duur pfff. maar zit een Ortho dan wel in de aanvullende verzekering, dacht van niet namelijk, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Uhm ik heb vandaag al een aanvullende verzekering afgesloten. Heb woensdag intakeje.
Ja dat is inderdaad het probleem....... dat wil ik dus ook weer niet dat het weer terug gaat staat. Want kost wel even 2000/3000 euro of zo
Nouuuuuu we zaten eerst een extra tandarts verzekering af te sluiten we dachten dat het daar in zat. Maar daar valt de ortho niet onder valt onder aanvullende bleek dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
duur pfff. maar zit een Ortho dan wel in de aanvullende verzekering, dacht van niet namelijk, maar ik kan het mis hebben.
Jij neemt het ook niet zo nauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
aww, hij kan ook lief doen.quote:
Hij heeft gewoon gelijk. Is helemaal niet nodig hier iets aan te doen. Maar herken het wel, iets klein dat je stoort kan nogal vervelend zijn ook al vinden anderen het niets.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef leeell het volgende:
[..]
aww, hij kan ook lief doen.
je staat een tijdje droog zeker?
Dat is helemaal niet zo raar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zit er aan te denken maar een 20 jarige met een beugel is ook een beetje![]()
Vooral omdat ik al jonger lijk.
Je tanden wel even rust gunnen, voordat ze weer belaagd worden - ditmaal met iets van chloor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar voelt beetje raar in mn bek :S kan het niet uitstaan.
Ik ga na de beugel mijn tanden bleken, lipglossje op en ik ben tevreden met dat deel![]()
Nee, ze zegt dat ze weer aan de beugel gaat en dat ze dit keer de nazorg beter doet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Na de beugel wordt het ws beter. [quote]
Kijk eens of er logopedie in je aanvullende verzekering zit. De tandarts mag ook doorverwijzen. Je zegt dandat je altijd een verkeerde mondstand gehad hebt en dat je herordende tandenrijtje een paar logopediesessies nuttig vind om ook je mond- en kaakspieren meteen goed in te zetten.
Vergis je niet, ik heb mensen gezien die met een totaal andere mond praatten dan ze op dat moment hadden. De mondmotoriek zat nog in de oude stand.
[quote]Op donderdag 17 januari 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
ga je nu in je kaak laten zagen?
zonde![]()
Ah, ja. Niks mis met een beugel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:57 schreef Teslynd het volgende:
Nee, ze zegt dat ze weer aan de beugel gaat en dat ze dit keer de nazorg beter doet.
Beugels zie je tegenwoordig bij bijna alle leeftijden. En als je het alsnog/opnieuw doet, dan beter nu dan over 10 of 20 jaar.
Meloewa, succes en veel geduld.
Mag niet meer van haar zwager.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Bombshell het volgende:
Plaats is een foto van je smoelwerk dan
nvmquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Mag niet meer van haar zwager.
ahwquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef RickoKun het volgende:
Wow wat een mooie lippen en mond meloesma!
Een operatie... denk niet dat mijn ouders daar blij mee zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:09 schreef hexje het volgende:
Ik zou voor de operatie gaan. Er zijn verschillende technieken. Informeren over hoe en wat kan nooit kwaad.
Tevens kan het geen kwaad om een second opinion te doen om te kijken of het bij jou echt wel te verhelpen is met een beugel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |