Waarom zou ik wat aan mijn persoonlijkheid veranderen omdat 1 of 2 personen op internet dat vinden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:03 schreef BBQSausage het volgende:
je kan ook gewoon vragen waarom iemand je zo gemeen vindt en dat je dat vraagt omdat je je er zelf niet bewust van bent, en dat als je uitleg krijgt, je er wat aan kan veranderen
ja, dat zeg je er dus ook niet bij hequote:Op zaterdag 24 november 2012 02:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom zou ik wat aan mijn persoonlijkheid veranderen omdat 1 of 2 personen op internet dat vinden.
Volgens mij heb ik het al te serieus genomen.
Ik vind het vervelend. En het is wel zo gegaan. Ik zal er niet wakker van liggen maar ik vind het naar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ja, dat zeg je er dus ook niet bij he
Alsof jij zo bent zoals je post.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom zou ik wat aan mijn persoonlijkheid veranderen omdat 1 of 2 personen op internet dat vinden.
Dan krijg je een permban.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je kan ook redeneren dat men je misschien wel gemeen vindt, maar nog niet gemeen genoeg om het niet tegen je durven te zeggen. Vraag dus wat je nog kan doen om de volmaakte gemeenheid te bereiken zodat men het niet meer aan je durft te zeggen.
Gegarandeerd nooit meer last.
Sorry. Niet iedereen doet zich voor als een 19-jarige oostblokker.quote:
Als je er ook bij zou zeggen waarom ze dat zeggen zou ik daar een oordeel over kunnen vellen, maar dit is hetzelfde als vragen waarom een mens af en toe in jouw huis naar de wc moet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:59 schreef Staal het volgende:
Of twee zelfs.
Maar dat je dan ineens als onherkenbaar gemeen wordt weggezet. Als iemand die nergens goed voor is en iedereen maar een beetje irriteert.
Je kunt dan wel zeggen ik heb er schijt aan. Maar als je reageert met "ok" is het ook niet goed.
Dan krijg je een bui over je heen en als je dan wel reageert zo gemeen ben ik namelijk niet, dan is het ineens van ik ben er klaar mee. Over en uit. He hallo?
WTF? Je doet het ook nooit goed ook he.
Ik ben niet eens een kerel.
Snap gewoon niks van dit soort dingen.
Ik ben echt 19. Moet ik mezelf bewijzen oid? En een oostblokker ben ik ook niet. Nope, ik geloof er niets van. Je post soms plots heel onaardig tegen mensen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Sorry. Niet iedereen doet zich voor als een 19-jarige oostblokker.
Ik post zoals ik ben ja.
Dan moet je gewoon evenquote:Op zaterdag 24 november 2012 02:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben echt 19. Moet ik mezelf bewijzen oid? En een oostblokker ben ik ook niet. Nope, ik geloof er niets van. Je post soms plots heel onaardig tegen mensen.
Och gossie toch. Ik heb inderdaad van me laten horen in dat Vaatstratopic. Omdat jullie daar de godganse dag en nacht allerhande invullingen lopen te posten die kant noch wal slaan. Bij gebrek aan nieuws wordt het daar almaar droever.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben echt 19. Moet ik mezelf bewijzen oid? En een oostblokker ben ik ook niet. Nope, ik geloof er niets van. Je post soms plots heel onaardig tegen mensen.
Jah zeg, zo word ik nog mod joh.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:29 schreef Tanin het volgende:
Gewoon zeggen "oh, dat is zo lief van je, dat je dat zegt!"
Jaja, bedoel: ik heb mensen gemeet en bla. Ik ben gewoon 19, niets bijzonders aan lijkt mij.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon evenen flink
Dan gaat ze gewoon weer rustig netjes liggen....
![]()
Neuh, ik vind dat je daar op zich gelijk in hebt. Het slaat in feite nergens op om allerlei theorieën neer te plempen over 'dit en dat kan plaatsgevonden hebben', maargoed, lekker boeiend als users daar de hele dag zin in hebben en 't leuk vinden? Mij interesseert het niet echt wat die mensen doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Och gossie toch. Ik heb inderdaad van me laten horen in dat Vaatstratopic. Omdat jullie daar de godganse dag en nacht allerhande invullingen lopen te posten die kant noch wal slaan. Bij gebrek aan nieuws wordt het daar almaar droever.
Daar zou jij tegenin kunnen gaan. Maar dat doe je niet. En als ik kritiek heb op dat pleingejoel dan ben ik gemeen.
Nou weet je wat, laat mij dan maar heel erg gemeen zijn.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Gemeen van TS dat ze dat niet direct in de OP er bij had gezet!quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ja, dat zeg je er dus ook niet bij he
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:42 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Gemeen van TS dat ze dat niet direct in de OP er bij had gezet!
19 is wel een groot leeftijdsverschil hoor....quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja, bedoel: ik heb mensen gemeet en bla. Ik ben gewoon 19, niets bijzonders aan lijkt mij.
Goed zo, want eigenlijk ben je best lievquote:Op zaterdag 24 november 2012 02:33 schreef Staal het volgende:
Zal het eens testen morgen dat geoh, dat is zo lief van je, dat je dat zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |