echt hequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik zocht naar puber en tienertalk, heet nu opeens jong
doe maarquote:
O rly?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
had ik ook, uurtje met de hond weg en opeens was de sc dichtquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ja eigenlijk snap ik het nut niet ervan maar goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
bij mij net zoiets, voordat ik ging sporten keek ik nog ff op FOK net terug uit de sportschool zie ik opeens dat de SC gestopt isquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had ik ook, uurtje met de hond weg en opeens was de sc dicht
Omdat je autistisch bent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja eigenlijk snap ik het nut niet ervan maar goed
Weinig mensenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ook niet, puber/tienertalk was sowieso een veel duidelijkere titel voor het subforumquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het ging om het getroll. Dus omdat het nu Jong heet trollt niemand meer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ook niet, puber/tienertalk was sowieso een veel duidelijkere titel voor het subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |