absoluut, mijn tanden snijden door je tong.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zullen we daar geen last van hebben als we zoenen?
quote:
Zooooooo vandaag naar de orthodontist geweest en mijn overbeet was 3mm, (ik dacht 1 cmquote:
2 jaar zo lang?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Zooooooo vandaag naar de orthodontist geweest en mijn overbeet was 3mm, (ik dacht 1 cm)
is binnen 2 jaar op te lossen.
en ja hij zei wel dat ik geen modellenkaak(mannelijke kaak) had maar dat hij dat niet zo storend vond als ik dat wilde goed krijgen moest ik plastic chirurg contacteren
oke. de mijne was 1.1cm dat kon alleen middels een operatie worden opgelost. Als het heel groot is helpt een beugel niet. Vandaar mijn vraag over de grootte van je overbeet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Zooooooo vandaag naar de orthodontist geweest en mijn overbeet was 3mm, (ik dacht 1 cm)
is binnen 2 jaar op te lossen.
en ja hij zei wel dat ik geen modellenkaak(mannelijke kaak) had maar dat hij dat niet zo storend vond als ik dat wilde goed krijgen moest ik plastic chirurg contacteren
Ja 1.1 cm is 11 mm he? nou ja dat is inderdaad wel extreem danquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef hexje het volgende:
[..]
oke. de mijne was 1.1cm dat kon alleen middels een operatie worden opgelost. Als het heel groot is helpt een beugel niet. Vandaar mijn vraag over de grootte van je overbeet.![]()
En ben je tevreden met wat de ortho zei?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik word elke keer weer wild als ik naar je bekkie kijk.
Geen buitenboord gelukkigquote:
Nee daar ben ik ook veel te oud voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen buitenboord gelukkigMaar dus ook geen uitneembare/nachtbeugel.
Benieuwd hoe dat enge ijzer je lieve snoetje gaat toetakelen
Maar is toch tegenvaller als je meisje in de club tegenkomt met een beugel, doorzichtig of nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook veel te oud voor
[ afbeelding ]
valt wel mee qua lelijkheid
Voel je niets van.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar is toch tegenvaller als je meisje in de club tegenkomt met een beugel, doorzichtig of niet
boeiendquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar is toch tegenvaller als je meisje in de club tegenkomt met een beugel, doorzichtig of niet
Maar over het algemeen is het wel een tegenvaller hoor zo'n beugel, club of niet. Vooral als je 18+ bentquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
boeiendik ben toch niet in de club te vinden
Ja het is niet echt leuk, maar mij boeit het niet dan is het maar een tegenvaller ik zelf vind het fijn. Zie er toch niet uit als 20 dus ja.. kantje boord deze leeftijd. kan nog wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar over het algemeen is het wel een tegenvaller hoor zo'n beugel, club of niet. Vooral als je 18+ bent
Nja klopt bij jou misschien ook wel, niet zoveel contact met buitenwereld idd. Hoop dat je daarna lekker zelfverzekerd bentquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja het is niet echt leuk, maar mij boeit het niet dan is het maar een tegenvaller ik zelf vind het fijn. Zie er toch niet uit als 20 dus ja.. kantje boord deze leeftijd. kan nog wel.
Zou wel lukken. Flapoortje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nja klopt bij jou misschien ook wel, niet zoveel contact met buitenwereld idd. Hoop dat je daarna lekker zelfverzekerd bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zou wel lukken. Flapoortje.Maar daarna geen neuscorrectie doen he. Met je bolle neusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |