"Be young!"quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Okido, ik kwam op 650px uit qua breedte en die hoogte hou ik aan![]()
[ afbeelding ]
aaa van die mensen met een veel te grote mond die niks waarmakenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
gewoon zomaar maar vandaag nog een ''internet-gangster'' ontmoet. stond te schuilen achter zijn moeder
je bent jong als je je zo voeltquote:
Jezus, je hoeft niet gelijk te gaan schreeuwen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Okido, ik kwam op 650px uit qua breedte en die hoogte hou ik aan![]()
[ afbeelding ]
dan ga ik maar weer wegquote:
Op het moment voel ik me 80quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je bent jong als je je zo voelt
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus, je hoeft niet gelijk te gaan schreeuwen!
je praatte tegen jezelf in kladblok?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
gewoon zomaar maar vandaag nog een ''internet-gangster'' ontmoet. stond te schuilen achter zijn moeder
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je praatte tegen jezelf in kladblok?
opgerot.quote:
die gozer was wel weer zo cool dat hij zijn echte adres gafquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
aaa van die mensen met een veel te grote mond die niks waarmaken
Eten achter je pc he?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:27 schreef Conflict het volgende:
Pfffffff, ik kan niet gaan eten, ik ben mod.
al speelde je het, maakte het niet uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef plopkweker het volgende:
Let tevens maar niet op dat battlefield gedoe, moest even een wapen png'tje hebben en kwam daar uit
Gewoon die hele kast meesjouwen naar de keuken mits je een pc hebt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:27 schreef Conflict het volgende:
Pfffffff, ik kan niet gaan eten, ik ben mod.
Straks gaat dat mis hè, dan zit je op je toetsenbord te kauwen terwijl je op je kip aan het tikken bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |