Mijn oom is 20, wil je hem wel doen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaat je toch niet lukken
Ik vind het nog wel hetzelfde eigenlijk, alleen alle haters zijn nu weg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:26 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Komop, nieuw begin dus ook geen oud gezeik meer.
Nee, ik doe niet aan notes, nooit gedaan eigenlijk. Ik heb meer een "klik-weg" instellingquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
hey je hebt me toch geen note gegeven voor mijn mening over rotterdam, dat verdiende typisch
ik weet niet eens of het bestaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat een naam.
Stuur eens een link in dm.
ik ben een vrouwmenschquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat ben je dan, moedige adelaar?
oh gelukkig, want dat zijn heftige dingen van wat ik heb gehoordquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan notes, nooit gedaan eigenlijk. Ik heb meer een "klik-weg" instelling
En als ik het echt zat word ga ik bij yvonne huilen, daar zijn geen notes voor nodig
een mens met vleesflapjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat issssssssssss datttttttttttttt?
49 slaat op ONZ en yard komt voort uit Baggeryardquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:33 schreef Adames het volgende:
[..]
waar slaat die naam op. football fans?
diep, heel diepquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
49 slaat op ONZ en yard komt voort uit Baggeryard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |