Ken je me dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht.
zijn heel veel huizen in deze buurt opgekocht voor studentenhuizen, buurt was slecht dus zijn de huizen goedkoopquote:
Hihi, haterin.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dankje.
Nee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit
Haha dus je woont tussen de tokkies en studenten? En tokkie-studenten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn heel veel huizen in deze buurt opgekocht voor studentenhuizen, buurt was slecht dus zijn de huizen goedkoop
Sturggles.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Oi ik heb na maandenlang gekloot nu dus eindelijk werk en met mn eerste loonstrookje net alle rekeningen die er nog lagen af kunnen betalen
Ik kan het bijna niet geloven
Kop van Overijssel jonguh kut! Kom eigenlijk uit Amsterdam en Zaandam maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat je Brabant uitkotst.
jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha dus je woont tussen de tokkies en studenten? En tokkie-studenten?
ja nee maar waar in limburg. ik kom van een van de zuidelijkste dorpen daar. in de buurt van gulpen/vaalsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |