Ik kijk een gedownloade film van laptop op tvquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Flippiee het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Youssou N'Dour featuring Neneh Cherry - 7 Seconds
Ik luister dit
Het is found footage. Dus het lijkt echt en is gewoon gore. Werkt psychologisch nogal op je in.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo eng? hou sowieso niet zo van horror, ben vrij snel bang
relaxed kijken wel dan!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kijk een gedownloade film van laptop op tv
heldquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]ik dit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edith Piaf - Non, je ne regrette rien - (original)
Wat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
relaxed kijken wel dan!
[..]
held![]()
Ik wil dat als tattoo hebben denk ik. "je ne regrette rien"
1994, toen was zelfs ik nog jong!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
1994, toen was zelfs ik nog jong!
Nee, je meent het.quote:
Toen was ik 4 haha, maar herinner hem mij nog wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
1994, toen was zelfs ik nog jong!
Op die leeftijd ouder dan jou.quote:
BOE!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo eng? hou sowieso niet zo van horror, ben vrij snel bang
hmja daar ben ik nogal gevoelig voorquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is found footage. Dus het lijkt echt en is gewoon gore. Werkt psychologisch nogal op je in.
Als je denkt dat ie heel veel mooier en beter wordt mag hetquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
Zal ik een mooie OP maken? Of gewoon zo houden?
Nouja ik kan veel hebben, maar er zijn gewoon films die ik zelfs gewoon niet aankan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja daar ben ik nogal gevoelig voor
Dan wordt ie veeeeel beter!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je denkt dat ie heel veel mooier en beter wordt mag het
Mooie OP!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
Kloptquote:
JIJ.quote:
Laat maar zo, meningen over wat mooi/niet mooi is verschil;en toch altijd. Zo is het goed genoegquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
sryquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
JIJ.
mar hey
[..]
Laat maar zo, meningen over wat mooi/niet mooi is verschil;en toch altijd. Zo is het goed genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop