Ik zit er serieus mee, dit probleem moet verholpen worden. heb er best 2 duizend euro voor over.quote:
gewoon hard op je bek gaan en dan naar de tandarts gaan XDquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zit er serieus mee, dit probleem moet verholpen worden. heb er best 2 duizend euro voor over.
Bedoel je niet te ver naar voor?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:25 schreef Meloewa het volgende:
volgensmij staat mijn onderkaak gewoon te ver na achter![]()
Nee naar achter. De onderkaak moet meer naar voren. Dan heb ik die overbeet ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bedoel je niet te ver naar voor?
Dat is onderbeetquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bedoel je niet te ver naar voor?
quote:
O sorry, ik had de namen verwisseld.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee naar achter. De onderkaak moet meer naar voren. Dan heb ik die overbeet ook niet.
nee heb echt een overbeet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:35 schreef gargamel het volgende:
heb je echt een overbeet of staan je tanden gewoon schuin naar voren?
Als je echt een overbeet hebt je laten door verwijzen naar kaakchirurg en je laten voorlichten wat mogelijk is.
ik heb nooit zoveel geduimd schijnt het.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef anti_kneus het volgende:
Je loopt zeker nog steeds stiekem te duimen?
Hoe dan ook, ik zou gewoon naar de tandarts gaan en die zal je dan weer doorverwijzen naar iemand anders
Ja zit er aan te denken maar een 20 jarige met een beugel is ook een beetjequote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef ThaTim het volgende:
zal opnieuw beugel moeten nemen denk ik, zo'n 2-3 jaar op zijn minst
ik dacht idd dat je 13 wasquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zit er aan te denken maar een 20 jarige met een beugel is ook een beetje![]()
Vooral omdat ik al jonger lijk.
Tsja wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zit er aan te denken maar een 20 jarige met een beugel is ook een beetje![]()
Ik heb medelijden met ts. Zorg ervoor dat je volgend jaar een goede tandartsverzekering hebt.quote:
Ik zie zelfs mensen die veertiger lijken te zijn met een beugel. Tanden schuiven direct wat terug als je de beugel weg laat, maar meestal is het eindresultaat wel een goede verbetering.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |