quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja opzich welna half 7 niet meer zo door buikkrampen
heel goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja moeder natuur moet even laten weten dat ik niet zwanger ben
ja ze loopt naar benee hopsakeequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zien jullie ook de faal.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja ze loopt naar benee hopsakee
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:27 schreef Nestalgie het volgende:
Dan bied je ene once in your life oppurtinity aan neemt ze het nog niet aan.
Ik doe nog eens wat voor een ander
ditquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik kan je wel ff bezwangeren, dan heb je er geen last meer van.
Oh okequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat, ik hoef nog geen kind
mooie tijd inderdaadquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
needenk rond mn eind twintig pas.
Krijg jij eerst maar een vriendin, hoe gaat t met je turkse klasgenote?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
needenk rond mn eind twintig pas.
Lief hoor als je alles onthoudt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal die onthouden hoor Flapsje
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg jij eerst maar een vriendin, hoe gaat t met je turkse klasgenote?![]()
lief hequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief hoor als je alles onthoudt.
ah, neequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
niet veel gaande, heb er momenteel niet echt zin in een vriendin.
Heb jij een vriend/ vriendin?
Dan moet jij je eerder zorgen maken dan ik.quote:
Ik geef ook geen neukquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan moet jij je eerder zorgen maken dan ik.
Want ik geef namelijk geen neuk, jij bent al heel oud en je zit al bijna tegen eenzaam sterfen aan
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan moet jij je eerder zorgen maken dan ik.
Want ik geef namelijk geen neuk, jij bent al heel oud en je zit al bijna tegen eenzaam sterfen aan
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je valt in herhaling met je gifs
Dat kan best zo zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JIj valt immers ook steeds in herhaling
ze valt in herhaling, dat is haramquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
neezou niet weten waarom ik haar zou moeten slaan
je bent zelf haramquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ze valt in herhaling, dat is haram
quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ze valt in herhaling, dat is haram
Jammer Gquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kusje terug
[..]
Helaas niet.
Viel pas om 6 uur in slaapquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
krul![]()
![]()
hoe komt het dat je zo kort hebt geslapen?
Zodra ik mezelf uit bed heb gekregen jaquote:
Waarom ben je niet langer blijven slapen dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Viel pas om 6 uur in slaap
Hallonquote:
Moggelquote:
Moet zo de stad in om OV op te laden en wat dingen te kopen dan om 3 uur verjaardag en om half 6 naar leidenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom ben je niet langer blijven slapen dan?of moet je werken?
Okèquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zodra ik mezelf uit bed heb gekregen jaVanmiddag naar verjaardag en dan leiden dus dat worden een behoorlijk aantal koppen koffie
Dan heb je een drukkere dag dan ik.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moet zo de stad in om OV op te laden en wat dingen te kopen dan om 3 uur verjaardag en om half 6 naar leiden
Zullen we ruilen dan kan ik verder slapen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heb je een drukkere dag dan ik.
waar is dat mooie vrouwen hoekje gebleven?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:39 schreef Bendoe het volgende:
Ten nine eight seven six five four tree
Two two two two two two one
waarom sliep je 6 uur pasquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zullen we ruilen dan kan ik verder slapen.
Fixedquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waar is dat mooie vrouwen hoekje gebleven?
Verleidelijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zullen we ruilen dan kan ik verder slapen.
door wiet val je sneller in slaap, of slaappillen of fappen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen idee, viel maar niet in slaap
ga je lekker?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat je zo laat wakker pas wakker bent, hoe oud ben je wel niet?
Ik was al eerder wakker hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat je zo laat wakker pas wakker bent, hoe oud ben je wel niet?
Eerste 2 heb ik niet, laatste hielp ook nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
door wiet val je sneller in slaap, of slaappillen of fappen.
Oke maar dan ga ik wel de hele dag fappenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. We zullen wel van lichaam moeten wisselen dan. (tijdelijk)
Daar heb ik geen probleem mee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oke maar dan ga ik wel de hele dag fappen
dat is mijn standaardhoofdquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom moet je dan zo'n hoofdje opzetten?
Ik ben gedeeltelijk vegetarisch. Bij mijn vlees eet ik ook groenten en aardappelen.quote:
jammer genoeg welquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is mijn standaardhoofd
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben gedeeltelijk vegetarisch. Bij mijn vlees eet ik ook groenten en aardappelen.
Mooiquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee.
het is al goed, alleen omdat jij het bentquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow dat meende ik niet. het is nog zo vroeg dan zeg ik soms domme dingen.
Discriminatie naar de anderen toequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is al goed, alleen omdat jij het bent
gelukkig, maar je mocht ook boos worden en me uit schelden als je dat niet leuk vond.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is al goed, alleen omdat jij het bent
dat doe ik niet via the interwebzquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gelukkig, maar je mocht ook boos worden en me uit schelden als je dat niet leuk vond.
anders word je opgepakt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat doe ik niet via the interwebz
o hoe ziet dat eruit in het echte leven dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat doe ik niet via the interwebz
van de regering zeker.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja door de interwebzpolitie
dat moet je meemakenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o hoe ziet dat eruit in het echte leven dan?
Ik ook en dan lach je en worden ze nog bozerquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik vind dat soms wel grappig om te zien hoe mensen dan heel erg boos worden
Is dat niet een beetje druk zoveel banners in de OP?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij denkt dat we gaan stemmen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje druk zoveel banners in de OP?
Bovenstequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3e of laatstequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef Rockiejj het volgende:
ja preciesquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook en dan lach je en worden ze nog bozer
de derde en de laatste zijn wel leukquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef Rockiejj het volgende:
maar soms is het wel fijn om bij iemand uit te huilen ofzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja precies
daarom if you laugh the world laughs with you if you weep you weep alone
dat is waar, maar tot nu toe heb ik de juiste persoon nog niet gevondenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar soms is het wel fijn om bij iemand uit te huilen ofzo
zoiets moet ook op je pad komen, je kan er niet naar zoeken dat werkt nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is waar, maar tot nu toe heb ik de juiste persoon nog niet gevonden
Comazuipen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Doe die laatste maar, wat past er nou beter bij jong! dan je helemaal kapot zuipen
misschien moet ik gewoon op het juiste pad gaan lopen, is er bij jou al iets op je pad gekomen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoiets moet ook op je pad komen, je kan er niet naar zoeken dat werkt niet
Nee ik loop al jaren verkeerd denk ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
misschien moet ik gewoon op het juiste pad gaan lopen, is er bij jou al iets op je pad gekomen?
of je staat stilquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik loop al jaren verkeerd denk ik
ja dat zuigt. soms moet je je ogen gewoon dicht doen of het beseffenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou het? menn dat is klote
ik besef het al en het doet zoveel pijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja dat zuigt. soms moet je je ogen gewoon dicht doen of het beseffen
Gaan we filosoferen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja dat zuigt. soms moet je je ogen gewoon dicht doen of het beseffen
dat is het ergste, of het is juist goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik besef het al en het doet zoveel pijn
Die valt te veranderen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Faux. het volgende:
Bij de onderste is het lettertype lelijk
pijn is nooit goed want dan gaat er iets mis in je leven, maar je kan er wel van leren, dat welquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is het ergste, of het is juist goed
Zelfde lettertype als de eerste en ik ben gelukkigquote:
dit inderdaad jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zelfde lettertype als de eerste en ik ben gelukkig
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zelfde lettertype als de eerste en ik ben gelukkig
Het is ook nooit goed he?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:51 schreef Conflict het volgende:
Ik zou toch eerder iets maken wat met Jong! te maken heeft. Dure flessen whiskey zijn dat niet.
in de ochtend doe ik het graag rustig aanquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om je geest te voeden.
misschien als je het bij mij probeert dat het wel luktquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eerste 2 heb ik niet, laatste hielp ook niet
bovenste. Periodquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:36 schreef Rockiejj het volgende:
Dus het word deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
de ochtend is een bitchquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
in de ochtend doe ik het graag rustig aan
Haha, maar tis alleen maar dit is niet goed, en dit is niet goed.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening [ afbeelding ]
als je pijn meemaakt kan je vaak pas beseffen hoe goed alles isquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pijn is nooit goed want dan gaat er iets mis in je leven, maar je kan er wel van leren, dat wel
Ja, weet ook niet hoe ik het anders moet zeggenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Versnaperingenaltijd lachen om dat woord
je bent te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je pijn meemaakt kan je vaak pas beseffen hoe goed alles is
Nou, doe maar wat en overleg het samen maar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, maar tis alleen maar dit is niet goed, en dit is niet goed.
Maargoed, is die laatste beter? Zijn allemaal alcoholische versnaperingen van onder de 25 euro.
ik denk dat het andersom isquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld
Die Grand Stylus?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou, doe maar wat en overleg het samen maar.
En als je zin hebt kan je misschien een keer mooie balkjes maken voor in het FB topic. En dan met dat lettertype dat ik gisteren tegen je zei en je al gebruikt had.
Ok!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die Grand Stylus?
Ja is goed, moet je maar een keer DM'en wat je wilt
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:01 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben er weer!
Mijn moeder is jarig!![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:01 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben er weer!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:01 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben er weer!
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:01 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben er weer!
nee je hebt gelijk, of misschien wel alleen om mee een lesje te lerenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maarja als de wereld te goed was voor jou had je er nooit kunnen zijn
jammer manquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:01 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben er weer!
daar ben je te goed voor, ze straffen alleen mensen die het verkeerd doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk, of misschien wel alleen om mee een lesje te leren
waarom ben je blij dat je moeder een dagje ouder wordquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewjeldig!
Maar mag wel wat breder.
Als jij dan een breed plaatje voor mij opzoekt..quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewjeldig!
Maar mag wel wat breder.
Jou moeten we nooit geloven, jij bent altijd zo verschrikkelijk highquote:
jij mag ook wat breder en daar hoor je Rockiejj ook niet overquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewjeldig!
Maar mag wel wat breder.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als jij dan een breed plaatje voor mij opzoekt..
OH SNAP!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij mag ook wat breder en daar hoor je Rockiejj ook niet over
dat is wel positief, maar is het wel de realiteit?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar ben je te goed voor, ze straffen alleen mensen die het verkeerd doen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jou moeten we nooit geloven, jij bent altijd zo verschrikkelijk high
Omdat ze dan sneller doodgaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom ben je blij dat je moeder een dagje ouder word
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
de realiteit is wat je zelf de realiteit vindt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is wel positief, maar is het wel de realiteit?
is dement niet al genoeg?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ze dan sneller doodgaat.
Je kan het plaatje resizen en dan stukje van boven en onderkant knippenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die is mooi en dan met die letters erbij inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ze dan sneller doodgaat.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan krijg je een fatcamp discoquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je kan het plaatje resizen en dan stukje van boven en onderkant knippen
dat is een waanbeeld, misschien is de volledige realiteit zien is de ultieme vorm van positiviteitquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de realiteit is wat je zelf de realiteit vindt.
Dit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:14 schreef Hypocriet het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan de naam Jong! gewendik blijf telkens naar PUB zoeken
ja maar je kan niet alles positief zienquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is een waanbeeld, misschien is de volledige realiteit zien is de ultieme vorm van positiviteit
ow ja, klopt. jammer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar je kan niet alles positief zien
noem me dan gelijk een irritant klote jongquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat AppelCake dit zei
maar dat ben je nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
noem me dan gelijk een irritant klote jong
1 2 3 4 5 6 7 | [img]http://i46.tinypic.com/swxmy0.png[/img] [b]Welkom in de Jong! slowchat![/b] Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest! De user met de laatste post opent een nieuw topic. :) [b][u]Mooie mensen hoekje[/u][/b] [img]http://images.g4tv.com/rimg_606x0/ImageDb3/5053_l/lisa-ann-looks-good-in-lace.jpg[/img] |
Nee, dat heb ik al te vaak gezegd en ik wil niet in herhaling vallen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat AppelCake dit zei
waarom een mooie vrouwen hoekjequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:18 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Jong! slowchat!
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest! De user met de laatste post opent een nieuw topic.
Mooie vrouwen hoekje
Mooie mensen hoekje?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom een mooie vrouwen hoekje
dealquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mooie mensen hoekje?
Dan mogen er ook Jillz-mannen in
Welkom in de Jong! slowchat!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef Faux. het volgende:
Wie doet er leuke tekst schrijven voor OP?
Van de oude PUB sc gekopieerd en een beetje veranderd?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Welkom in de Jong! slowchat!
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest! De user met de laatste post opent een nieuw topic.
Doe het zelfquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe deze in de OP nou, Bendoe!
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:24 schreef Taexon het volgende:
Goedemorg...middag
Lekker lang doorgeslapen en over een paar uur richting Qlimax![]()
Strafwerkquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:26 schreef Faux. het volgende:
"De Jong! SC, zodat we tijdens het strafwerk schrijven wat te doen hebben"
En er zitten genoeg mensen hier in de sc die geneens school hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Strafwerk
Het is geen basisschool SC he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |