Die video die ik postte is iig van ghosthunters Friesland. Ik heb al hun filmpjes gezien en hebben er veel verstand vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zulke dingen nooit doen zonder iemand die daar verstand over heeft
lijkt me ook wel eng om te doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou verhalen die ik heb gelezen erover.
ik kijk dat niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die video die ik postte is iig van ghosthunters Friesland. Ik heb al hun filmpjes gezien en hebben er veel verstand van
Ik geloof er niet in en toch zal ik het nooit durvenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb heel er overwogen om het zelf ook te doen, maar ik denk niet dat het een goed idee is.
mja ik geloof ook wel dat er "iets" is maar ik ben er ook wel bang voorquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben behoorlijk open minded over bovennatuurlijke shit. Ook andere dingen, maarjah veel mensen verklaren mij dan helaas voor gek
Ik ben bang voor dat er na het leven niks meer is. Dus je bent niet bewust net alsof je slaapt. Dat is echt extreem beangstigend zeg maarquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ik geloof ook wel dat er "iets" is maar ik ben er ook wel bang voor
Ik geloof extreem in reïncarnatiequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben bang voor dat er na het leven niks meer is. Dus je bent niet bewust net alsof je slaapt. Dat is echt extreem beangstigend zeg maar
Maar je gaat als een ander persoon of dier of iets. Je bent niet hezelfde, je bent een hele andere persoon en persoonlijkheid dus uiteindelijk verlies je volgens mij jezelf nog.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik geloof extreem in reïncarnatie
Welnee!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
fock geesten. Zodra je er bang voor bent zie je ze overal.
Na het leven is er volgens mij ook niks. Maar ik droom nogal veel en dat kan je echt niet vergelijken met de dood vind ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben bang voor dat er na het leven niks meer is. Dus je bent niet bewust net alsof je slaapt. Dat is echt extreem beangstigend zeg maar
ik kreeg teminste dikke verbeelding, durfde sochtends niet eens meer de keuken in te lopen zonder te sprinten voor het licht. Toen maar gedacht: ze bestaan niet, en sindsdien geen last meer vanquote:
Ja oke, maar als je niet droomt ben je ook niet echt bewust. Dat niet bewust zijn wil ik altijd zijn...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Na het leven is er volgens mij ook niks. Maar ik droom nogal veel en dat kan je echt niet vergelijken met de dood vind ik.
ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
#YOLO dus geen reïncarnatiequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je niet droomt ben je ook niet echt bewust. Dat niet bewust zijn wil ik altijd zijn...
Dat heb ik ook wel gehad, maar dan op echt hele jonge leeftijd. Op zich is zo'n "angst" niet raar hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kreeg teminste dikke verbeelding, durfde sochtends niet eens meer de keuken in te lopen zonder te sprinten voor het licht. Toen maar gedacht: ze bestaan niet, en sindsdien geen last meer van
Ik heb dagelijks lucide dromen, word wakker en daarna maak ik mijn droom weer af. Maar goed, iedereen is anders.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je niet droomt ben je ook niet echt bewust. Dat niet bewust zijn wil ik altijd zijn...
Ik ben jaloers. Ik wil ook gaan lucide dromen, mja ik moet nog steeds ff een boekje hebben om alles te gaan opschrijven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks lucide dromen, word wakker en daarna maak ik mijn droom weer af. Maar goed, iedereen is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |