Ik las chocoladesalade :/quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Mss het volgende:
Ik had vanavond couscoussalade, dat was een goeien move
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
erger nog, ik las chocoladesalade en dacht OMFGWANTZNOMS!
Eensch.quote:
Volgens mij geldt dat voor ons allen wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Maargoed, dineren dus in Amsterdam. Niet te duur want armen student
PAKHUIS! Dagschotel voor 9 euroquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Maargoed, dineren dus in Amsterdam. Niet te duur want armen student
mijn gezicht is zo groot dat die niet kleiner kan wordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Mss het volgende:
Sjaan met krullen. Die schuine pony is leuk! Ik ben totaal geen fan van rechte pony's, het maakt gezichten zo klein en staat vaak een beetje kinderlijk.
Goeden puntquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor ons allen wel.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PAKHUIS! Dagschotel voor 9 euro
Ik vind packhuys prima, maar andere suggesties zijn ook welkom natuurlichquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
OKAY!
En we gaan dus bij pakhuys eten? want dat is el cheapo en zelfs spees vond het eten daar lekker dus dan vinden jullie het zeker wel okay gok ik
Dat ligt bij CS toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
OKAY!
En we gaan dus bij pakhuys eten? want dat is el cheapo en zelfs spees vond het eten daar lekker dus dan vinden jullie het zeker wel okay gok ik
Ik ook niet, dus ik volg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet nog geen adresjes in Amsterdam dusja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |