Mmmm, een beetje saai.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor in de OP misschien als ik er nog wat bijmaak evt.?
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee als ik stop ermee dan gaat de vriendschap ook slecht
dat hoort toch bij vrienden of zitten hier alleen nerden die ruzie krijgen als iemand stopt met rotmg spelenquote:
Nee, geen UI's, iedereen is welkomquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, geen UI's, iedereen is welkom
Als je toch UI's wil dan print je ze uit en hang je ze maar boven je bed. Zo heb ik een foto van yvonne boven mijn bed, niks mis mee
wat hoort bij vrienden? blowen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat hoort toch bij vrienden of zitten hier alleen nerden die ruzie krijgen als iemand stopt met rotmg spelen
Nee man denk dat je iemand anders bedoeldquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je ging toch naar qlimax g? ik misschien ook.
Dit. Soberzo.quote:
Faux, jij als devver moet dit toch weten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:16 schreef plopkweker het volgende:
Wat zijn de afmetingen voor een banner die precies in de OP gaat passen?
Ik moet bekennen dat ik mij hier ook schuldig aan maakquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als je toch UI's wil dan print je ze uit en hang je ze maar boven je bed. Zo heb ik een foto van yvonne boven mijn bed, niks mis mee
Het begint zo vol te raken boven m'n bed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
dezelfde interesse hebben?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat hoort bij vrienden? blowen?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee man denk dat je iemand anders bedoeld
Ik ga kijken of ik genoeg geld bij elkaar kan schrapen om er een te laten komen. Anders moet ik boodschappen doen of hongerig stervenquote:
tsja als jij blowen als interesse ziet, moet jij wetenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dezelfde interesse hebben?
als hobby.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja als jij blowen als interesse ziet, moet jij weten
heb gewoon zo'n diepvries dingquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik genoeg geld bij elkaar kan schrapen om er een te laten komen. Anders moet ik boodschappen doen of hongerig sterven
hoezo misschien? Wel gruwelijk als je gaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je ging toch naar qlimax g? ik misschien ook.
Ik zit mobiel dus kan t even niet voor je nakijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Faux, jij als devver moet dit toch weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |