende:
Je baas is verplicht je de gelegenheid te geven om naar het toilet te gaan, ook buiten de pauzes.
ja dat is het nadeel deze tijdquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
in mijn werkinstructie boekje staat ook dat ik maximaal 4 uur op een dag mag staan... al genoeg diensten van 11-12 uur gedraait dat je echt alleen maar staatals je het er niet mee eens bent is het voor hun simpel deze tijd.. ze vinden zo nieuwe mensen.
Ja want normale mensen eten natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat staat dan ook gewoon asociaal.
Ik vul dan ook vakkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. En als je het hard zou gaan spelen dan krijg je misschien gelijk en word je vervolgens om een andere lullige reden buiten geschopt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
in mijn werkinstructie boekje staat ook dat ik maximaal 4 uur op een dag mag staan... al genoeg diensten van 11-12 uur gedraait dat je echt alleen maar staatals je het er niet mee eens bent is het voor hun simpel deze tijd.. ze vinden zo nieuwe mensen.
Normale mensen gapen ook, dat is ook asociaal om dat voor je klanten (want dat zijn het) te doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja want normale mensen eten natuurlijk niet
Nee maar dan moeten ze je wel de gelegenheid geven om ergens normaal te kunnen eten.
Gelukkig heb ik ook geen baas, alleen een werkgeverquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. En als je het hard zou gaan spelen dan krijg je misschien gelijk en word je vervolgens om een andere lullige reden buiten geschopt.
Gelukkig heb ik geen baas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we op een evenement moet fouilleren... zoals vanavond bij Qlimax draai je gewoon een dienst van minimaal 10 uurquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normale mensen gapen ook, dat is ook asociaal om dat voor je klanten (want dat zijn het) te doen.
En inderdaad. Alleen niet als je maar 2 of 3 uur (?) werkt natuurlijk, zoals jij bij fouilleren.
En dan mag je helemaal niet eten in die 10 uur?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als we op een evenement moet fouilleren... zoals vanavond bij Qlimax draai je gewoon een dienst van minimaal 10 uur
Er zijn diensten waar dat inderdaad gebeurt ...quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan mag je helemaal niet eten in die 10 uur?
Zeker!quote:
Stuur even een foto via wa van Qlimax vannacht?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zeker!over een uurtje denk vertrekken... tank volgooien even slaapzak in me auto want zal me niks verbazen als ik geen zin heb om terug te rijden en dan slaap ik wel even paar uurtjes in me auto!
En dan op naar Qlimax!
Zal ik doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Stuur even een foto via wa van Qlimax vannacht?
Werksequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Nou nu maar echt werken dan![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook geen baas, alleen een werkgeverJe noemt dat gewoon baas hoor. Maar ik heb ook geen werkgever gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
Schandalig, maar aan de andere kant wel logisch want jullie zijn natuurlijk dan een extern bedrijf neem ik aan? Ik werk altijd voor dezelfde baas dus als je eenmaal gewoon normaal hebt bewezen te kunnen werken kun je zelf pauzes bepalen. Is voor mij sowieso wel makkelijk, even weg achter de bar is vaak geen probleem.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er zijn diensten waar dat inderdaad gebeurt ...
Maar dan moet je gewoon lang zeuren krijg je vanzelf wel eventjes pauze
Klopt ik werk bij een extern bedrijf dus word echt overal neer gegooidquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schandalig, maar aan de andere kant wel logisch want jullie zijn natuurlijk dan een extern bedrijf neem ik aan? Ik werk altijd voor dezelfde baas dus als je eenmaal gewoon normaal hebt bewezen te kunnen werken kun je zelf pauzes bepalen. Is voor mij sowieso wel makkelijk, even weg achter de bar is vaak geen probleem.
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje, Geloof me.. lang leve oordopjes
heb je echt nodig als je te lang in die herrie staat
Sterker nog het is zelfs verplicht dat we oordopjes krijgen
Niceeeequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:26 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond heel misschien naar een feestje in Amsterdam
Verkleedquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niceeee
Best grappig hoe sommige mensen zetten hoe ze naar Qlimax gaan vanavond.. (kwa kleding)
Heb er gevallen tussen gezien waarvan je zoiets hebt van man man...
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verkleedsimpel of als typische drugsgebruikers.
Ook al moet ik er werken .... Heb er fking zin inquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou al puur adrenaline kunnen krijgen van het er naar toe reizen
Ja misschien ga ik naar dubstep/jazz feestjequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niceeee
Best grappig hoe sommige mensen zetten hoe ze naar Qlimax gaan vanavond.. (kwa kleding)
Heb er gevallen tussen gezien waarvan je zoiets hebt van man man...
Edit: http://live.q-dance.com/qlimax/
Ditquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gast het is weekend ga niet over maandag praten.
Hoewel ik dan ook gewoon vrij ben
Ik ben al maanden vrij.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit
Volgende week ook weer teveel vrij
Ben je ook nog niet begonnen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kk zooi ik moet nog leren, bedankt voor de herinnering
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, morgen ga ik echt beginnen
Vanavond gewoon pillen slikken tijdens het werk? ja toch.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik nu 2 maanden al minimaal 4 dagen per week vrij
Maar hopelijk snel verandering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik hou van verrassingen en onder druk leer ik beterquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weet je niet eens wat je hebt?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, ik hou van verrassingen en onder druk leer ik beter
Waarom doe je dat nu niet dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik moet morgen maar 1,5 bladzijde van natuurkunde leren!
natuurkundequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
en? 2 toetsen per dag toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanavond gewoon pillen slikken tijdens het werk? ja toch.Altijd jwzzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad zou ik ook doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik denk ik post gewoon ff lekker hier.
Ja ook goed. Ik ga vanavond niks bijzonders doen en morgen (al redelijk bijtijds) naar Eindje voor PSV. Spanning enzquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoor over 10 minuten even eten/drinken halen dan op naar Qlimax!!
Met jou?
Oke wel beter danquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh ik kan het wel hebben hoor, Dit gebeurd niet alleen op FOK!
Hee een lotsgenootquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet willen weten hoe de wereld in elkaar steekt.')
Ja dat is inderdaad ook bij mijn vrienden zoquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrienden onder elkaar gaat het nog een stuk lomper er aan toe soms
Liever alfa.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet willen weten hoe de wereld in elkaar steekt.
mensen die geen béta zijn![]()
Biologie en Aardrijkskunde daarentegen zijn wel heel leukquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet willen weten hoe de wereld in elkaar steekt.
mensen die geen béta zijn![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:07 schreef Taexon het volgende:
Oke mensen ik ben weg... Tot morgen denk ik!Veel plezier man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:07 schreef Taexon het volgende:
Oke mensen ik ben weg... Tot morgen denk ik!Veel plezier en werkseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
''En dat kan in de reggaestijl. 'Ik heb altijd beweerd dat ik de reïncarnatie ben van Bob Marley', aldus Snoop Lion. 'Ik ben eigenlijk altijd al een Rastafari geweest. Alleen hield ik mijn derde oog niet open. Nu is het wijd open.''quote:
Had hem gezien, zag er echt heel chill uitquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bevalt je kamer een beetje?
zekerquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Had hem gezien, zag er echt heel chill uit
ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
wie heeft hier last van?
vertaal hem aub dan kan ik antwoordenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
wie heeft hier last van?
zou je het erg vinden alle mensen die je kent los te laten en ergens anders een soort van nieuw leven op te bouwen?quote:
denk het niet neequote:Op zaterdag 24 november 2012 20:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zou je het erg vinden alle mensen die je kent los te laten en ergens anders een soort van nieuw leven op te bouwen?
dat je eraan denkt met iemand die je niet kent een relatie of contact aan te gaan i.p.v. met mensen om je heen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
vertaal hem aub dan kan ik antwoorden
niet echt herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat je eraan denkt met iemand die je niet kent een relatie of contact aan te gaan i.p.v. met mensen om je heen.
ergens waar ik wel geaccepteerd word door de maatschappijquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hee cool, waar zou je verder willen gaan?
Ik accepteer je!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ergens waar ik wel geaccepteerd word door de maatschappij
of zonder maatschappij?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ergens waar ik wel geaccepteerd word door de maatschappij
ow, ja je bedoelt samenleving toch? maatschappij is meer staats gericht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel met anders leer je nooit liefde kennen
doen wat ik wil doen wat ik nu niet zou durvenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow, ja je bedoelt samenleving toch? maatschappij is meer staats gericht.
en wat zou je dan doen, daar?
wat durf je nu niet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doen wat ik wil doen wat ik nu niet zou durven
ow dat is heel makkelijk hoor gewoon een knopje omzetten, maar bijna niemand zal antwoorden helaasquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zomaar vreemde mensen aanspreken en vast nog wel meer
het is niet zo makkelijk als je denktquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow dat is heel makkelijk hoor gewoon een knopje omzetten, maar bijna niemand zal antwoorden helaas
jawel, maar ons is het tegenovergestelde aangeleerd dat is wel kutquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is niet zo makkelijk als je denkt
Ja zekerquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bevalt je kamer een beetje?
maar in de bieb willen ze rust om te lezenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jawel, maar ons is het tegenovergestelde aangeleerd dat is wel kut
iemand aanspreken in de bieb en dan gesprekken hebben
hangt ervan af wat ze lezenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar in de bieb willen ze rust om te lezen
ja, als ze wat lezen wat interessant is of wat me aanstaat ga ik een gesprek aan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk jij altijd wat ze lezen dan?
dapper van jequote:Op zaterdag 24 november 2012 21:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, als ze wat lezen wat interessant is of wat me aanstaat ga ik een gesprek aan.
wtf is daar erg aanquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon afwijzing alles
Ow je bent nog serieus ook?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon afwijzing alles
Het is lastig uit te leggen maar ik kan daar heel erg mee zittenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ow je bent nog serieus ook?
Wat is er erg aan? Het ergste wat kan gebeuren is dat diegene je disst of je raar aankijkt.
Nou poehoe wat erg, gewoon doorgaan met je leven.
gek meisje ben je tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet maar nooit
avond OV
moet je niet doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is lastig uit te leggen maar ik kan daar heel erg mee zitten
nice, nestalgie, nicequote:Op zaterdag 24 november 2012 21:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
moet je niet doen.
Waarom zit je ermee? als je het niet openbaae wilt zeggen kan je ook dm sturen
sommige mensen zijn er gewoon wat gevoeliger voor dan anderen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
moet je niet doen.
Waarom zit je ermee? als je het niet openbaae wilt zeggen kan je ook dm sturen
ik verander je voor een kleine vergoeding in een.zelfverzekerde dame.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen zijn er gewoon wat gevoeliger voor dan anderen.
wat voor vergoeding?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik verander je voor een kleine vergoeding in een.zelfverzekerde dame.
je bent 15quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Door mijn werk binnen 1 maand sta ik op straat.
Nee ik ben 17, mijn contract wordt gewoon verlengd maar heb even een dilemma met een teamleider.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je bent 15je vroeg om verlenging oid?
wut dan? wie er potgroenten spiegelt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik ben 17, mijn contract wordt gewoon verlengd maar heb even een dilemma met een teamleider.
heel veel, voel me gewoon een loner somsquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:28 schreef Nestalgie het volgende:
maar ff serieus wat boeit de mening nou van andere?
buk je wel vaak genoeg voor hem?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik ben 17, mijn contract wordt gewoon verlengd maar heb even een dilemma met een teamleider.
Nee 2 stemmen voor 1 tegen en met die moet ik het ene en het andere oplossen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wut dan? wie er potgroenten spiegelt?
Ik ga vaak genoeg onder de tafel ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
buk je wel vaak genoeg voor hem?
zo duidelijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee 2 stemmen voor 1 tegen en met die moet ik het ene en het andere oplossen.
dan weet ik het ook niet man sorryquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga vaak genoeg onder de tafel ja.
nu snap ik het meteenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee 2 stemmen voor 1 tegen en met die moet ik het ene en het andere oplossen.
Heb je wel genoeg vriendinnen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heel veel, voel me gewoon een loner soms
jawel maar ik weet niet voel me gewoon alleen somsquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg vriendinnen?
maar denk eens ff erover na, wat maakt de mening.van een ander uit? stel ik denk nu dat je een lelijke tas hebt, heb je daar over een jaar nog last van dan?
Nee precies.
ja heb ik ook, maar ik kan tegen niemand die ik ken alles zeggenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel maar ik weet niet voel me gewoon alleen soms
ah goed van jequote:Op zaterdag 24 november 2012 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja heb ik ook, maar ik kan tegen niemand die ik ken alles zeggen
stilte voor de storm...quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je het niet verwacht komt oovee hem pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |