Ja nu welquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht je die al had, nogmaals dan!
Was wel erg irritant. 's avonds bloedheet onder me deken uit angstquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gehad, maar dan op echt hele jonge leeftijd. Op zich is zo'n "angst" niet raar hoor
Ik kan serieus wakker worden om naar de wc te gaan, weer terug naar bed en mijn droom hervatten, vaak geef ik de droom dan een eigen wending. Het is echt heel leuk. En je kan het leren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik wil ook gaan lucide dromen, mja ik moet nog steeds ff een boekje hebben om alles te gaan opschrijven.
11dagen niet slapen is doodquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
Daardoor heb ik ook slaap problemen gehad. Ik wilde gewoon niet meer slapen. Mja dat is nu bijna niet meer gelukkig
Komt goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja nu wel
Stuur je morgen wel een smsje / app
Ah, dat is wel naar, hoewel ik zelf daarna juist veel beter slaap. Vooral vanwege die hitte zeg maar, koelt snel af enzo. Verder geen dingen die je daarna hebt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Was wel erg irritant. 's avonds bloedheet onder me deken uit angst
dat had ik na paranormal activity 3quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
Daardoor heb ik ook slaap problemen gehad. Ik wilde gewoon niet meer slapen. Mja dat is nu bijna niet meer gelukkig
dat gaat spelen met je gedachten, is fucked upquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat had ik na paranormal activity 3
Nja dan is het ook even van poeh maar na een nachtje is dat ook weer weg hahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag een keer glaasje draaien omdat ik een paar dingen wil weten, hier begon het mee, en toen uitgegroeid tot grote angst. langzaam afgebouwd. Toen het lef gekregen om op die ''geest'' af te lopen. Je ziet dat het niks is, dan ben je er echt van afquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Ah, dat is wel naar, hoewel ik zelf daarna juist veel beter slaap. Vooral vanwege die hitte zeg maar, koelt snel af enzo. Verder geen dingen die je daarna hebt?
ja ik moest rennen naar de lichtknopjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat gaat spelen met je gedachten, is fucked up
ik bij 1 alquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie manier jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag een keer glaasje draaien omdat ik een paar dingen wil weten, hier begon het mee, en toen uitgegroeid tot grote angst. langzaam afgebouwd. Toen het lef gekregen om op die ''geest'' af te lopen. Je ziet dat het niks is, dan ben je er echt van af
Trusten HJ-liefhebbert van mequote:
misschien een glaasje draai topic hier op fokquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie manier jamisschien wel een topic waardig op z'n tijd
[..]
Trusten HJ-liefhebbert van me
Alles is 100% nep. Ik hou van dat soort films, zelfs een collectie opgebouwd in de loop der jarenquote:
Dat is niet eens zo'n raar idee, origineel is het zekerquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
misschien een glaasje draai topic hier op fok
Found footage films zijn ook heel erg vetquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles is 100% nep. Ik hou van dat soort films, zelfs een collectie opgebouwd in de loop der jaren
Zal er wel ff 1 openen hier, maar wil niet dat het uitloopt in een: het is slecht en omdat je mensen op idee'n kan brengen sluiten we ditquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n raar idee, origineel is het zeker
Ik weet dat het nep is, maar dankzij mijn claustrofobie dat zich ook uit in donkere ruimtes (niet kunnen controleren etc.) heb ik er pittig veel moeite meequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles is 100% nep. Ik hou van dat soort films, zelfs een collectie opgebouwd in de loop der jaren
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Found footage films zijn ook heel erg vet
Mag ook morgen, zorg voor een toffe en pakkende OP, dat scheelt al een hoop gezeurquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zal er wel ff 1 openen hier, maar wil niet dat het uitloopt in een: het is slecht en omdat je mensen op idee'n kan brengen sluiten we dit
of gebeurt dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |