Dragonball Zquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik vraag het me echt even af: wat voor TV-series waren nu echt populair in jullie tijd? Bij mij waren het wel dingen als G.I. Joe en voornamelijk Transformers (en dan niet die computermeuk, maar echt de originele series) wat de klok sloeg toen ik een jaar of acht was. Wat was dat bij jullie? Allemaal Pokémon of ook nog andere dingen?
hij wel maar zij nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar hij loopt stilletjes verder?
X men, batman animated series. Pokemon idd en uhmmm digimon. bobby''s world en nog wel meer waar ik nu ff niet op kom.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik vraag het me echt even af: wat voor TV-series waren nu echt populair in jullie tijd? Bij mij waren het wel dingen als G.I. Joe en voornamelijk Transformers (en dan niet die computermeuk, maar echt de originele series) wat de klok sloeg toen ik een jaar of acht was. Wat was dat bij jullie? Allemaal Pokémon of ook nog andere dingen?
pokemon, iets wat daar op leek met een andere naam, beugelbekkie, lizzie mcguire ofzoiets en nog wel meer wat ik nu niet kan bedenkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef LompeHork het volgende:
Digimon.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pokemon, iets wat daar op leek met een andere naam, beugelbekkie, lizzie mcguire ofzoiets en nog wel meer wat ik nu niet kan bedenken
Oh maar dat was ook nog in mijn tijd, dat is later weer opnieuw uitgezondenquote:
Nou ja, juist iets om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
Zo dan heb ik ook even eerlijk gezegd dat ik begeleid woon
X Men en Batman heb ik ook nog wel gezien, Pokémon dan weer niet. Bobby's World (wat SV ook roept) dan weer wel, maar dat heb ik toentertijd in het Engels gekeken, was niet op de Nederlandse buis. Toch wel veel dezelfde dingen nogquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
X men, batman animated series. Pokemon idd en uhmmm digimon. bobby''s world en nog wel meer waar ik nu ff niet op kom.
Ik heb 1,5 jaar geleden mog alle batman animated series DVD's gebrand en moet ze eigenlijk allemaal nog echt kijken zeg maarquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
X Men en Batman heb ik ook nog wel gezien, Pokémon dan weer niet. Bobby's World (wat SV ook roept) dan weer wel, maar dat heb ik toentertijd in het Engels gekeken, was niet op de Nederlandse buis. Toch wel veel dezelfde dingen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |