kan toch zijn dat hij net na het wurgen en verkrachten in een shock naar de weg terug loopt, bij de fietsen ineens weer helder wordt, gauw de fiets afveegt, aarzelt nog even om terug het veld in de gaan, maar de ravagae is daar zo groot dat er niets meer te redden valt en dan als eenspeer naar huisquote:Op zondag 25 november 2012 15:05 schreef Xan21 het volgende:
en Jasper heeft daarna ook nog ff de vingerafdrukken van Marianne (en Spencer) van de fiets afgeveegd maar wel zijn eigen sperma en andere DNA sporen achtergelaten, allemaal zo logisch
De sporen (en de afstand tussen de sporen) wijzen vooralsnog niet op het onder bedreiging meelopen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:11 schreef Miam het volgende:
Die complottheorieënniet te geloven.
Hoe durft men überhaupt te denken dat Marianne vrijwillig mee het weiland in is gegaan met
deze man. Het meisje moet doodsbang geweest zijn.
Zou er niet raar van opkijken als straks blijkt dat ze inderdaad bedreigd is. ik zou
ook geen kik durven te geven.
Ik wou net zeggen, dat sluit helemaal niets uit.quote:Op zondag 25 november 2012 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De sporen (en de afstand tussen de sporen) wijzen vooralsnog niet op het onder bedreiging meelopen.
Wat het natuurlijk niet uitsluit, maar om nou te stellen dat daar absoluut geen sprake van kan zijn lijkt me behoorlijk voorbarig.
In de periode van het joyriden kwam volgens mij het boek uit wat betreft de zaak Vaatstra. (geschreven door Bart Bakker)quote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef BullitJunky het volgende:
ik heb ergens gelezen dat een buurman vertelde dat jasper zelf zei dat de stoornis die hij had betekende dat als hij sliep dat de ene helft van de hersenen dan wakker bleef. Zal het even weer opzoeken en hier posten, maar in mijn ogen was hij zichzelf behoorlijk aan het indekken.
Het kan natuurlijk ook echt een slaapstoornis zijn, maar dan denk ik eerder stress gerelateerd, als reactie op zijn gruwelijke daad.
Ik snap trouwens nog steeds niet dat zijn ouders of vrouw toendertijd niets gemerkt hebben, die man moet toch wel bijna een hartaanval hebben gekregen, elke keer als er een politie-auto langs kwam of als er nieuws was in de zaak. En vooral de eerste periode zich anders gedragen hebben.
En daarvan zeg ik, dat dat nog wel naar buiten komt. Maar pas als de gemoederen enigszins bedaard zijn en het gezin het lot geaccepteerd heeft. Ik vermoed dat in de loop der tijd veel is voorgevallen waaruit bleek dat verdachte bepaalde zaken te verbergen had.quote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef BullitJunky het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet dat zijn ouders of vrouw toendertijd niets gemerkt hebben, die man moet toch wel bijna een hartaanval hebben gekregen, elke keer als er een politie-auto langs kwam of als er nieuws was in de zaak. En vooral de eerste periode zich anders gedragen hebben.
Vertel.quote:Op zondag 25 november 2012 15:08 schreef Graslul het volgende:
[..]
opvallend gedrag na de moord (zowel door zijn vrienden als de politie geconstateerd)
Dat kwam van het 3D team (Cold case team) dat uiteindelijk de moord heeft opgelost.quote:Op zondag 25 november 2012 15:11 schreef Miam het volgende:
Hoe durft men überhaupt te denken dat Marianne vrijwillig mee het weiland in is gegaan met
Zou er niet raar van opkijken als straks blijkt dat ze inderdaad bedreigd is. ik zou
Met dat joyriden moet ie flink voor de politie op de klep zijn geweest...quote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Miam het volgende:
[..]
In de periode van het joyriden kwam volgens mij het boek uit wat betreft de zaak Vaatstra. (geschreven door Bart Bakker)
Ze hebben in ieder geval geen DNA afgenomen na zijn arrestatie voor joyriding.quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Nies het volgende:
[..]
Met dat joyriden moet ie flink voor de politie op de klep zijn geweest...
Ik vermoed dat ie bang is geweest dat ze hem toen op zouden pakken voor Marianne...
Mja, zoiets link je ook niet meteen aan een moordzaak.quote:Op zondag 25 november 2012 15:46 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval geen DNA afgenomen na zijn arrestatie voor joyriding.
http://hetbeestvanoudwoud(...)per-s-sloeg-op-tilt/quote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Miam het volgende:
[..]
In de periode van het joyriden kwam volgens mij het boek uit wat betreft de zaak Vaatstra. (geschreven door Bart Bakker)
Dat denk ik dus ook ja.quote:Op zondag 25 november 2012 15:11 schreef Miam het volgende:
Die complottheorieënniet te geloven.
Helemaal mee eens, ik zou de link ook niet leggen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:50 schreef Miam het volgende:
[..]
Mja, zoiets link je ook niet meteen aan een moordzaak.
als hij nou met dat joyriden een dodelijk ongeluk had veroorzaakt of anderszins, had
het waarschijnlijk iets anders geweest.
Oh, ik hoef er niet bij te zijn geweest om zeker te weten dat ze doodsbang is geweest ja. En ik kijk er ook niet van op als ze bedreigd zou zijn. We zeggen helemaal niks geks RobertoCarlos.quote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? Jij was erbij? Jij kent haar?
Dat wordt toch niet gezegd?quote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? Jij was erbij? Jij kent haar?
Logisch, jij zit niet bij de pliesie en woont niet in dat dorp. Dus nietszeggende post eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2012 16:00 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik zou de link ook niet leggen.
Best gevaarlijk als je dingen denkt zonder redenquote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet gezegd?
Denken is nog steeds wat anders
Joh, was te verwachten he.quote:
ah, en jij bent hoe oud?quote:Op zondag 25 november 2012 16:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Best gevaarlijk als je dingen denkt zonder redenMaar ja, VMBO idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |