Ik las chocoladesalade :/quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Mss het volgende:
Ik had vanavond couscoussalade, dat was een goeien move
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
erger nog, ik las chocoladesalade en dacht OMFGWANTZNOMS!
Eensch.quote:
Volgens mij geldt dat voor ons allen wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Maargoed, dineren dus in Amsterdam. Niet te duur want armen student
PAKHUIS! Dagschotel voor 9 euroquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Maargoed, dineren dus in Amsterdam. Niet te duur want armen student
mijn gezicht is zo groot dat die niet kleiner kan wordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Mss het volgende:
Sjaan met krullen. Die schuine pony is leuk! Ik ben totaal geen fan van rechte pony's, het maakt gezichten zo klein en staat vaak een beetje kinderlijk.
Goeden puntquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor ons allen wel.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PAKHUIS! Dagschotel voor 9 euro
Ik vind packhuys prima, maar andere suggesties zijn ook welkom natuurlichquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
OKAY!
En we gaan dus bij pakhuys eten? want dat is el cheapo en zelfs spees vond het eten daar lekker dus dan vinden jullie het zeker wel okay gok ik
Dat ligt bij CS toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
OKAY!
En we gaan dus bij pakhuys eten? want dat is el cheapo en zelfs spees vond het eten daar lekker dus dan vinden jullie het zeker wel okay gok ik
Ik ook niet, dus ik volg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet nog geen adresjes in Amsterdam dusja
Dat weet ik te vinden.quote:
Absoluut, ik vind soweiso overal wel prima om te eten, het was alleen even een budget tipjequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik vind packhuys prima, maar andere suggesties zijn ook welkom natuurlich
Het ziet er wel nom uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL HELEMAAL NIET MET JULLIE ETEN LEKKER PUH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
WAT VOOR DROOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VERTEL!!!
Ik doe graag trio met brum en dico hoor
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 22:37:54 ]
Ja brum ging met jou en dico naar londen en jullie vroegen mij niet eens en brum werd boos op mij omdat ik boos werd dat hij met jullie meegingquote:
it's the map in my mind that sends me on my way.
Dat moet wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay! Dus allemaal ongeveer vijf uur bij de Kalvertoren?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja brum ging met jou en dico naar londen en jullie vroegen mij niet eens en brum werd boos op mij omdat ik boos werd dat hij met jullie meeging
Prima, welke dag was het nou?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay! Dus allemaal ongeveer vijf uur bij de Kalvertoren?
3 decemberquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Prima, welke dag was het nou?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga mee dan moron, je reist toch gratis!
......!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Prima, welke dag was het nou?
Verstrooide Speesquote:
Nee, Amstelveen.quote:
welnee man!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:44 schreef Diconnected het volgende:
Misschien moeten we dan wel reserveren?
Naar dat feest?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik ga stappen! Word net gebeldDOEIIII
VERLAAT ONS MAAR!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik ga stappen! Word net gebeldDOEIIII
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh mijn date is er ook, dus ik ben ook weg![]()
![]()
Ik heb denk ik eentje die te goed plakt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef Mss het volgende:
Werken jullie wel eens met striping tape?
Nope, ik ben te lui voor nailart.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef Mss het volgende:
Werken jullie wel eens met striping tape?
Mijn geheugen functioneert nog.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:11 schreef Debsterr het volgende:
Nat(tig) idd, anders trek je de hele laag mee.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop zo hard dat de mensen niet het hele weekend weg zijn he. Het zijn al oudere mensen en de auto is nog steeds weg, fml. /stalker![]()
Niet dat ik nu nog zou aanbellen MAAR ZE ZIJN GEWOON NIET THUIS
Als ik nu wist wat er in het pakketje zat of waar het vandaan kwam dan werd mijn pijn wat draagzamerquote:
Nieuwsgierigheid is een bitch.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik nu wist wat er in het pakketje zat of waar het vandaan kwam dan werd mijn pijn wat draagzamer
Jupquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een bitch.
Mwehehehequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup![]()
KutGLSmeneren die te lam zijn om de afzender op het niet thuis briefje te schrijven
Je moet ook niet willen hikken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest keihard lachen en toen kreeg ik de hik en toen kotste ik serieus een beetje in mijn mond
Faalhikkert.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maak een zeehondgeluid als ik hik
Uh oh. Hoe erg is de schade?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:41 schreef Mss het volgende:
Zoya Charla opgehad zonder basecoat. Oeps.
Pics!quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:27 schreef PriemGirl het volgende:
I lurv my mandypony
En nu slapen DIKKE DOEI![]()
![]()
Da fuck, how did you know? *precies drie gehad, haha*quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Lol
Omdat beautyboxen na drie keer niet meer leuk zijn
ik ook, toen opgezegdquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:11 schreef milka82 het volgende:
[..]
Da fuck, how did you know? *precies drie gehad, haha*
Wat zat erin dan? (In spoiler voor mensen die m nog krijgen)quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:15 schreef milka82 het volgende:
ik dacht elke maand nog: misschien is ie volgende maand leuker... deze maand was de ' one year edition' dus ik had hoop. Kreeg hem gister binnen en toen had ik echt zoiets van: dit is de bloody limit, ik kap der mee!
In mijn durp ja? Lollerquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was die box na 1 al zat
Spees, we gaan voor vrijgezellenfeestje bij een boerderie in jouw durp shizzle doen als boerengolf en koeien melken hehehe!
Daarna naar Eindhoven bij Rodeo vleesch eten en dan chocoladeworkshop en cacao snuiven (hoe briljant!)
en bodylotion/butter en hand/anti-rimpelcreme?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:56 schreef princess-a het volgende:
Gefeliciteerd Trix!
Ook ik heb 3 glossyboxen gehad, toen had ik zoveel conditioner dat ik maar op heb gezegd
dat mag toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolwat mijn buurmeisje rijdt met d'r ouders weg in de auto maar ze is 17? Dafuq
Je mag toch alleen in een auto rijden met een rijbewijs. En dan rijles vanaf 17 idd maar dit was geen rijlesquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat mag toch tegenwoordig?
En ja, in jouw durp!
We zouden daarna gaan lunchen daarzo, dus ik had nog geopperd dat we dat best bij jou konden doen
oh geen idee, ik ben oud en seniel hequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag toch alleen in een auto rijden met een rijbewijs. En dan rijles vanaf 17 idd maar dit was geen rijles
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat zat erin dan? (In spoiler voor mensen die m nog krijgen)
Ik ga even mezelf uit bed wurmen richting beneden, telefoon typt klote...
Wel gruwelijk lekker geslapen
[ Bericht 7% gewijzigd door milka82 op 24-11-2012 11:13:46 (typeaids) ]
Je mag voor je 18e al rijden, maar dan kun je 2 begeleiders kiezen, die komen ook op je rijbewijs te staan en alleen als 1 van die 2 erbij is mag je rijden. Die begeleider moet ook aan voorwaarden voldoen, zoals minstens 5 jaar het rijbewijs hebben enzo..quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag toch alleen in een auto rijden met een rijbewijs. En dan rijles vanaf 17 idd maar dit was geen rijles
quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:12 schreef milka82 het volgende:
[..]wat een zaadpakketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En typaids![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
zie je wel, je bent eigenlijk een spleetoog!!!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net broodjes afgebakken maar
Er staat nog wel nasi in de koelkast
Precies! al was mn mam wel heel blij met de vette antirimpelcreme en gezichtsoliequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en bodylotion/butter en hand/anti-rimpelcreme?
vond ik ook en ik dacht: als dit het one year pakket is kan het niet beter wordenquote:
Dit daarentegen is wel wat voor jou:quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben blij dat ik nooit zo'n achterlijke box heb genomen
Ohquote:
Ok ik snap wel waarom maar het is zo fucking lelijk dat ik het never nooit zou dragenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dit daarentegen is wel wat voor jou:
[ afbeelding ]
Moest meteen aan jou denken toen ik 'm zag
ik verbaasde me tijdens rijexamen ook over de vele kansloze paupers die in auto aan kwamen, zakten en dan weer met de auto weg gingenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ohzulke mensen posten ook weleens in het rijlestopic.. zo van: ik rijd al jaren zonder rijbewijs, ga nu alleen mn papiertje even halen. En dan veel lessen nodig hebben, omdat het toch niet zo goed is
agree, zéér fugly. Kun je niet zelf ontwerpen ofzo? Of ander shirt met FMLquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ik snap wel waarom maar het is zo fucking lelijk dat ik het never nooit zou dragen
Dafuckquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik verbaasde me tijdens rijexamen ook over de vele kansloze paupers die in auto aan kwamen, zakten en dan weer met de auto weg gingen
We hebben rond 17 uur afgesproken en wmb ben je van harte welkom!quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:29 schreef BBQ-kip het volgende:
3 december A'dam, is dat 's middags of 's avonds?
Als het 's middags is en ik geen verdere afspraken heb kom ik ook wel als jullie dat gezellig vinden
Ik snap dat soort mensen echt niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ohzulke mensen posten ook weleens in het rijlestopic.. zo van: ik rijd al jaren zonder rijbewijs, ga nu alleen mn papiertje even halen. En dan veel lessen nodig hebben, omdat het toch niet zo goed is
Dit, ik wil kip meeten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:39 schreef Mss het volgende:
[..]
We hebben rond 17 uur afgesproken en wmb ben je van harte welkom!
da's prima te doen danquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:39 schreef Mss het volgende:
[..]
We hebben rond 17 uur afgesproken en wmb ben je van harte welkom!
ik zat van de week te denken of ik jou nou al gezien had of niet, maar niet he? Toch?quote:
Nopequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zat van de week te denken of ik jou nou al gezien had of niet, maar niet he? Toch?
zulks een blonde reuzin zou ik toch wel onthouden hebben dacht ik zoquote:
Ik moet nog anderhalf uur/2 uru reizen (als ik in breda benquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's prima te doen dan
Denk dat ik er dan maar een dagje A'dam van maak ofzo
Even slag om de arm qua afspraken (alle buiten het werk om dingen worden altijd op maandag gepland omdat er alleen dan iemand thuis is), maar in principe kan ik![]()
Ik maak het niet laat want vroeg werken de dag erna, maar lijkt me leuk
Mwehehehe.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zulks een blonde reuzin zou ik toch wel onthouden hebben dacht ik zo
Awwww....quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde mijn vel rozen shawl maken maar dat gaat nu niet huuuuhhhhh
Ik ook niet. Als je jezelf dood wilt rijden tegen een mooie boom, dan moet je dat zelf weten natuurlijk. Maar je kunt ook ergens anders tegen aan botsen en dan breng je die ander enorm in de problemen met verzekering enzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap dat soort mensen echt niet.
ik moet om 6 uur weer op de dag ernaquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet nog anderhalf uur/2 uru reizen (als ik in breda ben) dus ik ga ook niet tot laat blijven hoor
agree!quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe.
Dat reuzin valt echt wel mee, alleen stepsmeuk is gewoon te klein.
is de winkel niet open dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde mijn vel rozen shawl maken maar dat gaat nu niet huuuuhhhhh
Zus heeft soortgelijke bouw, schiet niet op dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
agree!
Wel leuke jurkjes hebben ze daar! En omdat ik er zoberzo niet in pas, dwing ik mijn zusjes om het te kopen, zodat ik er toch naar kan kijken
Nope, moet om een kudttijdstip in Amstelveen zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moet om 6 uur weer op de dag erna![]()
FML!
Maar leuk, als er dus verder niks is rond die tijd ben ik er
Is iemand er al eerder om te meeten/shoppen/Inglotten ofzo?
ik ben verruit de langste en vetste thuisquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zus heeft soortgelijke bouw, schiet niet op dus.
Hoequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:53 schreef BBQ-kip het volgende:
HOE FUCKING BRILJANT IS DIT!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
OREO POTGROND DESSERT!
ja dat ga je niet redden... hebben andere (fysieke) winkels die wol niet dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb al gemaild. Is webshop.
da's jammerquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, moet om een kudttijdstip in Amstelveen zijn.
Naja, voor degene zonder schuld/beiden schuld zal het qua verzekering meevallen. De rijbewijslozen bedenken alleen nooit dat zij alles mogen terugbetalen. Sukkels.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als je jezelf dood wilt rijden tegen een mooie boom, dan moet je dat zelf weten natuurlijk. Maar je kunt ook ergens anders tegen aan botsen en dan breng je die ander enorm in de problemen met verzekering enzo
Even lang, bij haar zit het zwaartepunt in d'r bovenlijf, bij mij aan de onderkant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben verruit de langste en vetste thuis![]()
Alhoewel mijn zus nu wel weer een lekkere buik heeft (bijna 4 maanden zwanger) maar ze heeft me nog niet ingehaald
Je weet waar ik woon hč? Neequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ga je niet redden... hebben andere (fysieke) winkels die wol niet dan?
heeft Fred je uitgewoond?quote:
Da's waarquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon hč? Nee
Mja dan maar wachten op t patroon, het is niet alsof ik niets anders te doen heb
Eindhoven is 20min rijden en ook zoiets met de trein, maar dan kan ik weer geld uit gaan geven aan trein/benzine en dan wacht ik wel tot nat weekendquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's waar
Ik ga er altijd wel vanuit dat er altijd wel iets binnen kwartiertje fietsen/rijden zit
En Eindhoven? Of is dat te ver?
Gij verwende.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's waar
Ik ga er altijd wel vanuit dat er altijd wel iets binnen kwartiertje fietsen/rijden zit
En Eindhoven? Of is dat te ver?
Neen, ik heb slaapdienst gedraaidquote:
Phehehehe. Nadeel is wel weer dat je hier ALTIJD in de file staat naar werkquote:
Lijkt me echt zo tien keer niks. Lig je net te pitten, komt er weer zo'n teringkind met een "probleem"quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, ik heb slaapdienst gedraaid
Da's op zich wel ok van hier wonen, stedelijk genoeg om alles te hebben, maar niet zo bezopen druk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Phehehehe. Nadeel is wel weer dat je hier ALTIJD in de file staat naar werk
Ik zou graag naar Brabant ofzo verhuizen hoor, leuk mini woonboerderietje, "buiten". Maar mijn vent wil dat niet
Zit te bedenken hoe ik hem eens zal gaan noemen hier. Koos?
ik kom gewoon bij jou wonen. Sta ik over een jaar of wat gewoon met kind en al bij jou op de stoepquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's op zich wel ok van hier wonen, stedelijk genoeg om alles te hebben, maar niet zo bezopen druk.
Koos is mooi.
Mijn kinders slapen verdomd goed door, volgens mij heb ik er nog geen 1 keer 's nachts uit gehoeven voor een kind afgelopen jaarquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo tien keer niks. Lig je net te pitten, komt er weer zo'n teringkind met een "probleem"![]()
quote:Lonneke says:
24/11/2012 at 10:28
wow, echt gaaf om te zien.
alleen waarom geef je niet veel meer weg? ik bedoel het lijkt me niet dat je dit op krijgt (voordat het niet meer houdbaar is)
Reply
Lieke says:
24/11/2012 at 11:15
Waarom zou ze het allemaal wegdoen? Het is haar niet aan komen waaien. Als je de blog van Mascha al een tijd leest, weet je dat ze van niks hebben tot dit is gekomen. Keihard voor gewerkt dus. En dan op de top alles weg moeten geven(vanwege de houdbaarheid) aan mensen die er geen fuck voor gedaan hebben(ze zal vast lieve vrienden hebben maar toch) . Fuck die houdbaarheid en geniet ervan Mascha. Het kan voor some reason zo voorbij zijn!
en wat doe je in de tussentijd? Behalve slapen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn kinders slapen verdomd goed door, volgens mij heb ik er nog geen 1 keer 's nachts uit gehoeven voor een kind afgelopen jaar![]()
Maar je moet wel wachten tot de laatste puber naar bed gaat, dan de overdrachten maken en vervolgens om half 8 eruit om het eerste kind van z'n drugs te voorzien.
Ik heb helemaal heerlijke diensten als ik alleen kleintjes heb. Lekker om 10 uur erin.
Of nog beter: alleen pubers.. Die liggen toch tot 11 uur in hun nest te stinken
Ik heb een no child policy.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kom gewoon bij jou wonen. Sta ik over een jaar of wat gewoon met kind en al bij jou op de stoep
Ik vind Koos ook wel een goeie, zo fucking fout dat het goed is
die laatste zin klinkt als dreigement manquote:
ook geen huilende kip met kuikens?quote:
De kip mag, die kuikens schuif je maar naar Schaar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook geen huilende kip met kuikens?![]()
![]()
![]()
Dan ga ik wel naar Schaar, die kan goed overweg met mislukte teringkinderen
Dag begeleiden. Dus inderdaad wat activiteiten doen, zorgen dat ze schoon zijn, gevoed zijn, zich vermaakt hebben en elkaar niet afgemaakt hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wat doe je in de tussentijd? Behalve slapen?
Pillen delen, rust behouden, verhalen aanhoren, ruzies oplossen en zulks?
Geen kinderen in mijn huis, ben niet aan het werk jonge!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook geen huilende kip met kuikens?![]()
![]()
![]()
Dan ga ik wel naar Schaar, die kan goed overweg met mislukte teringkinderen
of in de kuikenversnipperaar, net als op Schipholquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kip mag, die kuikens schuif je maar naar Schaar.
Ah gelukkig, beetje lekker nog kunnen tukken ook dusquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dag begeleiden. Dus inderdaad wat activiteiten doen, zorgen dat ze schoon zijn, gevoed zijn, zich vermaakt hebben en elkaar niet afgemaakt hebben.
En het zijn natuurlijk allemaal kinderen met hun eigen gebruiksaanwijzing, er zijn weekenden dat het einde van de dag halen al een doel op zich is. Sommige kunnen ineens uit de bocht vliegen of ineens besluiten dat ze absoluut niet naar je gaan luisteren. En dan hebben ze allemaal ook nog hun eigen techniek waardoor je kan zorgen dat ze wel doen wat je zegt
![]()
Maar dit was wel een lekker rustig nachtje, klein clubje en niet te moeilijke kinderen.
"mijn viking"quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Phehehehe. Nadeel is wel weer dat je hier ALTIJD in de file staat naar werk
Ik zou graag naar Brabant ofzo verhuizen hoor, leuk mini woonboerderietje, "buiten". Maar mijn vent wil dat niet
Zit te bedenken hoe ik hem eens zal gaan noemen hier. Koos?
Godver, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of in de kuikenversnipperaar, net als op Schiphol
Imp dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jammer dat Pimp al vergeven is, blijf ik een goeden vinden
neh, toch maar nietquote:
OMFG MIJN EERSTE KANS OM AAN JOUW TETTEN TE ZITTENquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:29 schreef BBQ-kip het volgende:
3 december A'dam, is dat 's middags of 's avonds?
Als het 's middags is en ik geen verdere afspraken heb kom ik ook wel als jullie dat gezellig vinden
quote:Noa says:
23/11/2012 at 21:42
IK WEET IETS HEEL LEUKS VOOR JE SITE! elke zaterdag ochtend!
kan je meedoen aan een wetstrijd! en dan kan je make-up winnen enzo!
PLS! Ik heb geen geld en we kunnen al geen kerst of sinterklaas vieren..Omdat mijn ouders geen geld hebben..
Marscha…
Met al de liefde in mijn hard hoop ik dat je iets leuks kan doen voor meiden die blut zijn en lol willen hebben.:)
Marscha.. Alsjeblieft..
XXX Noa…..
zomg wat lamequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Laatst een patiënt heel pissig "ben jij Duits ofzo?"
Ik "nee da's een Zweedse naam"
Zij "oh, dan is het goed"
WTF man.....
ik zal ze goed afplakkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG MIJN EERSTE KANS OM AAN JOUW TETTEN TE ZITTEN
De grote Sjaan Mini Meetquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is er 3 december eigenlijk?
dat was Fiets, toch??quote:
ik las 'hand" en dacht aan een pen0r in je handquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik las 'hand" en dacht aan een pen0r in je hand
Ja, goeie vraag, maar ik weet niet of ik dan de auto heb enzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lol, ik join als laatste maar het is wel mijn meet geworden
EN WAAROM KOM JIJ NIET DAN!
Ik herken jullie eerder aan de bewbiesquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:25 schreef Mirjam het volgende:
En dan allemaal een flesje nagellak meenemen zodat jullie elkaar kunnen herkennen
Die van mij zijn geslonken goftedommequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik herken jullie eerder aan de bewbies
SNEL, EET ALLES!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die van mij zijn geslonken goftedomme![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die van mij zijn geslonken goftedomme![]()
quote:
WAAR ERMAHGERDquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:27 schreef Mss het volgende:
We hebben zelfs een extragratis geheimen fb event!
het is dat je nog steeds lekker bentquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja jonge daar kan ik toch niks aan doen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is dat je nog steeds lekker bent
Ik kan d'r niet vinden?quote:
jij bent niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan d'r niet vinden?![]()
(dat heeft zeker iets met de naam te maken?)
Ik snap soberso nog steeds weinig van heul de meet. 1 nachtdienst en I'm all confusedquote:
Ik was douchen ja dit dat allesquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:32 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb heul geen invite gehad ik ga in een hoekje huiilen ermahgerd
Yepquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
O daar.
Heul nieuwe feestboek kip?
JA DAT DOE JE MAAR IN JE EIGEN TIJDquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was douchen ja dit dat alles
Waarom had je je feestboek doodvermoord dan?quote:
Ja en k had de pics voor je geupload!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap soberso nog steeds weinig van heul de meet. 1 nachtdienst en I'm all confused
WAAR WANNEER HOE IK WIL ZIEN *gaat teruglezen*quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en k had de pics voor je geupload!
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Echt, mijn verwarring wordt er niet beter op
daaahwquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:35 schreef Diconnected het volgende:
Hallon.
Ja ik ben ernstig verliefd.Zit hier met een big smile
ALLEEN GODSAMME waaaaarom moest andere vriend nou ook mee fietsen, nou heb ik weer geen momentje alleen met hem gehad fuuu![]()
Maar hij laat al m'n foto aan iedereen zien en hij zei dat ie altijd helemaal blij wordt als ie me ziet
ik ben conspiracy theorie-aanhanger hequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom had je je feestboek doodvermoord dan?
dat wordt muilen!!!!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:35 schreef Diconnected het volgende:
Hallon.
Ja ik ben ernstig verliefd.Zit hier met een big smile
ALLEEN GODSAMME waaaaarom moest andere vriend nou ook mee fietsen, nou heb ik weer geen momentje alleen met hem gehad fuuu![]()
Maar hij laat al m'n foto aan iedereen zien en hij zei dat ie altijd helemaal blij wordt als ie me ziet
dat kun je makkelijk uit pak makenquote:
dát!quote:
merk? of zo;n rol met die saus erbij?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kun je makkelijk uit pak maken
Makkelijker en goed
muilen dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG SJAAN WAT ZIE JIJ ER GEIL UIT MET DIE PONY! DOE HEM TERUG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Granditalia of of je dat schrijft. Ik gebruik altijd zo'n AH-rol uit de koeling. No way hetzelfde, maar wel makkelijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
merk? of zo;n rol met die saus erbij?
MUILEN TIETEN GRIJPEN DIT DAT ALLESquote:
NEEquote:
somebody is going to get laid tonight!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
NEE![]()
![]()
Echt serieusen ze hadden me gister thuisgebracht, kwamen mee naar boven enzo. Alleen zo jammer dat andere vriend ook mee was
heb date ook wel pissig aangekeken toen ie zei van 'Joh fiets mee, dan hoef ik niet alleen terug te fietsen!' Want het zijn buren van elkaar
Maar ik ga hem vanavond appen of ik hem nog zie maar dan alleen
IK GA NU DIE PONY KNIPPEN!quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MUILEN TIETEN GRIJPEN DIT DAT ALLES
En hij moet een naam krijgenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
somebody is going to get laid tonight!
maaruhmz, pics en info? hij moet nog wel goedgekeurd worden he ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |