Loop je ook altijd rond met de mond open? Dan kan ik dat best voorstellen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vooral die 2e zie je goed
het is gewoon jammer lijk zo wel of ik niet tot tien kan tellen geef zo'n domme indruk. Die suffe overbeet.
Lekker boeiend. Maatje van me is 26 en heeft een bwugel. Binnenkort wordt zn kaak ook nog doorgezaagd en rechtgezet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zit er aan te denken maar een 20 jarige met een beugel is ook een beetje![]()
Vooral omdat ik al jonger lijk.
JUIST omdat je jonger lijkt kun je dus nog prima wegkomen met een beugel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zit er aan te denken maar een 20 jarige met een beugel is ook een beetje![]()
Vooral omdat ik al jonger lijk.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vooral die 2e zie je goed
het is gewoon jammer lijk zo wel of ik niet tot tien kan tellen geef zo'n domme indruk. Die suffe overbeet.
lol ik heb zo'n draadje achter de tanden. Mijn onderkaak is gewoon te zwakquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:39 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb na mijn beugel een draad achter mijn tanden gezet gekregen, zou daar maar eens naar vragen. Het heeft bij mij de boel mooi recht gehouden, ondanks stevig doorduimen.
Ik vind het je zelf wel schattig staan overigens, hoewel het lastig oordelen is aan de hand van deze foto's.
Dan krijg je een buitenboordbeugeltje, om je onderkaak naar voren te schuiven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lol ik heb zo'n draadje achter de tanden. Mijn onderkaak is gewoon te zwak
Zit 'ie dan nog wel goed vast? Die van mij is een keerlosgeschoten en toen groeide de boel ook al scheef.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lol ik heb zo'n draadje achter de tanden. Mijn onderkaak is gewoon te zwak
Nah in real vinden mensen het niet zo opvallen. Maar als ik ze zeg kijk dan zie ze het wel beetjequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
JUIST omdat je jonger lijkt kun je dus nog prima wegkomen met een beugel.
Sowieso, je voelt jezelf nu ook voor lul lopen met een overbeet, en die is blijvend, dus dan kun je net zo goed tijdelijk het gevoel hebben dat je voor lul loopt met een beugel, wetende dat het over een poosje allemaal OK is...
Ja ik snap niet waarom ik die nooit gekregen heb...quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan krijg je een buitenboordbeugeltje, om je onderkaak naar voren te schuiven.![]()
Of bestaan die niet meer?
oh sorry die zit aan de onderkant van mijn tanden niet de bovenkantquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zit 'ie dan nog wel goed vast? Die van mij is een keerlosgeschoten en toen groeide de boel ook al scheef.
Wacht, die met dat petje, dat is om je bovenkaak naar achteren te trekken toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik snap niet waarom ik die nooit gekregen heb...
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wacht, die met dat petje, dat is om je bovenkaak naar achteren te trekken toch?
En een dubbele beugel is om je onderkaak naar voren te krijgen.
Yeah, dat is altijd wel zo. Dingen die je bij jezelf verschrikkelijk vindt, daar hebben andere mensen vaak helemaal geen last van.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nah in real vinden mensen het niet zo opvallen. Maar als ik ze zeg kijk dan zie ze het wel beetje
Volgens mij wel. Heb ze zelf ook gehad. Zou ook graag zien dat mijn onderkaak nog iets verder naar voren zou staan.quote:
Misschien heb je mooie ogen of iets anders zodat het toch niet opvalt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nah in real vinden mensen het niet zo opvallen. Maar als ik ze zeg kijk dan zie ze het wel beetje
Ach laat het anders wel als ik eens wat geld heb die onderkaak stukje naar voor timmerenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb ze zelf ook gehad. Zou ook graag zien dat mijn onderkaak nog iets verder naar voren zou staan.
Maar ja, als de tijd verstrijkt gaan je tanden toch weer een beetje van positie veranderen.
Brrr dat breken en zagen lijkt me wel een heel gedoe.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ach laat het anders wel als ik eens wat geld heb die onderkaak stukje naar voor timmeren
Misschien had je naar je ortho moeten luisterenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:25 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb de nachtbeugel toen een paar maanden gedragen maar niet voor altijd. Zoals de orthodontist beweerde dat moest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |